![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1261 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1258 Ben jij maar 15 miljoen waard voor je geldschieter? ![]() Wat erg! Mijn ventje vindt mij onbetaalbaar. ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 mei 2008 om 23:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euro? Oude frankskes? Lira?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1264 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zei die dat zo? En, hoe reageerde ge daarop?
Wacht, ik weet het al: ge hebt hem 'arme luis' genoemd, nee?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1266 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij spreekt uit ervaring, zeker?
![]() |
#1268 |
Minister-President
|
![]() Lees is goed,dan goed nadenken,dan pas antwoorden sjoe!
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 17 mei 2008 om 23:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had dus juist gegokt.
![]()
![]() |
#1270 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1271 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1274 |
Minister-President
|
![]() Mhmm,redelijk vlaamse uitdrukking vind je niet! toch nog enigzins vlaamse sympatie Ayne?
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 17 mei 2008 om 23:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij als grote zakenman/vrouw moet mij toch eens iet uitleggen dat ik niet versta. Iedere zaakwaarnemer neemt elke kans te baat om reklame voor zijn zaak te maken,al is het maar door de naam van zijn bedrijf ''onbewust'' te laten vallen. Tot hiertoe weigerde jij ondanks herhaaldelijk aandringen van verschillende forumleden dat te doen. Waarom? Laatst gewijzigd door daiwa : 18 mei 2008 om 01:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1277 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is het dan zo moeilijk voor een Franstalige chauffeur om te weten dat Lille Rijsel , Jodoigne Geldenaken is in het Nederlandstalige gebied van België?
![]() |
#1278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Polen staat niet Krakau, maar als ik mij goed herinner staat er wel een Duitse of internationale benaming naast. (bvb. Oswiecim: Auschwitz) In het echte hart van Europa kan zoiets blijkbaar niet, want de Taalwetten (zoiets als de Bijbel of de Torah?) beletten dat. Belachelijk en beschamend is dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja! Geldenaken en Rijsel zijn namen die niemand aan de andere kant van de taalgrens kent. Waarom kunnen die steden tenminste niet in twee talen aangegeven staan? Nogmaals, een kleine moeite, en de weigering getuigt van kleinzieligheid en bekrompenheid, en zal de Vlaamse beweging niets vooruit helpen, wel in tegendeel. Onder de jeugd is zoiets een onderwerp van spot, en terecht. De Vlaamse beweging toont nogmaals dat ze niet is aangepast aan de hedendaagse internationale post-moderne geest, en hopeloos haar versheidsdatum overschreden heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1280 |
Banneling
|
![]() Ik begin me haast te schamen geen separatist te zijn...
![]() |
![]() |
![]() |