![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
om hem lafaard te noemen mag ik er wel bij vermelden dat ik dat van jou vind.
|
|
|
|
#402 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
liever praten zonder bewijzen dat is zijn motto.
|
|
|
|
#403 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
want ik kom met het tegendeel en jij scheld er alleen op los. dus wie is hier nou achterlijk?
|
|
|
|
#404 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
aankaart je probleem maar open en bloot. wat er niet is kan er niet zijn dus daar mee bedoel ik als Islam een slechte opvoeding zou adviseren als Islam zegt val de brave mensen aan, als Islam zegt doe niks aan veiligheid, als Islam zegt laat die meisjes niet beschaamd. dan zouden er niet zoveel moslims op aarde zijn. maar integendeel islam is alles wat jij hier net gekwakt hebt.
|
|
|
|
#405 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
maar even een vraag: Als er geen water op de wereld zou zijn, wat zou er dan gebeuren? tjah dan zouden er geen mensen zijn, dan zou alles uitgedroogt zijn, dan zouden er geen mensen noch dieren leven. dus niet dromen, want dromen zijn bedrog
|
|
|
|
#406 | ||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Citaat:
Islam betekent: overgave, aanbieden van vrede. De Islam is zowel een religie als een leefwijze. dus wat hebben straatschoffies hiermee te maken? Citaat:
Citaat:
Europese landen zijn niet goed qwa strafvoorziening voor moord krijgt men 4 jaartjes en voor diefstal 2 maanden. tjah flikt dat maar in Marokko
|
|
|
|
#407 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#408 |
|
Gouverneur
|
hier ga je al de fout in, lees je posten maar eens door.
|
|
|
#409 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
dus omdat ze lelijk zijn of geen normale vent kunnen krijgen zijn ze dankbaar dat een moslimman hun wel ziet staan? joh er is trouwens een gekkenhuis bij u om de hoek, laat je nakijken. want ik ken hele mooi meiden en het zijn geen hoeren of lelijke meiden en die hebben het met een moslimman. maar goed volgens mij heb ik het idee dat jij niemand kan krijgen en daarom de moslimmannen de schuld geeft.
|
|
|
|
#410 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Begrepen...In de Erotica zijn er idd ook goede dildo's Ik wens je veel plezier |
|
|
|
|
|
|
#411 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Halal dildo/vibrator? Dan mag die toch niet lijken op het echte mannelijke deel.
|
|
|
#412 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Undiscovered; ik vind het best dat jij gelovig bent.
Maar het is wel beangstigend hoe je iedereen probeert te overtuigen dat er absoluut niets mis is met islam als ideologie. U mag gerust gelovig zijn; maar geeft u anderen wel het recht op ongeloof??? Kunt u die vrijheid die u voor uzelf eist en terecht; ook geven aan anderen? Mij lijkt van niet; voor wie geen moslim is heeft de koran of islam niets te bieden en al zeker niet in het Westen;de koran in zijn zuivere vorm is een ideologie die het leven regelt van mensen op ieder niveau; dat stadium is hier sinds de verlichting verlaten en weinigen voelen ervoor de klok terug te draaien. U heeft de vrijheid te geloven; gun anderen dan de vrijheid dit niet te doen en probeer niet steeds ieder kritisch geluid met ellenlange teksten te smoren. IK heb genoeg ervaring met de man vrouw verhoudingen binnen islam om uw overtuiging dat er gelijkheid bestaat niet te delen, tenminste niet vanuit de opvattingen over gelijkheid die deel uitmaken van de geschiedenis en overtuigingen in dit deel van Europa! |
|
|
|
|
|
#413 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#414 |
|
Schepen
|
|
|
|
|
|
|
#415 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#416 |
|
Banneling
|
En ik vind dat van jou. Een meisje dat het niet erg vind dat autochtone vrouwen worden lastig gevallen met het excuus geloof. Dat is pas het toppunt van het "eigen volk eerst" syndroom.
|
|
|
|
|
|
#417 |
|
Banneling
|
Schelden meisje toch. Ik gebruik in de verte verste niet eens de woordenschat dat ik hoor van de rondhangjongeren. Jij bewijst wat we al lang weten. Kop in het zand steken omtrent de waarheid rond de islam.
|
|
|
|
|
|
#418 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#419 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als ik scheld dan komt het omdat ik kotsbeu ben en walg van die rondhangjongeren. Immers omwille van de sexe mogen ze van de islam elke autochtone niet bedekte vrouw uitschelden. Diezelfde islam die jij hier probeert te verdedigen. Sta liever op en kom op straat en betoog en eis dat de moeders hun zonen mogen opvoeden. Eis dat vrouwen zich mogen integreren. Laatst gewijzigd door shaddy : 20 mei 2008 om 19:47. |
|
|
|
|
|
|
#420 |
|
Banneling
|
|
|