Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 mei 2008, 17:31   #401
undiscovered
Gouverneur

undiscovered's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Is dit het antwoord van een lafaard? Het antwoord van de struisvogelpolitiek.

Ik denk dat eerder dat jij een therapeut kan gebruiken. Iemand die je leert realiteitszin te krijgen. Iemand die je leert dat niet alle dromen waar zijn.
en wat is voor jou struisvogelpolitiek?

om hem lafaard te noemen mag ik er wel bij vermelden dat ik dat van jou vind.
Oud 20 mei 2008, 17:32   #402
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
Beste,

Kan je het bewijs geven (zwart/wit) dat deze belasting ergens geheven wordt anno 2008 ?
Doet hij niet.

liever praten zonder bewijzen dat is zijn motto.
Oud 20 mei 2008, 17:34   #403
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Aahahahahaa jij bent het mooie voorbeeld van struisvogelpolitiek. Bewijs maar eens dit en dat. Neen ik hoef niets te bewijzen ik weet aan der lijve hoe jullie islambroeders denken. De islam misbruiken om meisjes lastig te vallen. Omdat jullie islammoeders niet mogen opvoeden. Omdat jullie islammoeders zelfs onder het gezag van de oudste zoon worden gezet. Denk nu niet dat ik niet weet hoe jullie denken. Je hebt de verkeerde meid uitgekozen om mee te bekvechten. De islam is een achterlijke godsdienst dat mensen de kans geeft om andere mensen te onderdrukken. Omwille van geloof en geslacht.
ik bekvecht niet, dat laat ik wel aan jou over, maar door te zeggen dat Islam achterlijk is zeg mij dan ook waarom.

want ik kom met het tegendeel en jij scheld er alleen op los.

dus wie is hier nou achterlijk?
Oud 20 mei 2008, 17:36   #404
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik ben net lid en ben blij dat ik eens het probleem van de islam en hun jongeren kan aankaarten. Het gevaar is overal aanwezig. Ik ben nog nooit lastig gevallen door jongeren met een ander geloof. Immers het is de islam die rondhangjongeren omwille van de slechte opvoeding alle kansen geeft om brave mensen aan te vallen. Je kan er niet omheen. De islam zou beter verboden worden voor de veiligheid van de mensheid. Iets dat kan worden misbruikt omwille van teksten zoals sla de vrouw .... bla bla .... vermoord de ongelovigen ... bla bla wat wil je dan. Mohammed was een krijgsheer vandaar al die agressieve praat in die koran. Mohammed deed het met een zeer jong meisje. Vandaar dat incest en kindermisbruik verzwegen wordt. Als de islammeisjes hadden mogen praten en niet moeten beschaamd zijn dan had ait oud nooit stacy en nathalie kunnen vermoorden dan zat hij in de gevangenis. Neen het is tijd dat de islam gestopt wordt in de westerse landen. Dat ze in hun land vrouwen onderdrukken dat is erg en verwerpelijk maar ja daar heb ik dan toch geen last van.

aankaart je probleem maar open en bloot. wat er niet is kan er niet zijn dus daar mee bedoel ik als Islam een slechte opvoeding zou adviseren als Islam zegt val de brave mensen aan, als Islam zegt doe niks aan veiligheid, als Islam zegt laat die meisjes niet beschaamd.

dan zouden er niet zoveel moslims op aarde zijn.

maar integendeel islam is alles wat jij hier net gekwakt hebt.
Oud 20 mei 2008, 17:39   #405
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Als de islam niet zou bestaan. Dan zou niemand hem kunnen misbruiken. Als alle ouders hun kinderen opvoeden dan zou het leven mooi zijn in vlaanderen. Islam en vlamingen het botst en niet wij moeten integreren maar de nieuwe Vlamingen zouden zich moeten aanpassen. Helaas is het momenteel eerder het omgekeerde. Geholpen door de linkse salon sos die aan politieke macht denkt. Mijn beste vriendin is getrouwd met een man met marokkaanse roots. Deze man wilde integreren. Hij heeft het juk van de islam afgeworpen. Zijn vader heeft hem verstoten. Je kan nog zoveel roepen in de koran staat het zo niet. Helaas wordt hij wel zo begrepen door velen moslims. Met alle gevolgen van dien.
Dan zouden er geen moslims op aarde zijn.

maar even een vraag: Als er geen water op de wereld zou zijn, wat zou er dan gebeuren?

tjah dan zouden er geen mensen zijn, dan zou alles uitgedroogt zijn, dan zouden er geen mensen noch dieren leven.

dus niet dromen, want dromen zijn bedrog
Oud 20 mei 2008, 17:47   #406
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Neen, gelukkig word Yizha nog niet geheven. Uitgezonderd enkele afpersertjes die anders toch een andere vorm van zulk beschermingsgeld zouden eisen.
Waarom praat je over iets wat er niet is? of je haalt zakaa met Yizha door elkaar.

