![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elk jaar miljarden euro's ophoesten ondanks stank voor dank te krijgen is tolerant genoeg vind ik. ![]() Wat houd jullie trouwens tegen om van die ''onverdraagzamen'' te scheiden? Laatst gewijzigd door daiwa : 15 mei 2008 om 02:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat kan ik hier nog op zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wens niet tolerant te zijn tegenover het regime en het establishment. Dat is mijn plicht als communist.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze moeten ook eens hun mythologieën onderzoeken. Het heeft mij, als niet-Vlaming, altijd geshockeerd, dat iedereen die de woorden "schild en vriend" niet kon uitspreken, afgeslacht wordt! ( dat was alvast een ramp voor Kortrijkzanen woonachtig in Brugge...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ik gelijk heb. sommigen komen er recht voor uit, anderen zijn hypocrieter.
Laatst gewijzigd door tomm : 15 mei 2008 om 02:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
|
![]() Citaat:
Ik weet niet wat u dan wel bent maar ik kan alleen maar zeggen, als niet Vlaming verstaat u niet wat ons drijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
|
![]() Ik ben niet zeker ofdat zowel is, kan u dat verduidelijken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
|
![]() Citaat:
Sorry. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er lang genoeg gewoond, naar school geweest, heb massa's Vlaamse vrienden, etc. denk zelfs dikwijls in het Nederlands. Ik versta heel goed wat sommige nationalisten drijft, hetzelfde als wat de nationalisten in Oost-Europa of Turkije drijft: een opgeblazen mythe, het gevoel ergens bij te horen in deze post-moderne wereld. Maar ik weet ook dat onderwerpen als BHV de meeste Vlamingen Siberisch koud laat.(de overgrote meerderheid weet niet eens over wat het gaat, en kun je ze het kwalijk nemen..)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik voel me in uiterst goed gezelschap. ![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U verkiest liever het gezelschap van Filip Dewinter en Bart Dewever. Ieder zijn ding hé... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er ergens onderdrukking is, zoals onder Franco, is zo'n strategie geoorloofd, maar zeker niet in het geval Baskenland of Vlaanderen. In zo'n geval wordt nationalisme niet langer bevrijdend maar zelf onderdrukkend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Minister-President
|
![]() U komt niet vaak in Ukkel denk ik. Brussel is meer dan Sint-Jan Molenbeek, sla u maar eens een immo-blad open en vergelijk de prijzen ... U gooit toch ook niet Brasschaat of Schilde samen op een hoop met Borgerhout?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En plots begreep ik al heel wat meer. 'De Grondwet', zegt u dat iets? 'Democratie', zegt u dat iets? 'De Raad van State', zegt u dat iets? Als weldenkend burger wil ik dergelijke zaken toch wel ernstig nemen, ernstiger in elk geval dan een klein groepje 'klootzakken van politici' zoals u die noemt. Een vraagje: vindt u nu echt dat die mannen van het FDF zo verstandig bezig zijn? Zonder hùn gestook en getreiter en arrogantie - ik probeer beleefd te blijven - was BHV nooit, maar dan ook echt nooit, het 'symbooldossier' geworden dat het nu is. Anderzijds wil ik wel toegeven dat de demonisering van 'de Walen' mij ook tegen de borst stuit, en ik zou het een zeer goede zaak vinden mochten de Vlaamse politieke partijen/politici wat meer initiatieven nemen om aan de andere kant van de taalgrens bondgenoten te zoeken in de strijd tegen dat akelige clubje landverraders van het FDF. Er zijn er genoeg te vinden. Nu ze nog aanspreken, en dan zien we wel verder. Vriendelijke groeten, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe zit met het bourgeois-nationalisme-gehalte van die mannen en vrouwen van het FDF? Geen vuiltje aan de lucht daar?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
de baskische taal is VERBODEN geweest. ieder die zich bediende van het baskisch riskeerde een gevangenis straf. (maar dat draagt zo gehoord wel uw goedkeuring weg). verboden door de bezetter notabene. evenals dat het Vlaams in frankrijk een verboden taal is geweest. (maar daar komt terug verandering in). verboden door de bezetter notabene. hier VRAAGT men gewoon, wanneer ze in ONZE landstreek komen wonen, dat ze zich van onze taal bedienen, als ze met ons comuniceren. en dat is wel een groot verschil. wij VRAGEN aan de inwijkelingen, als ze met ons willen comuniceren, dat ze ONZE taal gebruiken. ( en wij niet alle talen van de wereld moeten leren). om onze gasten te kunnen bedienen! |
|
![]() |
![]() |