![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
alleen maar om het 'etteren' gaat. Verveelt zich zeker op zondag of zo. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als je daarvan overtuigd bent, en als je dan nog steeds in je eigen verhaaltjes gelooft, dan mag je nog eens proberen de ratio achter jullie verhaal aan te tonen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We weten zeker niet alles, DAT zeggen we toch niet! En we zijn het al de hele tijd aan het vertellen, maar dan moet je wel echt luisteren en dat doe je absoluut niet. Je gedraagt je mijns insziens echt ales een kleuter. Had je anders geklonken had ik er best serieus op in willen gaan, Oeps, weer gedaan ![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is voor jou te hopen dat er nog mensen op je reageren. Ik niet, in ieder geval niet zolang je deze houding aan blijft nemen, Trouwens, ik dacht dat je hier weg zou gaan? Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5205 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik wil best wel luisteren hoor, maar zolang je rond de pot blijft draaien, is er niets om naar te luisteren eh ![]() Citaat:
![]() Jullie doen dat wel in mijn plaats ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5206 | |
Staatssecretaris
|
![]() 't Is u al vergeven hoor Sfax, wij kunnen verder doen met wat er hier al 260 pagina's gebeurt, het posten van bewijzen en informatie. Hoe jij er mee omgaat is al duidelijk na 2 pagina's.
![]() - http://www.waarheid911.nl/14points_o...g_journal.html Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 4 mei 2008 om 14:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het enige dat ik al twee pagina's moet vaststellen, is dat er geen antwoorden komen op vragen die gesteld worden, ook al gaf men iets eerder aan dat mensen rationeel moesten nadenken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder is het trouwens zeer moeilijk om zinvol te reageren op de onzin die hier staat. In topics met inhoud reageer ik over het algemeen wel vrij inhoudsvol. Maar je kan toch niet verwachten dat een mens epistels schrijft in K&K topics. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5209 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Goed zo. Heel netjes. Citaat:
En niemand verwacht hier een epistel, en al helemaal niet van jou hoor Mak je geen zorgen. Pin d"Ar |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5210 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zeker? Laten we beginnen met een teken van goeie wil? Wat vind je van de instorting van WTC7? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5211 |
Burger
|
![]() Ik zie zeer duidelijk dat er een grote bom onder het gebouw moest liggen. Deze instorting onmogelijk met een vliegtuigje in de top van het gebouw.
(Fakhr al-Din al-Razi) Islam in 176 Hours (English) Laatst gewijzigd door Ibn Khaldūn : 5 mei 2008 om 00:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5212 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5214 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5215 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pfff nogmaals, iets wat aantoont dat het waar is wat je beweerd.
![]() |
![]() |
![]() |
#5217 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5219 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vb: Als men beweerd dat de torens op minder dan 10 sec zijn ingestort dan is het voor mij voldoende om de beelden te tonen van het begin van de instorting tot het einde. Nu blijkt natuurlijk dat dat al onzin was en dat het ergens een 23 seconde duurde. Dat is dus een bewijs. Als je beweerd dat er explosieven aanwezig waren moet je dit aantonen. Door bv resten ervan te vinden. Gewoon zeggen dat ze er waren is geen bewijs maar een bewering en dat weet je goed genoeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#5220 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog steeds ben je onduidelijk hoor! voorbeeld: Citaat:
Zolang je me dat niet duidelijk maakt, kan je niet verder. Dus wat wil je? Een kranteartikel en zo ja van welke krant? etc etc. Je hebt me nog steeds niet echt verteld wat JIJ als bewijs aanvaard. Jij zegt dat men dat moet aantonen. Ok en HOE moeten we je dat dan aantonen? Wat aanvaard je als bewijs en wat niet en waarom en waarom niet? Pin d"Ar |
||
![]() |
![]() |