![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En voor jou ziet hij er zo uit: Laatst gewijzigd door Rob Roy : 7 mei 2008 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister-President
|
![]() Soms krijg ik echt het gevoel dat er maar twee soorten Vlamingen zijn: hollandofielen en hollandofoben. Een neutrale houding tegenover Nederland lijkt voor veel Vlamingen vrijwel onmogelijk.
Laatst gewijzigd door Spinoza : 7 mei 2008 om 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Parlementslid
|
![]() En Wallofielen en Wallofoben!
En Belgofielen en Belgofoben! |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Parlementslid
|
![]() Trouwens Rob, heeft dat vrouwke een motorische storing? Als ze haar middelvinger opsteekt is ze bang dat haar linkertiet d'r af valt of hoe zit dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Europees Commissaris
|
![]() Rob,
als ik zeg dat er verschillen zijn tussen nederlanders en vlamingen en jij zegt "dat de vlamingen dan maar veranderen", dan gef je toe dat er een verschil is. Of jij dat nu graag hebt of niet. Heeft niks met myself flatteren te maken. En als jij vindt dat "Onzin, ik vind dat de Vlamingen als volk eindelijk volwassen mogen worden, in plaats van zich te blijven gedragen als slachtoffers en sukkels." dan zeg je effectief dat de vlamingen zich moeten aanpassen aan de nederlanders. Jij gaat niet akkoord, das duidelijk, maar mensen met een diploma van de lagere school zien direct dat je dik op je bek gaat.
![]() |
#146 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Punt is dat de Vlamingen eindelijk volwassen mogen worden. Als iets u tegensteekt, dan zegt ge het. Hollanders of geen Hollanders. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kun je mijn brief retourneren etc.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Nu weten we dus over U: 1. Niet al uw statements zijn waar. 2. Als bewijzen je ongelijk geven, dan nog weiger je het toe te geven (of in te zien). Met zo'n persoon kan je dus nooit zinnig discussieren.
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Uw "lichaamstaal" zegt dan weer duidelijk dat u van geen hout pijlen meer weet te maken. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Sinterklaas: andere dag dan in Vlaanderen: en zelfs als ze feest vieren doen ze het anders: ze organiseren vrijmarkten op Koninginnedag (handelaars tot in de kast blijven ze en wat zijn handelaars anders dan -meestal- afzetters?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zeg nu zelf, wat is dit voor een belachelijke veralgemening? Hoe kan je nu zoiets zeggen over miljoenen mensen, alleen op basis van hun nationale identiteit? Wat Travis66 hier doet is zijn persoonlijke onmogelijkheid om meteen zijn gedacht te zeggen op zijn werk, toeschrijven aan "de Vlamingen". Daardoor is hij van de verantwoordelijkheid af, het is de schuld van de anderen. Maar hij gaat nog verder en maakt van die frustratie een politiek argument. Te doorzichtig om nog op in te gaan. Daar valt maar één ding op te zeggen: ga naar een psycholoog en leer je gedacht te zeggen, direct en luidop. En als het je niet lukt: steek het niet op "de Vlamingen" maar doe een poging om zoals elke volwassen mens de verantwoordelijkheid te nemen voor wie je bent en niet bent. Laatst gewijzigd door Rob Roy : 8 mei 2008 om 07:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu weten we dus al een ding meer 1. Niet alles wat Rob Roy zegt is waar. 2. Als hij ermee wordt geconfronteert weigert hij het toe te geven. 3. En als je niet stopt hem ermee te confronteren wordt hij boos en gaat hij schelden.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 8 mei 2008 om 07:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#155 |
Minister
|
![]() Jammer dat je geen verantwoordelijkheid voor je eigen fantasmes durft op te nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOL!
![]() |
#157 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In Engeland drinken ze liever thee dan koffie. In Franrijk eten ze liever stokbrood dan gesneden brood. In Griekenland houden ze van ouzo. In Spanje gaan ze 's middags rusten. In Noorwegen lunchen ze graag om 11 uur In Finland is een saunabezoek tijdens een bedrijfsfeestje normaal. In Estland zingen de mensen graag. In Lithouwen rijden fietsers graag op de snelweg In Zweden steken de mensen graag voor als te lang in de rij moeten staan. In Ijsland spelen gaan mensen 's avonds in een fanfare spelen. Ik werk door heel europa en zie dingen. Het feit dat het u niet bevalt veranderd daar niks aan.
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#159 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, integendeel, ik vind het fantastisch. Ieder zijn ding is OK voor mij, zolang ik mijn ding ook kan doen.