![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#3461 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nee mijn beste, het is aan jou om te illustreren dat jij wel degelijk een argument kan vormen, het is niet aan mij om 7000+ posts te doorzoeken op zoek naar dat ene sprankeltje inzicht, en als het er effectief 200 zijn met inhoud, dan komt dat neer op 2,8% +-, da's een bedroevend gemiddelde ![]() Nee mijn beste, inhoudelijk reageren, doordacht reageren, dat kan jij niet.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3462 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het komt hier op neer : alles is er vanzelf gekomen, materie en leven . Waarom? Omdat er niets beters is waar we kunnen op komen. Dat is wat ik hier zie als je deze pagina's doorneemt. Alleen de kunst bestaat er in het een wetenschappelijk en technisch laagje vernis te geven en dan is iedereen er mee weg...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3463 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het feit dat je niet inziet hoe compleet ridicuul & absurd dit is spreekt boekdelen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3464 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3465 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is overigens een leuk voorbeeld van de kruisverwijzingen die zo kenmerkend zijn voor de pseudowetenschappen. ![]() Citaat:
Citaat:
Dat het niet lukt moet je niet wijten aan de cognitieve vaardigheden van anderen. Het ligt heus wel aan de zwakte van jouw argumentarium en aan de totaal onlogische constructies die je hier aan de man probeert te brengen. Citaat:
Dat heeft nul de botten te maken met Amon_Re's wereldbeeld, alles met de zever die je brengt.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 5 mei 2008 om 22:30. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3466 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De draad gaat hierover of evolutie een geloof of anders gezegd een filosofie is. Het gaat hier niet over het elkaar om de oren slaan met wetenschap. De mens word beinvloed , ook de wetenschapper door zijn eigen zienswijze van het leven. De mens heeft een geest en basseerd zich niet zuiver en alleen op feiten als het zoiets aangaat als het ontstaan van alles. Het zou eens interessant zijn om een studie te maken van de EVOLUTIE van de EVOLUTIETHEORIE. Waar het ooit begon. Zeker niet met Charles Darwin. Over de esoterische en occulte achtergrond van de evolutieleer, heel interessant! http://www.conspiracyarchive.com/NWO/Ascendancy.htm Moet het zelf nog helemaal lezen. Maar dat is wat mijn gevoelen er over is. Natuurlijk velen zullen al struikelen over het woord 'conspiracy' De bijbel zelf zegt het zo in Psalm 14:1. Zo'n kleine 3000 jaar geleden stond er al: 'De dwaas zegt in zijn hart :Er is geen God.' En zo'n 2000 jaar geleden in 2Petr.3:5 'want willens en wetens ontgaat hun , dat door het woord van God de hemelen er sedert lang geweest zijn en de aarde die uit en door het water bestaat' Zie je die discussie is er altijd al geweest, er is helemaal niets modern aan.Dat is wat men ons wil wijsmaken. Laatst gewijzigd door Argusx43 : 6 mei 2008 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3467 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zucht Zucht Zucht Ik heb je dingen aangeboden en die verwerp je zonder er een meter naar te kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jij hebt je oordeel al klaar voordat je er aan geroken hebt. Ik heb geprobeerd je zaken duidelijk te maken, maar dat gaat gewoon niet bij jou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3468 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'Hoe'' is weten hoe je manipuleert zonder het echt te begrijpen! waarom is een hele belangrijke vraag die leidt tot echt diepgaand begrip. Nu snap ik je ook beter, je verwart weten hoe te manipuleren met echt begrip! ok!! (niet sarcastisch bedoeld) Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3469 | |
|
![]() Citaat:
Het waarom zorgt ervoor dat uw resultaten beïnvloed worden, zeker als deze nog eens religieus getint zijn én (vooral) omdat dit al "gegeven" is, ge gaat er al van uit. De wetenschap interesseert zich daar hoegenaamd niet in en kan dus ongestoord en onbeïnvloed ("nuchter") de zaak analyseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3470 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3471 | ||||||
|
![]() Citaat:
"De evolutieleer is een geloof" Nu, misschien ben ik gewoon dom, maar volgens mij is de evolutietheorie wetenschap Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3472 | ||||
|
![]() Citaat:
Verwijzingen naar boeken waarvan je er niet eens in slaagt om te zeggen waarover ze gaan, of te argumenteren waarom ze relevant zijn. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3473 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3474 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3475 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je doet maar en je denkt maar ik kan je echt niet meer series nemen nu! Pin d" Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 6 mei 2008 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3476 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zei dat jij niet kon argumenteren omdat jij de dingen niet snapt, uw reactie was om mij uit te dagen om een theorie uit te leggen, ik doe dit, en dan kom je af met de flauwste onzin om toch maar niet te moeten argumenteren. Pindar, een rationeel mens kan alleen maar concluderen dat jij een lege schil bent, zonder inhoud, en ik ben blijkbaar niet de enige die deze opinie deelt, het is nochtans eenvoudig om mij het "zwijgen op te leggen", namelijk, kom met een degelijk argument af, daag mijn kennis & inzicht uit, geef me iets om op in te gaan in plaats van munitie om je mee neer te halen, zoals jij nu ook weer doet, door rond de pot te draaien en inhoudsloze posts te plaatsen. Illustreer dat je iets kent van wetenschap, logica & rede, toon ons dat je slimmer bent dan een doorsnee veldmuis, laat ons delen in uw inmens inzicht en begrip van hoe het werkelijk allemaal wel in elkaar zit, meer vragen wij niet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3477 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3478 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je hebt nog steeds niet door dat de discussie gaat over dat de evolutieleer een filosofie of geloof is, of wat de achtergrond van de hele zooi is, maar je doet of je neus bloed en blijft maar door zeuren over het wetenschappelijke van de evolutietheorie. Nog eens : als het over het ontstaan van materie en leven gaat zit je automatisch in het filosofische of het religieuze. Ieder serieus mens verstaat dat onmiddelijk. Jouw geloof is en zoals velen: er is geen God , Hij is nergens waar te nemen, dus alles kwam er vanzelf , dus moet er een wetenschappelijk weg zijn om dit te staven. Ongelofelijk kortzichtig. Laatst gewijzigd door Argusx43 : 6 mei 2008 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3479 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn honderden copy/paste posten met de zieligste waanbeelden in andere draden illustreren dat uitvoerig. De enige taal die Pindar verstaat is hem te negeren. Da's niet gemakkelijk maar hij kickt op confrontatie die hij dan vervolgens ontwijkt. Hij wil continu een zinloos spel spelen en ik heb er in elk geval mijn les uit getrokken : no more. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3480 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zolang jij het onderscheid niet kan maken tussen verschillende theorieën is het hopeloos om ook maar te hopen een intelligente discussie met je te voeren.
|
|||
![]() |
![]() |