![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#3821 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
vreemde definitie van feit heb je. Nergens vind ik in de tekst een bewijs voor dat feit, wel een mooi tekstje over een assumptie
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
#3822 |
|
|
En ook afhankelijk is van wat je tijdens je leven zelf genereert met dat brein aan gedachten en activiteiten of een gebrek daaraan. Dus niet alleen inter-individueel (over generaties heen en onder mekaar, daarmee wil ik zeggen dat wat anderen doen ook een invloed heeft op ons denken, ons gedrag en dus ons brein) maar ook intra-individueel evolueert ons brein voortdurend.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 mei 2008 om 10:41. |
|
|
|
|
|
#3823 |
|
|
Pindar zei dat je gedachten je DNA konden veranderen ... Hij mag mij eens komen uitleggen hoe.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 mei 2008 om 10:42. |
|
|
|
|
|
#3824 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
door de overige 85% van uw hersenen te gebruiken.
|
|
|
#3825 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#3826 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat vreemd toch dat jij en Pindar zo graag naast de kwestie beginnen babbelen en rond de pot draaien wanneer er om een concreet bewijs of zelfs maar een concrete aanwijzing wordt gevraagd.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
|
#3827 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Meer van hetzelfde dus: er wordt veel beweerd en niks aangetoond.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
#3828 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#3829 |
|
|
Hoe zou je wel willen dat het aangetoont wordt?
|
|
|
|
#3830 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als ik het goed begrijp Exodus zeg je dat bewustzijn materie kan veranderen, maar dat het niet aangetoond kan worden?
|
|
|
|
|
#3831 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 14 mei 2008 om 13:55. |
||
|
|
|
|
|
#3832 | |
|
|
Citaat:
Het kan ook simpeler: bv. het krijgen van kippenvel omdat we geraakt of verschrokken worden voor iets, of het hebben van stress, wat o.a. de hartslag doet versnellen. Dat is natuurlijk iets heel anders dan DNA veranderen. Ik kan me wel voorstellen dat er bv. ooit bewijs gevonden wordt voor bv. een toename van het aantal fouten gemaakt bij een DNA-replicatie terwijl het organisme onder hogere psychologische stress staat. Momenteel is er al bewezen dat stress bij een zwangere vrouw gelinkt is aan heel wat congenitale afwijkingen bij het kind. Dat hoeven helemaal geen zichtbare afwijkingen te zijn. Het gaat hierbij om kleine fouten die gemaakt worden in de groei van de foetus, die later evenwel desastreueze gevolgen kunnen hebben. Bv veel stress bij de moeder in de periode dat er bij het kind net het orgaan hart zich ontwikkelt, kan er voor zorgen dat hier fouten gebeuren die nauwelijks vaststelbaar zijn, maar die er wel voor zorgen dat het kind later een grotere kans heeft om te sterven ten gevolge van hart-en vaataandoeningen. Maar dat is nog iets heel anders dan bv. het genezen van een erfelijke ziekte als Huntington of mucovicidose met 'de kracht van gedachten'. Al hoop ik wel dat dat ooit zal kunnen.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 mei 2008 om 13:55. |
|
|
|
|
|
|
#3833 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#3834 |
|
|
Goed, ik ben blij te weten dat de NWO eigenlijk niets anders is dan methode nummer zoveel om het New Age gebral goed te praten, dat eigenlijk altijd maar op één onderliggende slogan neerkomt:
"doe wat wij zeggen dat je moet doen en leef naar onze normen, of ge zult sterven." Aanhang zoeken door makkelijk beïnvloedbare en bange mensen te misbruiken, en daarbij niet terugschrikken van dreigementen. Dat dat wat haaks staat op de blijde boodschap die ze voor de rest verkondigen, deert hun blijkbaar niet. Iedere kritische bemerking of vraag naar bewijs wordt uiteraard ook nog afgedaan met één van de volgende dooddoeners: - 'je bent er niet slim genoeg voor/je hebt te weinig inzicht.' - 'je zult het nog wel leren' - 'je wil het niet zien,maar wacht maar...' - 'zoiets kan niet bewezen worden door de gewone wetenschap, want die zijn veel te ver onder ons niveau bezig'. ![]() - Bewijs? Bekijk de video van goeroe x of ga er maar eens naartoe, of lees dat boek eens. Je ogen zullen open zijn. (Kostprijs: 50 euro per boek/sessie/video/...)
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 mei 2008 om 14:02. |
|
|
|
|
|
#3835 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 14 mei 2008 om 14:03. |
|||
|
|
|
|
|
#3836 |
|
|
Dat is wat jij hier al sinds mei 2004 bent aan het verkondigen, nochtans. Zij het een beetje minder expliciet.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 mei 2008 om 14:04. |
|
|
|
|
|
#3837 |
|
|
Dan is er iets mis met je interpretatievermogen hoor. Ik heb dit "doe wat wij zeggen dat je moet doen en leef naar onze normen, of ge zult sterven." nog nooit gezegd, laat staan als boodschap overgebracht.
|
|
|
|
#3838 | |
|
|
Citaat:
Ik heb nochtans in één van de nwo-draadjes gelezen dat er nog maar één miljard mensen mochten overblijven hoor. Terwijl we met iets meer zijn...
|
|
|
|
|
#3839 | ||
|
|
Citaat:
Of heb je liever van die NWO elitisten zoals prince philip die zeggen dat ze graag zouden reïncarneren als een dodelijk virus om een deel van de menselijke overpopulatie te doen sterven? Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 14 mei 2008 om 14:11. |
||
|
|
|
|
|
#3840 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als ik nog volg wordt de evolutietheorie nu "onderuit gehaald" met behulp van inhoudsloze mystieke teksten over reïncarnatie en het bewustzijn van atomen?
![]() Als dat geen bekentenis van argumentatieve onmacht is! Wetenschappelijk lukt het niet, dan maar inhoudsloze blablabla met veel dure woorden. Oh, ja, mocht er eentje komen bleiten dat ik dat inhoudsloos noem omdat mijn wereldbeeld (of mijn bomma) me dat opleggen, neen hoor. Ik noem het inhoudsloos omdat niemand er in slaagt het niveau van de bewering te overstijgen en enige (maar dan ook enige) concrete bewijzen of aanwijzingen voor de geposte verhaaltjes te geven. We worden wel aangespoord ons te laten hersenspoelen door de "discarnate bronnen", maar daar bedank ik alvast voor. EDIT: de post van exodus hierboven is een schoolvoorbeeld van schaamteloos uit zijn context halen en totaal oneerlijk interpreteren van citaten (met nog een "Nazi" erbij, voor believers geldt de wet van Godwin immers niet).
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 14 mei 2008 om 14:23. |
|
|
|