![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Is geweld geoorloofd om in een vrij Vlaanderen te leven? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
33 | 35,87% |
Ja, maar ik ben zelf niet bereid om geweld te gebruiken. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 10,87% |
Neen, ook al betekent dat dat Vlaanderen niet onafhankelijk wordt (omdat de Walen tijdens een onderhandelde splitsing een te hoge prijs zullen eisen) |
![]() ![]() ![]() |
49 | 53,26% |
Aantal stemmers: 92. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Minister-President
|
![]() Bang? Nee, eigenlijk niet. Eerder waakzaam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Europees Commissaris
|
![]() Tuurlijk. Je kan hun ingebakken gewelddadig karakter zo van hun tronie aflezen. In het buitenland hebben ze dat ook door. Binnenkort zullen ze een duidelijk signaal geven. De bordjes "Flemish nationalists not wanted" in de horeca zijn in de maak. Dat zal ze leren, de verdomde neo-nazis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik buig deemoedig het hoofd en geef toe dat we veel beter af zijn met een koningdom waarin Cedric Vloemans en Rudy van Nespen het voor het zeggen hebben. Je weet wel zo'n land waar de koning van hogeraf werd gezonden en waaraan de demonencratie bijgevolg alleen maar te gehoorzamen heeft.
![]() |
![]() |
#385 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=aMoBsgJmOJw De echte Jacob Van Artevelde zou zich in zijn graf omdraaien indien hij van deze pseudo weet had. Laatst gewijzigd door filosoof : 22 mei 2008 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U weet goed genoeg dat ik voor België ben en voor de invoering van de directe democratie in dat België. Maar nu schildert U mij liever af als dictatoriale Belgiscist, omdat U anders mij niet hard genoeg kan demoniseren. Beetje beneden de gordel, vindt U niet, Knuppel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Banneling
|
![]() en terecht ! uiteraard zal Vlaanderen geen uitzondering zijn en zal er afgerekend worden met aanhangers van het oude regime. maar Vlaanderen zal hopelijk ongetwijfeld alles doen wat binnen zijn mogelijkheiden ligt om het straatgeweld te beperken tot zij die daadwerkelijk schuldig zijn, de echte sterkhouders van het regime. |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De hoofdreden om de Belgische macht te breken is net dat ze de democratie vervalst en verhindert. Als een Vlaamse staat niet democratischer tot stand zou kunnen komen dan de Belgische (quod non), is hij wmb ongewenst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Europees Commissaris
|
![]() Omdat het vlaams-volksnationalistisch doel dan bereikt is tiens, die dreiging van de gebiedsroof is dan afgewend....Nu heb ik NVA gestemd uit kommunautaire overwegingen , alhoewel ik zeker niet rechts ben. In een onafhankelijk Vlaanderen zal dat centrum-links zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Minister
|
![]() Ach ach ach... wil je ooit een ernstig policus worden of niet? Indien ja, begin dan nu al maar het zinloze gescheld af te leren, anders ga je de weg op van Hans VDC.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 22 mei 2008 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Lees hun programma eens en kom me dan nog eens vertellen dat er geen enkele franstalige daarmee akkoord gaat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Lees dan nog eens de post na waarop ik dat antwoord schreef? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Europees Commissaris
|
![]() Daarin hebben wij dus andere motieven. Voor mij moet de Begische macht gebroken worden omdat een tweede Hertoginnedal op de loer ligt en één dergelijk trauma volstaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar wat is er om te lachen aan het kwalificeren van Vlaanderen als "een regelrechte fascistenstaat"? Laatst gewijzigd door Rob Roy : 22 mei 2008 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |