![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5181 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik in elk geval niet. Leg het eens uit in duidelijke woorden en geef bronnen en exacte cijfers. "De instortingstijd bij het begin van de collapse bij WTC2" is bijvoorbeeld de meest onnauwkeurige bewoording die maar mogelijk is. Dat is dat trouwens een gekende conspiracy theorists tacktiek : onduidelijke omschrijvingen. Je leert blijkbaar bij. ![]() Citaat:
Het begrip impulsbelasting is u vreemd? Hoeveel uur sterkteleer hebt u eigenlijk achter de kiezen? Indien het antwoord "geen" is, wat ik vermoed, waar haalt u dan het lef vandaan om ingenieurs te dicteren wat u als heilige waarheid aanziet? Citaat:
De bespreking van de stofwolk wordt uitgebreid behandeld op vrij eenvoudige manier. En daarna mag je eens een serieuze bron zoeken voor die poelen van gesmolten staal (spectroscopische tests dus) én eens uitleggen WELKE hoog explosieven exact staal doen smelten. Zover ik weet kan een explosieve drukgolf geen staal doen smelten.... Nu gij. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5182 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarna mag je de uitleg beginnen over waarom het grotere gewicht tot grotere snelheid moet leiden, waarom snelheid hier in tijdseenheden wordt uitgedrukt, waar die tijdseenheid eigenlijk naar kijkt (de tijd van wat tot wat?), en hoe je nu eigenlijk het vertrek van een instorting opmeet. Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5183 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die bespreking over de uitgebreide stofwolk bevredigd mij alleszins het allerminst, en zeker als ge de ineenstorting van WTC zeven bekijkt in vergelijking met de twin towers....check het verschil tussen de instortingen van de drie gebouwen de de daarbij vrijgekomen stofwolken Citaat:
Deze worden gebruikt als raketbrandstof...en bijzonder bruikbaar om staal te doen smelten in een gecontroleerde explosie in de voet van de towers.... Gezien de hoge verbrandingsgraad en energieafgifte die zij produceren.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5184 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Na Jones' therm?te en de RDX-verhaaltjes van andere believers komt er nu een "explosieven-expert" langs die ons kan helpen met kennis van zaken. Oef eindelijk! Dus de berekening van Dr. Greening ivm de kinetische energie en de stofwolk bevredigt u niet? Waarom niet? Waar zit de fout in de calculaties? Citaat:
Vreemd toch nietwaar? ![]() En je spreekt over "de voet van de towers"... Tiens, door welke magie begon de instorting dan voor WTC 1 bij verdieping 98 en bij WTC 2 op verdieping 82? Heb je ooit het NIST rapport gelezen betreffende WTC1 en 2? En de FAQ van NIST ivm de controlled demolition theoriën? Zijn de mensen van NIST dwazen, of zitten alle 200 experts mee in het complot? http://wtc.nist.gov/pubs/factsheets/faqs_8_2006.htm Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5185 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Svennies : 4 mei 2008 om 01:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5186 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja je hebt helemaal gelijk. Soms besef ik dat en soms trap ik er nog in. Thanks Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 4 mei 2008 om 08:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij had je beloofd hier niet meer te argumenteren? Of neemt U Uzelf niet erg serieus? IK vrees voor het laatste maar dat betekent dan ook dat U anderen niet sierues zult nemen. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://www.trust-us.ch/cryptome/01-C...nk-eyeball.htm Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5191 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb hier in de voorbije dagen geen argumenten geformuleerd, en dat ben ik nog steeds niet van plan. Jullie formuleren je eigen argumenen tegen jullie overtuiging wel zelf ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5192 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
conspiracy is, maar vele vele malen groter dan de meeste mensen vermoeden. Het is niet rationeel, maar emotioneel moeilijk te bevatten de eerste keer dat je het 'doorkrijgt' hoe een en ander zit. Pin d"Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dag Pindar Fox |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder heb ik van jou nog 0 inhoudsvolle posting gezien, meestal is het een one-liner die nergens op slaat of het is papegaaiengedrag. Nu ja, ook niet erg hoor. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5195 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De uitdaging ligt er, bezorg me een cognitieve dissonantie ![]() ![]() Citaat:
![]() Als slimme bollen als jij alle opzoekwerk al gedaan hebben, én op de koop toe nog gaan stellen dat het allemaal zo evident en rationeel is, dat je wel blind moet zijn om dat niet te zien, dan zou het nogal inefficiënt zijn van mij om alles nog eens op te gaan zoeken. Surprise me! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en verder verdraai je mijn woorden weer lekker. Het is idd nogal schrikken als je ziet wat er aan de hand is ja. Maar ja, parels en zwijnen en zo Als jij niet bereid bent er een meter in te steken, verwacht van mij dan ook geen enkele moeite naar jou toe. En 'bezorg me een cognitieve dissonantie'????? Ja hoor, je weet niet eens wat het is anders zou je dit niet opschrijven! Waarschijnlijk is opzoeken je te veel zoals je zei. Begin bv zelf eens het werk van David Ray Griffin te lezen, of lijkt dat je te veel? Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 4 mei 2008 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5197 |
Staatssecretaris
|
![]() Djeezes Pindar laat u toch niet elke keer vangen door zo'n kalf dat van haar of pluim weet wat er gebeurt is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5198 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Allé, waar is jullie grote gelijk nu? ![]() ![]() Veel geblaat, weinig wol... ![]() Citaat:
![]() Weet je zelf wel wat het betekent? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Jullie zitten hier maar de grote jan uit te hangen en te stellen dat jullie alles weten en wij niets, maar als puntje bij paaltje komt, willen jullie niets vertellen ![]() Zeker dat jullie zelf niet nwo zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |