![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat als onze zwarte meisjes een zwarte miss kiezen, ze zich noodzakelijker wijze doelbewust beperken tot zwarte meisjes, en daarmee onvermijdelijk even doelbewust blanke meisjes uitsluiten. Als ze ooit aangeklaagd worden voor discriminatie zal ik met plezier op de rechtbank komen getuigen ten gunste. Mij steun als VB-er zal ongetwijfeld indruk maken. Na de uitspraak van de rechters zal ik de drie winnaressen trakteren op een etentje en hen vertellen over de zeer goede herinneringen die ik overhoud aan de goede oude tijd toen ik meer dan een jaar werkte in Abidjan, Ivoorkust in de raffinaderij SIR.
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat ze ook een Miss Blank Belgiê moeten organiseren, dan kunnen we eindelijk eens écht knappe meisjes zien. Die miss black belgium vind ik maar niks...Haar lichaam Ok, maar die kop !? Die énorme mond, die platte neus, mens toch, wat is daar nu mooi aan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() en wat zou er verkeerd zijn met 'boerinnekes'?
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Er is niets verkeerd aan boerinnekes, maar om die nu uit te roepen tot "mooisten van het land" ? Ze zien er gewoon niet uit als de zeldzame schoonheid waar iedereen direkt smoor op is, gewoon als alledaagse vrouwtjes waarvan men er 13 in een dozijn vind...En zwart dan ook nog...Dat ze hun Miss verkiezing in Afrika gaan houden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door forumspook : 28 april 2008 om 23:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#112 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wezijn dus allemaal immigranten in Europa ![]()
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
------------------------------ het is trouwens niet alleen in zijn soort. In de VS waren er ook iets van African-americans "iets" verkiezingen. tot een blanke Zuid-afrikaanse studente wou meedingen.... oops... dat was dus geen "african-american" wat dan wel?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 april 2008 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
hoofddoel: een bepaalde minderheidsgroep in de aandacht zetten + geld inzamelen voor Afrika http://www.demorgen.be/dm/nl/1008/Ho...ntwerpen.dhtml
![]() Laatst gewijzigd door jamás será vencido : 29 april 2008 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en waarom mag de ene groep in het spotlicht worden gezet (onder de aandacht gebracht) en de andere groep niet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 april 2008 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() Ik stel voor dat we de zwarte meisjes nu wat gerust laten;
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker als we weten dat de plaatselijk club "Vaandelzwaaien" tegenwoordig geen subsidies meer krijgen omdat ze er niet in slagen om een of andere zwarte Afrikaan mee zo'n vlaggestok te laten vasthouden, laat staan te leren Vaandelzwaaien, dan vind ik wel dat we even het recht hebben om stil te staan bij evenementen die "minderheden onder de aandacht brengen" of die "eigen cultuur eerst" willen promoten!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 april 2008 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Het gaat niet om die meisjes, ik hoop dat u dat kunt begrijpen...Het gaat over het principe: blanke schonen worden uitgesloten in deze miss-verkiezing, en normaal gezien is discriminatie op basis van huidskleur verboden in belgië. Valt uw Eurootje ?
|
![]() |
![]() |