Citaat:
Helaas is onze maatschappij niet voorzien op straatschoffies die hun acties proberen te excuseren via een religie die daarvoor op maat gemaakt lijkt te zijn.
Islam is niet een religie van een bepaalde etnische groep of een bepaald volk.

Islam betekent: overgave, aanbieden van vrede. De Islam is zowel een religie als een leefwijze. dus wat hebben straatschoffies hiermee te maken?

Citaat:
De overheid in België bestaat uit corrupte kontendraaiers die meer tijd en moeite steken in zichzelf in te dekken, en het begrip infantiele politieke correctheid een nieuwe hoogte van kafkadiaanse absurditeit in stuwen dan in een wezelijk en degelijk bestuur te voeren.
Dan ligt het probleem bij de overheid, niet de islam.

Citaat:
Zelfs al zouden we morgen Filip De Winter of JM Dedecker als minister van defensie/justie/binnenlandse zaken hebben, gaan die heren gewoon het "schraap het vetpotje leeg" spel meespelen.
Nee want er bestaan regels en als men de regels niet naleeft is er een 4kante cel waar men in kan.

Europese landen zijn niet goed qwa strafvoorziening voor moord krijgt men 4 jaartjes en voor diefstal 2 maanden.

tjah flikt dat maar in Marokko
Oud 20 mei 2008, 17:48   #407
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
Ik weet niet welke trauma jij hebt opgelopen .... maar je klinkt niet gezond.

Ga toch maar langs bij een professional.
Oud 20 mei 2008, 17:49   #408
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ten eerste ik heb geen illegaal wapen bij nooit. Ten tweede ik scheld geen mensen uit omwille van hun sexe en ten derde ik roep niet op tot geweld ...helaas heb al wel geweld mogen ervaren door onze lieve "nieuwe belgen" .....
hier ga je al de fout in, lees je posten maar eens door.
Oud 20 mei 2008, 17:54   #409
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
De meeste vrouwen die ik ken, en gekend heb, die met moslims vrijen, doen dat OF omdat ze lelijk zijn en geen normale vent vinden, OF om hun familie te pesten OF om zich te wreken omdat een vrijer ze laten staan heeft. Behoort u tot één dezer categorieën, als dat niet onbeleefd is om te vragen ?
HAHAHAHAHA dit is de grootste onzin die ik tot nu toe heb gehoord.

dus omdat ze lelijk zijn of geen normale vent kunnen krijgen zijn ze dankbaar dat een moslimman hun wel ziet staan?

joh er is trouwens een gekkenhuis bij u om de hoek, laat je nakijken.

want ik ken hele mooi meiden en het zijn geen hoeren of lelijke meiden en die hebben het met een moslimman.

maar goed volgens mij heb ik het idee dat jij niemand kan krijgen en daarom de moslimmannen de schuld geeft.
Oud 20 mei 2008, 18:30   #410
Gargamel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morgen Bekijk bericht
Haha, nee. Ik ben perfect in staat een 'normale' vent te vinden of om vrijgezel te zijn (ik heb niet wanhopig een man nodig ofzo). En de andere twee redenen zijn echt wel puberaal en vrij grof tegenover die kerel.

Begrepen...In de Erotica zijn er idd ook goede dildo's

Ik wens je veel plezier
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2008, 18:33   #411
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Halal dildo/vibrator? Dan mag die toch niet lijken op het echte mannelijke deel.
Oud 20 mei 2008, 19:16   #412
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Undiscovered; ik vind het best dat jij gelovig bent.
Maar het is wel beangstigend hoe je iedereen probeert te overtuigen dat er absoluut niets mis is met islam als ideologie.
U mag gerust gelovig zijn; maar geeft u anderen wel het recht op ongeloof???
Kunt u die vrijheid die u voor uzelf eist en terecht; ook geven aan anderen?
Mij lijkt van niet; voor wie geen moslim is heeft de koran of islam niets te bieden en al zeker niet in het Westen;de koran in zijn zuivere vorm is een ideologie die het leven regelt van mensen op ieder niveau; dat stadium is hier sinds de verlichting verlaten en weinigen voelen ervoor de klok terug te draaien.
U heeft de vrijheid te geloven; gun anderen dan de vrijheid dit niet te doen en probeer niet steeds ieder kritisch geluid met ellenlange teksten te smoren.
IK heb genoeg ervaring met de man vrouw verhoudingen binnen islam om uw overtuiging dat er gelijkheid bestaat niet te delen, tenminste niet vanuit de opvattingen over gelijkheid die deel uitmaken van de geschiedenis en overtuigingen in dit deel van Europa!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2008, 19:26   #413
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Maar het is wel beangstigend hoe je iedereen probeert te overtuigen dat er absoluut niets mis is met islam als ideologie.
Mij lijkt van niet; voor wie geen moslim is heeft de koran of islam niets te bieden en al zeker niet in het Westen;de koran in zijn zuivere vorm is een ideologie die het leven regelt van mensen op ieder niveau; dat stadium is hier sinds de verlichting verlaten en weinigen voelen ervoor de klok terug te draaien.
U heeft de vrijheid te geloven; gun anderen dan de vrijheid dit niet te doen en probeer niet steeds ieder kritisch geluid met ellenlange teksten te smoren.
IK heb genoeg ervaring met de man vrouw verhoudingen binnen islam om uw overtuiging dat er gelijkheid bestaat niet te delen, tenminste niet vanuit de opvattingen over gelijkheid die deel uitmaken van de geschiedenis en overtuigingen in dit deel van Europa!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door undiscovered Bekijk bericht
Hmm, ik geloof erin jah. en als jij er niet in gelooft ook goed.
morgen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2008, 19:29   #414
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
Halal dildo/vibrator? Dan mag die toch niet lijken op het echte mannelijke deel.
Hij bedoelde voor mij denk ik en ik ben geen moslima. Dus ik mag gewoon elke vibrator gebruiken die ik maar kan betalen.
morgen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2008, 19:36   #415
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Fysieke castratie lijkt me wel wat voor die jongens, + een levenslange gevangenisstraf met dwangarbeid om hun kost te betalen. Vooral de eerste veroordelingen flink uitbouwen in de media. U zal zien dat het aantal verkrachtingen fors naar beneden zal gaan, en dit in korte tijd...
Het goede aan deze straf is dat recidive uitgesloten is.
Je schrijft redelijk Nederlands...voor een Afgaan (want zo kom je over)Gefeliciteerd, je lette goed op in de taalinburgeringsklas. Nu nog de cultuurinburgering slagen? Dat wordt hard blokken!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2008, 19:40   #416
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
en wat is voor jou struisvogelpolitiek?

om hem lafaard te noemen mag ik er wel bij vermelden dat ik dat van jou vind.
En ik vind dat van jou. Een meisje dat het niet erg vind dat autochtone vrouwen worden lastig gevallen met het excuus geloof. Dat is pas het toppunt van het "eigen volk eerst" syndroom.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2008, 19:42   #417
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
ik bekvecht niet, dat laat ik wel aan jou over, maar door te zeggen dat Islam achterlijk is zeg mij dan ook waarom.

want ik kom met het tegendeel en jij scheld er alleen op los.

dus wie is hier nou achterlijk?
Schelden meisje toch. Ik gebruik in de verte verste niet eens de woordenschat dat ik hoor van de rondhangjongeren. Jij bewijst wat we al lang weten. Kop in het zand steken omtrent de waarheid rond de islam.
Oud 20 mei 2008, 19:43   #418
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Awel mooi gezegd. Hoedje af.
Oud 20 mei 2008, 19:46   #419
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
hier ga je al de fout in, lees je posten maar eens door.
En ga jij eens zonder hoofddoek westers gekleed wandelen in bepaalde delen van brussel en antwerpen. Good luck. Oh ja wedden dat je niet durft immers je familie zou zich schamen. Dat mag niet he binnen de islam cultuur.

Als ik scheld dan komt het omdat ik kotsbeu ben en walg van die rondhangjongeren. Immers omwille van de sexe mogen ze van de islam elke autochtone niet bedekte vrouw uitschelden. Diezelfde islam die jij hier probeert te verdedigen. Sta liever op en kom op straat en betoog en eis dat de moeders hun zonen mogen opvoeden. Eis dat vrouwen zich mogen integreren.

Laatst gewijzigd door shaddy : 20 mei 2008 om 19:47.
Oud 20 mei 2008, 19:48   #420
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morgen Bekijk bericht
Hij bedoelde voor mij denk ik en ik ben geen moslima. Dus ik mag gewoon elke vibrator gebruiken die ik maar kan betalen.
Lang leve het trileitje.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be