![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Wat vind je van de geur van waspoeder?
|
|
|
|
|
|
#322 | |
|
Europees Commissaris
|
Waspoeder zelf? Die geur vertrouw ik niet. Maar misschien wordt m'n oordeel vertroebeld door het besef dat ik maar een raar chemisch goedje voor me liggen heb.
|
|
|
|
|
#323 |
|
Banneling
|
Stel nu dat een linkse Vlaamsgezinde partij zou doorbreken in Vlaanderen, en stel dat die Vlaamsgezinde linkspartij samen met een Vlaams Belang over een meerderheid zou beschikken in het Vlaams Parlement, zou die Vlaamse linkspartij dan bereid zijn om samen met het Vlaams Belang een Vlaamse onafhankelijkheidsuitroepingsregering te vormen ?
|
|
|
|
|
|
#324 |
|
Staatssecretaris
|
Roger Verhiest na verschilende opmerkingen van Pollycorrect blijf je deze thread verzieken, gelieve hier weg te blijven en als je toch nog commentaar geeft wis ik uw postings gewoon, begrepen?
|
|
|
|
|
|
#325 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dat gezegd zijnde, sluit ik niets of niemand principieel uit. Ik ben bereid met Satan himself een deal te sluiten, zolang dit het doel maar dichterbij brengt. Maar of dat zo zal zijn, kan ik vandaag vanuit m'n harde stoel voor de pc niet meteen zeggen. EDIT: Om er verder op te gaan: in de huidige situatie zou ik zo'n alliante afwijzen, omdat dit de Vlaamsgezinde linksen verder zou verwijderen van de broodnodige goede verstandhouding van de rest van de linkerzijde. Maar een situatie die jij je schetst, zou een totaal andere omgeving betekenen, waarover het zeer moeilijk is te oordelen.
Laatst gewijzigd door Burkide : 6 mei 2008 om 19:49. |
||
|
|
|
|
|
#326 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#327 |
|
|
Verkies je dan bio wasprodukten, zoals bv Ecover?
|
|
|
|
|
|
#328 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#329 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Burkide : 6 mei 2008 om 19:42. |
||
|
|
|
|
|
#330 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Burkide, wat vind je van de idee om eens een nieuwe jaartelling en nieuwe maand-, dag- en uurindelingen in te voeren? "In navolging van"
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#331 |
|
Minister
|
Burkide, mag ik je (om je in provincie Zeeland te lokken) een heel klein restaurantje noemen, waar je voor studententarief mosselen met friet kan eten (voor minder dan 10,-) op een van de mooiste plekken van Yerseke, met uitzicht over de Oosterschelde? Of voor 4,80 een baquette gebakken mosselen, met saus en garnituur?
|
|
|
|
|
|
#332 | |
|
Minister
|
Citaat:
Oeps, nog een vraag eraan toevoegen: ... Of vinden je minnaressen van wel?
Laatst gewijzigd door André de Hollander : 6 mei 2008 om 20:11. |
|
|
|
|
|
|
#333 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
En natuurlijk om het "lichtend voorbeeld" van Turkmenbasji te volgen, zal één maand naar mezelf vernoemd worden, en één naar m'n moeder Ernstiger: vooral een nieuwe jaartelling lijkt me leuk, de rest lijkt me nogal onhandig om in één keer door te voeren. En prioriteit nr. 1 is het nu ook weer niet. Laten we dat houden voor wanneer we de volledige macht in handen hebben
Laatst gewijzigd door Burkide : 6 mei 2008 om 19:58. |
||
|
|
|
|
|
#334 | |
|
|
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
|
|
|
|
|
#335 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() De hoeveelste zijn we dan vandaag volgens de Franse republikeinse kalender? En, doe eens een voorstel voor een nieuwe?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
|
#336 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#337 |
|
Europees Commissaris
|
Wat is uw favoriet gerecht uit de griekse keuken? Een wijn , een kaas of een ander voedingsmiddel mag ook . Als het maar grieks is.
|
|
|
|
|
|
#338 | |
|
Europees Commissaris
|
Ik moet een auto lenen van m'n ouders, en die is ietsjes te klein voor een man van mijn allure
|
|
|
|
|
#339 |
|
Minister
|
OK, even de exacte spelling opzoeken, het is namelijk een naam in Zeeuws dialect gekozen. |
|
|
|
|
|
#340 |
|
Minister
|
Het heet of heette 'De Viskeête'. Volgens de website noemen ze het nu 'Zee-eeterij'. Bijgevoegd een link naar zijn website en een foto van de winkel annex restaurantje. Gelegen aan het jachthaventje en de historische oesterputten.
http://www.pietvanoost.nl/geschiedenis.html Hm, mag ik wel reclame maken? Nou ja, ik heb er geen belang bij, ben alleen maar een tevreden klant. |
|
|
|