![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laat die specifieke groep dan "harder" en als het moet "langer" werken, zodanig dat ze ook hun eigen wat meer kunnen gunnen als ze dat willen. Maar het probleem zit dat ze dan weer te zwaar belast worden, als ze iets willen bijverdienen naast hun job. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Er zullen er inderdaad wel zijn die de ambitie hebben om hogerop te geraken maar ook veel niet, en over die groep mensen heb ik het juist. Ik ken genoeg mensen die hard en veel werken en die na 20 jaar nog even ver staan als waar ze begonnen waren, ondanks dat ze hard en lang gewerkt hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister-President
|
![]() Tijd dus dat ze intelligent beginnen werken want hard werken, het overal verkondigen en dan klagen over de kostprijs van het leven begint redelijk belachelijk te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Persoonlijk heb ik altijd gevonden dat een job waar je tevreden mee bent belangrijker is dan een hoog salaris, ik heb dus nooit de ambitie gehad om hogerop te raken. Mijn salaris is wel gestegen omdat ik mijn kennis en ervaring uitgebreid heb.
![]() |
![]() |
#107 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
zoals ik eerder al zei, als de hardwerkende arbeider leeft volgens zijn verdienste en niet om roem en hoogheidswaanzin om zich toch maar beter te kunnen voordoen dan wie hij is, zal men best gelukkig leven. waar die extra job voor zou nodig zijn snap ik in uw context niet, als men meer luxe wil is men vrij een extra job te doen, daar kiest men zelf voor. men moet er uiteraard rekening mee houden dat men dan meer belasting zal betalen maar dat is niet meer dan logisch want je hebt ook meer verdient. des te meer belasting men betaald, des te meer heeft men verdient. dus is er totaal geen reden om in het "zwart" circuit t egaan werken met alle angsten van dien, wil je per se meer verdienen door een extra job, doe die dan oficieel, je gaat nooit meer extra belasting betalen dan je extra hebt verdient.
If you think you can beat me,try it, don't cry when you fail Laatst gewijzigd door delcom : 5 mei 2008 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
je bedoelt waarschijnlijk (hoop ik toch) dat ze op de extra verdiende inkomsten belasting moeten betalen want als jij nu gaat stellen dat mensen die harder en langer willen werken meer belast worden slaat deze discussie nergens meer op, tenzij je dat kan argumenteren natuurlijk
![]() |
![]() |
#109 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dan heb je nog eens het probleem dat al die belastingen door een slecht beheer van de staat naar nutteloze dingen gaat! ![]() Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 5 mei 2008 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Kan moeilijk blijven hetzelfde schrijven hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Er zijn genoeg mensen die geen partner hebben bijvoorbeeld die de touwtjes niet meer aan elkaar kunnen knopen omdat het leven duurder is geworden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ja, men betaalt zeker evenveel belastingen op die extra gepresteerde uren dan op hun gewone uren en dat is het nu net. Je betaalt teveel belastingen in dit land zodat veel mensen netto te weinig overhouden om de eindjes aan elkaar te knopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat noem ik crimbelas - criminele belastingen op laagstverdieners en dat is dus ook financieel staatsterrorisme waartegen je je mag verdedigen met alle (niet gewelddadige) middelen uit pure zelfverdediging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hier zie, dat is lang geleden. Alles goed? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bereken je netto-oorloon maar eens in een maand waarin je géén overuren hebt gepresteerd,en doe ditzelfde in een maand waarin je wel overuren hebt gepresteerd en je zal vanzelf zien dat het netto uurloon in een gewone maand een stuk hoger ligt... En het jaar daarop krijg je nog eens een hogere personenbelasting in je nek als extraatje.... Dat is dus je dank voor je werkijver,en daarom doe ik dus geen overuren meer aangezien vadertje staat geleid door de grootste maffiosi van het land je als dank nog harder pluimen dan anders het geval is... Overigens heeft men verleden jaar nog een wetsvoorstel proberen in te dienen om overuren net zo te belasten als gewone uren,en dit in een poging om zwartwerk proberen tegen te gaan....Helaas is van dit voorstel achteraf niets meer vernomen,en ligt dit méér dan waarschijnlijk ergens onderaan een héle hoge stapel andere wetsvoorstellen die er ook niet doorgeraken te wachten op de papierversnipperaar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Vreemdeling
|
![]() het wordt hoog tijd dat er eens loon naar werken wordt gegeven en dan bedoel ik op fysiek vlak. iemand die 8 uur recht moet staan en ECHT hard moet werken verdiend minder dan iemand die 8 uur op zijn gat zit aan een bureau, daar zit hem de onrechtvaardigheid. trouwens het zijn de rijke die juist niet willen dat arbeiders hogerop geraken, ah nee, wie gaat er dan hun vuile slechtbetaalde jobkes doen? gaan ze zelf hun auto assembleren? gaan ze zelf hun kostuums naaien? LOON NAAR ARBEID!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |