![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#3381 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is de bedoeling dat feiten gebruikt worden om een coherente theorie te presenteren. Het is niet de bedoeling een theorie te gebruiken om feiten te kleuren in overeenstemming met die theorie. Zoals NASA het wel tof vindt om foto's te bewerken opdat we ze "beter kunnen begrijpen". Lava-textures op zwart-wit foto's plakken en dat soort zaken. Laatst gewijzigd door Heftruck : 2 mei 2008 om 02:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3382 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3383 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij bent diegene die niet begrijpt dat wat jij aanziet als 'feiten', metingen, waarnemingen etc. gewoon interpretaties zijn. Je domheid is oeverloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3384 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo geef je, zoals gewoonlijk, niet aan wat JIJ als bewijs aannneemt, want dat is voor iedereen anders. Dan kan je lekker draaien want als het je niet bevalt zeg je gewoon dat het geen goed bewijs is. Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 2 mei 2008 om 13:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3385 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3386 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() man, kheb echt de indruk dat hier een paar trolls rondlopen die met opzet zo'n onzin verkopen en zich té dom voordoen dan realistisch is, om hier wat leven in de brouwerij te houden.
De mentaliteit "och, al die wetenschappers zijn zakkenvullers, wij met ons gezond boerenverstand, wij weten wel beter" is zoooo fout. Zó kinderachtig, en ach, zo meelijwekkend. Het moet enorm frustrerend zijn om op te boksen tegen de wetenschappelijke wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3387 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3388 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat nu zo jammer is dat als er iets gezegd wordt, het meteen belachelijk gemaakt wordt. En tegen de wetenschap opboksen? LOL men heeft niet eens in de gaten hoeveel er gebeurt buiten de officiele instituten om. Het was zowel van mij, als o.m. Heftruck het aanbieden van informatie die jullie blik eens kon verruimen. Maar helaas. Ik ga geen energie steken in mensen die zichzelf zo vast hebben gezet. Maar goed zo te zien klopt de theorie aardig dat een beetje 'wetenschapper' zit dichtgemesteld en kan het feit dat hij is dichtgemetseld zo goed verdedigen dat ie niet ziet dat ie dichtgemetseld is. Het zij zo. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3389 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat jij hier even neerschrijft is een grove verdraaing van wat er gezegd wordt. Spreekt boekdelen. jammer. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3390 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoezo,niet helemaal kloppen...Aangezien vlotten op het water drijven en boten in het water was de ark wel degelijk een boot.En zijn afmetingen zijn véél te groot voor die tijd en de gebruikte houtsoort is niet sterk genoeg om zulke constructies te bouwen die het natuurgeweld dat er opgeroepen wordt te weerstaan...Dat was immers nog het probleem eeuwen later ,de houten constructies geven een probleem wat stijfheid van de romp betreft die almaar méér afneemt naargelang de schepen langer worden...En die maar pas opgelost zijn geraakt door de opkomst van ijzeren rompen... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Haha, Ronald Eldon Wyatt,de zelfverklaarde geoloog ... De voorstelling van die ankerstenen in de tekening onder de ark doen mij nochtans de wenkbrauwen fronsen,aangezien bij zo een ophangen de kans tot instabiliteit eerder gaat toenemen aangezien die stenen zowel aan bakboord als stuurboord en centraal werden opgehangen...Dit maakt de ark alleen maar véél zwaarder,zéér zeker niet stabieler... Erg gevaarlijke theorie van die meneer aangezien men houten zeilschepen stabieler maakten door loden gewichten tussen de kiel en onderste dekplanken te plaatsen om het schip in storm recht te houden,en desondanks zijn er dan nog duizenden schepen omgeslagen door hoog oplopende midscheepse golven... Hier een link over die meneer,weet U dat hij ook reisuitstapjes voor de geïnteresseerden naar zijn "vindplaatsen" organiseerde.. http://nl.wikipedia.org/wiki/Ron_Wyatt Citaat:
http://udfordringen.com/spade/noa/Si...g%20bjerge.jpg En het is niet te bezichtigen mijn beste,die vindplaats ligt namelijk erg kort bij een turkse legerbasis en is verboden terrein voor iederéén ,uitgezonderd enkele échte wetenschappers die onder begeleiding van turkse soldaten een onderzoek hebben mogen verrichten. Laatst gewijzigd door Svennies : 2 mei 2008 om 21:44. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3391 |
Banneling
|
![]() de wetenschappers hier denken zeker ook dat Cold Fusion onzin is?
Dat wil wat zeggen! ![]() Pin d"Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#3392 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope.
De wetenschappers hier weten dat tot nu toe "Cold Fusion" niet bewezen is met reproduceerbare experimenten.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 3 mei 2008 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3393 |
Banneling
|
![]() Nope?
wat krijgen we nou weiffie? Pin d"Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#3394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat we krijgen is dat je in het wilde weg straffe beweringen post, maar totaal niet bij machte bent deze ook maar enigszins te onderbouwen.
Mij wat proberen uitschelden zet het nog meer in de verf, beste Pindar.
![]() |
#3395 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ten tweede , je zij "Nope" op mijn opmerking, wat dus betekent dat er Cold Fusion er wel is?????? Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom gerust af met reproduceerbare experimenten die "cold fusion" aantonen.
![]() |
![]() |
#3397 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zei: Citaat:
Citaat:
Weiffie wel opletten en goed begrijpend lezen graag! Pin d"Ar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3398 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een zoveelste poging mij te beledigen.
Citaat:
Maar omdat ik goed geluimd ben zal ik het je eens heel precies uitleggen. Jij schreef: Citaat:
Daarop antwoordde ik: Citaat:
"Wetenschappers denken niet dat Cold Fusion onzin is. Wetenschappers weten echter wel dat er tot nu toe geen reproducerbaar experiment bekend is dat het bestaan van Cold Fusion bewijst. Daarom staan wetenschappers vooralsnog skeptisch tegenover Cold Fusion." Nu, beste Pindar, als jij reproducerbare experimenten kent die Cold Fusion aantonen, post ze gerust. Toon eens dat je inhoudelijk kunt argumenteren, niet met inhoudsloze oneliners, debiele beledigingen en ellenlange copy-pastes. Toon ons dat je je insinuaties over Cold Fusion hard kan maken. Ik durf wedden dat het je alweer niet zal lukken. Prove me wrong. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 3 mei 2008 om 19:09. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3399 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3400 | ||
Staatssecretaris
|
![]() assalaam alaikum,
Citaat:
geen enkele wetenschapper twijfelt aan het feit dat alle dieren die behoren tot de soorten die wij al wel eens met het koosnaampje 'dinosaurus' aanspreken al een paar miljoen jaar dood zijn. zelfs als we echt willen zullen we er geen enkel leven exemplaar meer van vinden. dat is misschien jammer, maar bedenk dat de kleine zoogdiertjes die onze verre voorouders waren, waarschijnlijk geen enkele overlevingskans hadden gehad als die grote gevaarlijke hagedissen waren blijven leven. wij zouden er nooit geweest zijn. dank de schepper maar dat hij op tijd een meteoor naar onze planeer schoot om de scene vrij te maken voor de zoogdieren en op die manier voor jij en ik. alhamduli'llah. Citaat:
slm, redwasp
DENK EROM: EIGEN KARMA EERST! ALTIJD, OVERAL! Laatst gewijzigd door redwasp : 4 mei 2008 om 06:47. |
||
![]() |
![]() |