![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#3061 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dus nogmaals:
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3062 |
Parlementslid
|
![]() In Dirkskes droomwereld kan de moderne wetenschap nu eenmaal onmogelijk tippen aan de Wijsheid van dier-offerende woestijnbarbaren uit het bronzen tijdperk
![]() |
#3063 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je moet echt geen genie zijn om van deze zaken op de hoogte te zijn Citaat:
Citaat:
/sarcasme Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3064 | |||||||
|
![]() Citaat:
Zolang je dat niet kunt is er eigenlijk weinig nut om met iemand als jij te spreken, je blijft opzettelijk blind voor feiten, en je klampt je wanhopig vast aan een boek waarvan je niet eens kan stellen dat het de juiste is. Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Deluge_...of_Flood_myths Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3065 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3066 | |||||||
|
![]() Citaat:
Aan dit soort gekkenwerk doe ik niet mee. Citaat:
[quote]En het is een feit toch dat de meeste 'vondsten' uit dromen en visioenen kwamen? Einstein zou bv gevisualiseerd hebben dat hij op een lichtstraal mee reisde (Hoewel ik enorme twijfels heb bij Einstein, ik heb sterke aanwijzingen dat hij 'geprogrammeerd' was door de elite.). Een echt groot genie als Tesla verdiend duizend keer meer respect.[/quote En jij verwacht écht dat intelligente mensen u gaan geloven op uw woord? Uw "sterke aanwijzingen" zitten enkel én alleen tussen uw 2 oren. Citaat:
Citaat:
Oh great one, please illuminate us with your great understanding of the universe, and lead us away of the temptations of facts and knowledge! Citaat:
Als jij dat fundamentalistisch wilt noemen, be my guest. Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3067 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3068 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3069 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3070 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ja heeft het zin daar over te beginnen? Dat past niet in het beeld van zovele gelovigen. Maar hier heb je heel wat info over dino's in literatuur, kunst en geschiedenis: http://www.s8int.com/dinolit1.html Zelf heb ik het boek van Fernão Mendes Pinto PELGRIMSREIS uit 1569, een klassiek meester werk. Twee keer beschrijft hij dieren die wel zo'n reptielen moeten geweest zijn. Op blz. 28: 'We zagen daar ook een ander onbekend en vreemd uiziend soort beesten, dat door de inheemse bevolking caquesseitão wordt genoemd. Ze hadden de grootte van een flinke eend en waren diepzwart van kleur, met schubben op de rug waarop een rij stekels stond met de lengte van een ganzeveer. Hun vleugels leken op die van een vleermuis, ze hadden de nek van een cobra, een horen op hun kop als de sporen van een haan en een erg lange staart die groen en zwart was als die hagedissen daar. Deze beesten , die met sprongen door de lucht vliegen, jagen vanuit boomtoppen op apen en andere beesten waarmee ze zivh voeden' Net de beschrijving van een Pterodactyl dino. En op Blz. 169 zie nog meer van zo'n beschrijvingen van onbekende dieren. De bijbel zelf heeft de bekende beschrijving van dino's in het boek Job.En waar komen de legende over draken vandaan denk je? Maar ja. Ik zeg het ,als iemand geloof vast staat in de evolutiefantasie past dat niet in zijn kraam en is dat moeilijk zich aan te passen aan de mogelijkheid dat het allemaal wel eens 'wishfull thinking' zou kunnen zijn. Het is net als een cult. Laatst gewijzigd door Argusx43 : 26 april 2008 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3071 |
|
![]() man man toch, het "boek Job" in de bijbel is geen enkele referentie. Of moeten we alles geloven "wat geschreven staat" in gelovige geschriften? moeten we geloven in Allah omdat het geschreven staat in de Koran?
argumenteer wetenschappelijk. Welke observaties kloppen niet met de wetenschappelijke theorie over de ouderdom van de aarde? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3072 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de wetenschap is juist opgezet om ons van de spiritualiteit weg te houden, dat was een van de doelen Lijkt aardig gelukt ![]() Pin d" Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3073 | |
Banneling
|
![]() [quote=Amon_Re;3386195]Kijk eh, tegen waanideeën kan je niets inbrengen, dat is nu eenmaal het "prachtige" eraan, alle mogelijlke factuale tegenargumenten kunnen door het waanidee weggevaagd worden als deel van het grote complot.
Aan dit soort gekkenwerk doe ik niet mee. Well excuse me for having a bloody life. Citaat:
Nogmaals, begin dat boek eens te lezen dan ga je vanzelf meer snappen van wat ik schrijf. Overigens hoop ik niet dat je alles meent in je bovenstaande postings Zou namelijk niet best zijn. Pin d" Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 26 april 2008 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3074 | |
Banneling
|
![]() Kerel dit geld ook voor jou!
Citaat:
Pin d" Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3075 |
Minister
|
![]() Jij illustreert prachtig C2C zijn punt.
![]() |
#3076 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3077 |
Minister
|
![]() Dat je de wetenschap op zich als een bedreiging lijkt te zien.
![]() |
#3078 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedreiging? Ik heb er zelf ooit in gewerkt Ik zeg het niet omdat het een bedreiging zou zijn, ik zeg het omdat het waar is. Toen ik ook nog niet beter wist vroeger zou ik ook de wetenschap verdedigd hebben, maar met wat ik nu weet niet meer. Het is ook geen bedreiging, het is echt een lachertje Pin d" Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3079 |
Parlementslid
|
![]() Jaja whatever. Werd je toen ook onwetend gecontroleerd door de brainwaves van de NWO? (ik moet net denken aan een van uw absurde claims in het verleden)
![]() |
#3080 | |||||||
|
![]() Citaat:
Die PDF is sensationalistisch in aard, en als de eerste pagina's een weerspiegeling zijn van de rest .... amaai mijn voeten. Citaat:
De eerste pagina's lezen wel als het script van "Expelled". Citaat:
Als jij zegt dat mijn stellingen waanideeën of delusies zijn, illustreer het dan, mijn stellingen zijn aanvechtbaar. Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |