![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5361 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Seg Pindar en consoorten. Als de informatie waarover alleen de grote, machtige, elitaire en intelligentsia bevattende NWO-instantie over beschikte is doorgesijpeld naar simpele zielen als jullie. Dan is ze precies toch heel weinig efficiënt hé?
Het feit dat jullie alleen nog niet monddood gemaakt zijn ondanks het feit dat jullie het, als één van de enige wereldburgers, het allemaal doorhebben en breed verkondigen, is daar des te meer een bewijs van.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 13 mei 2008 om 23:40. |
|
|
|
|
|
#5362 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Zie je ook geen opmerkelijk verschil tussen de twee instortingen? Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 13 mei 2008 om 23:44. |
||
|
|
|
|
|
#5363 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan valt het helaas niet te vergelijken met een hoogbouw waar de dragende elementen uit staal zijn.... |
|
|
|
|
|
|
#5364 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb er ook geen enkel bewijs voor hoor, maar je zou me wel beter geloven want ik heb daar vorige week nog enkele reptilians in de buurt gezien en ik vond eigenlijk al dat ze zich vreemd gedroegen. Eerlijk waar! |
|
|
|
|
|
|
#5365 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Ah, nee? En hoeveel keer hebben we hier al Conspiracy Theorists mogen horen over de Windsor Torens in Madrid? (details onderaan) Toen was het verhaaltje telkens : Zie je wel dat een gebouw urenlang kan branden zonder instorten : dus WTC 1,2 en 7 waren duidelijk controlled demolition. Nu bij dit gebouw van de TU delft, is het plots : "dat is helaas niet te vergelijken." Komaan zeg. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#5366 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#5367 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
USATODAY; David Ray Griffin pleegt zelfmoord. NYTimes;Pr Steven Jones Died in car accident. Zou dit bij u geen argwaan wekken? Laatst gewijzigd door eti1777 : 14 mei 2008 om 10:08. |
|
|
|
|
|
|
#5368 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het bewijs is geleverd!
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 mei 2008 om 10:16. |
|||
|
|
|
|
|
#5369 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#5370 |
|
|
Ik had moeten zeggen: 'de NWO heeft controle over de mainstream media en dat is al genoeg om het merendeel van volk onder de knoet te houden.
|
|
|
|
#5371 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5372 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Man man man |
|
|
|
|
|
|
#5373 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eti1777 : 14 mei 2008 om 10:52. |
||
|
|
|
|
|
#5374 |
|
Gouverneur
|
Ja, maar mijn eerste reactie, betreffende deze mensen, zal altijd argwaan zijn, gezien hun positie op dit controversieel onderwerp.
|
|
|
|
|
|
#5375 |
|
Gouverneur
|
Illwill?
|
|
|
|
|
|
#5376 |
|
Parlementslid
|
Het was deze faculteit die bij hoog en bij laag beweerde dat de WTC torens door brand konden instorten in NY
Heb ik het goed dat de WTC een stalen constructie was en dit TU gebouw een typisch jaren 70 nederlandse betonnen platen constructie? De ene hoogwerker stopt het blussen De brandweer kan er niet bij vanwege een gracht... De brandweer verlaat het gebouw omdat er instortingsgevaar is? Het gebouw ging afgebroken worden en vervangen daarom zijn er geen extra brandveiligheidsmaatregelen genomen de laatse jaren dit bespaarde kosten. Met grote kalmte en een glimlach zegt de dekaan aan de pers dat het gebouw verloren is en dat er geen slachtoffers zijn; De brand startte door een lekkage in het plafond aan de koffiekorner... Video van de instorting http://www.nu.nl/news/1565130/12/Bra...8video%29.html http://www.nu.nl/news/1564229/12/Gro...8video%29.html Laatst gewijzigd door Babylonia : 14 mei 2008 om 11:03. |
|
|
|
|
|
#5377 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#5378 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ah, Bush en co natuurlijk want er zijn allemaal onbeantwoorde vragen en een ooggetuige heeft het zelf gezegt.
|
|
|
|
|
#5379 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
8x Pindar? Of andere conspiracy mensen dan...of durven jullie ook niet?
We komen er wel. We gaan verder met het water in de riolering. Je zegt gewoon kijken. Maar dat kan je niet, zoals jij niet in NY zit onderzoek te voeren. Dus wat zou het volgende moeten zijn om jou ervan te overtuigen dat er water in de riolering zit? Of welk BEWIJS kan ik jou geven zodat er zeker water in de riolering zit?
|
|
|
|
|
#5380 |
|
Parlementslid
|
Ik post hier toch even een interessante serie opmerkingen van bij nujij in zijn geheel.
Het roept vragen op. Vroeg in de ochtend springt er een waterleiding, gebeurt als een waterleiding niet bevroren is praktisch nooit, maar goed kan gebeuren, laat maar lopen. Om 9:15 uur bereikt het water een koffiezetapparaat een verdieping lager. Die vliegt in brand (geen aardlek, geen aarde) o.k. kan gebeuren. Men staat erbij, kijkt erna en loopt dan weg. Geen sprinklerinstallatie, geen poederblussers, rookmelders, initiatief etc. Vrij normaal, zeker in dit overgereguleerde land. De omvang van de brand doet vermoeden dat het gebouw gemaakt is van: karton, plastic en kippegaas. Brandweer kan met hoogwerkers niet bij het gebouw komen omdat er een gracht omheen ligt. Ook de hoogte kunnen ze niet halen. Raar. Normaal gesproken moet hun materiaal aangepast zijn aan de gebouwen die in hun gemeente staan. Hier was dat kennelijk niet nodig. Vrij vroeg na het uitbreken van de brand wordt de unieke collectie architectonische hoogstandjes evenals de bibliotheek als verloren beschouwd, vooral geen poging doen om het te redden, vrij normaal. Direct is de oorzaak bekend, de technische recherche slikt het zelfs als zoete koek. Gelukkig, dat is het, veel te mooi weer en nu hoeven ze de handen niet vuil te maken, zelfs niet te werken. Moet u en mij niet overkomen, maar ja, onderscheid moet er zijn. Ik hou er een beetje raar gevoel aan over. Een koffiezetapparaat vliegt in de brand en een supergroot gebouw brandt totaal af. En de direct betrokkenen: Tja, kan gebeuren, vrij normaal over tot de orde van de dag. Wat mij de meeste zorgen baard is dat hier de mensen opgeleid werden die bepalen aan welke bouwkundige eisen constructies moeten voldoen waar wij in wonen en in en op leven. |
|
|
|