![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Antizionisten beweren altijd bij hoog en laag dat zijn geen Jodenhaters zijn. In volgende speech van de NSM die plaats vond een aantal jaar geleden in Lansing Michigan horen in toespraken "Kosher Swines", "Jewish bastards"... Het zijn toch die lui die pleiten voor de afschaffing van Israël en het etnisch zuiveren van het nieuwe Palestina van Joden en Christenen??? Wat vind de antizionistische beweging eigenlijk van dit soort figuren???
http://nl.youtube.com/watch?v=Swukpgmuqr0&NR=1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige anti-zionisten zijn racisten en antisemieten, net zoals sommige anti-communisten nazi's zijn. Maar niet alle anti-zionisten zijn anti-semieten en niet alle anti-communisten zijn nazi's...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De NSM heeft in gans de V.S. hooguit 60 of 70 leden; het is dan ook waanzin om de ganse "antizionistische beweging" met deze figuren in verband te brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() het enige wat de geschiedenis ons leert is dat hoogmoed dikwijls voor de val komt.
En amerika en israël hebben het nu nog de touwtjes in handen in het midden oosten. en dankzij hun beleid kennen wij het moslim terrorisme. maar dit leuke spelletje blijft niet bestaan en de joden klagen steeds maar over de nazi holocaust maar wat ik weet is dat als ooit de rollen in de machtverhouding worden omgekeerd en de moslims baas worden terug in het midden oosten dat de duitste holocaust een vakantiereis is geweest in vergelijking wat miljoenen moslims de joden toewensen nu. het is ook raar dat een volk dat zulke holocaust tijden WO2 heeft meegemaakt net zo slecht bezig is als hun vroegere vijand (hitler)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sinistra, ik vind dat ge hier als Jood toch erg nazistische technieken hanteert. Hoe durft ge.
Alle anti-zionisten zomaar in de anti-semitische hoek duwen. Dat neigt naar fascisme hé, kameraad. Ik ben anti-zionist en ik heb niks tegen gewone Joden die tegen het Israelische terrorisme en tegen het grootjodendom strijden.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() het anti-zionisme is iets groter dan dit soort groupusculus, mijnheer de zionist, iets wat u blijkbaar slecht op de maag ligt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Beter lezen jullie dit.
No less dangerous than anti-Semitism http://www.haaretz.com/hasen/spages/979145.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
zijn nu geen Anti-Semieten meer, maar volgzame schapen van haar leiders. Pacifistische bourgondiers die zich indentificieren met de underdog qua. ![]() Hebben ze in Israel al ooit van "Gezond boerenverstand" gehoord, vraag je je dan toch uiteindelijk af? ![]() Israel heeft er alle economisch belang bij om de intifada in stand te houden. Wat moeten ze gaan doen als er vrede is? De "security sector" zal in duigen vallen & hun leger zal overgewardeerd zijn. ...en het is al zo moeilijk om als Israelische jongere een "normale" job te vinden op het moment.
"Military justice is to justice what military music is to music." G. Marx Laatst gewijzigd door Sodomis : 1 mei 2008 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
|
![]() Citaat:
Want Joden die niet tegen het terrorisme van de staat Israel in opstand komen zijn onverantwoordelijk. Mocht mijn land terrorisme plegen, dan zou ik mij zeer expliciet verzetten. Een beetje zoals in de Tweede Wereldoorlog: ge hadt de openlijke collaborateurs, de zwijgende massa (ik noem deze mensen stille collaborateurs) en de verzetsmensen. Welnu, in zo'n situatie is het uw morele plicht om u te verzetten. Mensen die dat niet doen, daar heb ik iets tegen, ja.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Niet alle joden zijn inwoners/burgers van Israël, zij hebben dus geen verantwoordelijkheid voor wat dat land doet (tenzij ze het op een of andere manier steunen uiteraard.) Net zoals ook niet alle moslims verantwoordelijk zijn voor wat hun broeders elders uitsteken. (En ja, ik weet dat ik nu het Jood zijn voor die illustratie even onterecht vernauw tot het aanhangen van de Joodse religie.)
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 1 mei 2008 om 14:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.israel21c.org/bin/en.jsp?...enZone=Culture |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Met alle respect, maar dit is een wel héél goedkope poging om elke vorm van kritiek op het Israëlische beleid gelijk te stellen met antisemitisme.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie niet voor ons is is tegen ons....
De denkwijze van de primitief ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burger
|
![]() Wie Tenach en Talmoed niet bestudeert en wie de plannen van N.W.O niet door heeft kan Israël (Isrāʾīl: de naam van de profeet Jakob v.z.m.h) niet begrijpen.
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() ![]() ael cartoon ,vat perfect de Amerikaanse politiek samen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Dit zou zo rechtstreeks uit een N.S.D.A.P propaganda boekje kunnen komen maar ik ben er vrij gerust in dat hoe hard je nog mogen schreeuwen en roepen Israël zal blijven bestaan en mss zelfs in de toekomst nog NAVO en E.U-lid worden. Nu durven sommige Westerse landen niet de kaart van Israël trekken omdat ze bezorgd zijn om de Arabische olieleveringen aan hun land, maar zodra alle auto,s en machines op waterstof rijden kunnen ze hun olie in hun reet stoppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |