![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eindelijk iemand die het begrepen heeft! thx.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan moet je zeggen: "Iedereen is welkom om onze wedstrijd bij te wonen! De selectie is puur op een bepaalde uiterlijkklasse en we moedigen Miss Black Belgium overigens aan. Blank en zwart zijn mooi en dienen ook daarvoor speciaal bewonderd te worden. Blanke suppremacisten zijn dan ook niet welkom in onze wedstrijd."
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 30 april 2008 om 15:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Europees Commissaris
|
![]() Oh ja, je hebt hier ook mensen die vallen op mensen met een bepaalde huidskleur. Je hebt blanke mensen die vallen op zwarten of op Aziaten. Analoog heb je bijvoorbeeld in Japan mensen die vallen op blanken (er zijn zo Japanse X-rated magazines die focussen op blanke modellen of op zwarte.).
Huidskleur heeft gewoon op zich al een charme, en mensen van een andere ethniciteit zien er in het algemeen gewoon anders uit. Daarom is er niets mis met zo'n wedstrijden IMO.
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Europees Commissaris
|
![]() Die is tricky. Zwarten zijn in het algemeen fervente aanhangers van een 'zwart nationalisme'. Waarom? Omdat zwarten uit heel zwart Afrika hetzelfde benaderd worden. Zij menen elkaar te begrijpen. Althans, dat denk ik toch...
Weet je? mensen moeten maar racisme zoeken waar het zich echt voordoet, i.e. bij geweldplegingen of bij het uitsluiten uit een instellingen zonder dat die persoon iets misdaan heeft om het te verdienen. Bah; dat ze hun prioriteiten leren kennen hier, ja.
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, in Afrika. Je hebt gelijk als het aankomt voor Europa. Dat black nationalism-gedoe is dan ook een fenomeen bij afstammelingen van slaven in de VS. En dan nog, je hebt Bloods die geen Crips kunnen luchte en vice versa. Bah.
![]() Vrij bekrompen antwoord van me, maar ik wil zeggen dat een Miss Zwart België perfect acceptabel is, maar dat een potentieel protest tegen Miss Blank België gewoon belachelijk is. Ik vecht ook tegen die mensen die overal een racistisch complot zien tot op een hoogte dat ze complete machines zijn verworden.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 30 april 2008 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik bedoel, in een blanke maatschappij. Zeker na een tweede generatie. Je kan niet ontkennen dat wij geneigd zijn (en nogal wiedes, want we hebben betere prioriteiten) om alle zwarten op één hoop te gooien en gewoon 'zwart' te beschouwen? Dit schept mogelijk een zekere band bij zwarten onderling. Simpel zat.
Bekijk het als Aziaten die Asian parties organiseren. De meeste Aziaten in België zijn Chinezen, maar je zal or ook Thaise en Filippijnse mensen vinden. Zo zal je Kongolezen Nigerianen, Ghanezen, e.d. door elkaar vinden bij hun evenementen. Ikzelf vind het jammer, al is het logisch, maar cultuur is wel grotendeels bepaald door je huidskleur hoor. Dit is omdat je andere ervaringen opdoet in een andere huid, wegens andere benadering.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 1 mei 2008 om 02:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Vreemdeling
|
![]() Miss White verkiezingen klinkt racistisch
Miss Marrokko verkiezingen in nederland klinkt normaal... Hoe zou dat komen? Iedereen doet zo schijnheilig over 'racisme'. Het is echt ver gekomen... Als ik iemand uitscheld omdat hij dik is, zegt niemand wat. Als ik niet kan leven met de algemene ingesteldheid van een andere cultuur, die mij hier steeds meer de les komt spellen, en steeds meer moeten wij ons aanpassan aan hun en daarmee niet akkoord ga. Dan zwaait er wat. Racisme bestaat niet. 1. Als je iemand anders haat, puur omdat hij een ander kleur van vel heeft dan heb je een mentale ziekte. 2. Als je mensen met een bepaalde persoonlijkheid haat, dan is dat normaal. 3. Het is niet mijn fout dat in sommige culturen, door opvoeding, iedereen dezelfde mentaliteit heeft. En als ik net die mentaliteit haat... dat recht moet ik kunnen hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat is dus niet zo: zelfs de poco's zijn verplicht om toe te geven dat die mensen een probleem zijn in onze samenleving, en dat ze enorm veel last verkopen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Nooit het tegendeel beweerd. Toch vind ik dat die eens wat meer van zich zouden moeten laten horen: zijn die fatsoenlijke mensen het dan niet beu dat de schoften onder hen hun reputatie naar de maan helpen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() aha, men moet truukjes gebruiken, om de mensen niet te kwetsen...Ja goed, maar dat verandert toch niets aan de waarheid: ze hangen ons kloten uit!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind dat boerinnen nog steeds te hard naar de mest stinken...
![]() |
![]() |
#160 |
Vreemdeling
|
![]() als je nu een onderzoek doet, hoeveel crimineel gedrag er is bij vlaamse jongeren en hoeveel met turkse jongeren en die naast mekaar zou zetten.
Als het bij turkse jongeren veel hoger zouden zijn, dat is het racisme. Omgekeerd niet natuurlijk Het enige wat ik haat is sommige religies proberen respect te verdienen met hun wijsheid. bv. de joden. Veel uitvindingen komen van de joden, je hebt een jood ook nog nooit een bomaanslag zien doen op de duitsers. die verdienen mijn respect ![]() Andere culturen, dwingen respect af met dictatuur, tirannie, bommen en dreigementen. Laatst gewijzigd door Oro N Ishi : 4 mei 2008 om 10:46. |
![]() |
![]() |