![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Excuus voor de vertraging.
![]() Citaat:
Of daar "andere middelen" tegen kunnen worden ingezet... Ik weet het niet zeker, maar het zou me alleszins verwonderen. ![]() Edit: ik denk niet dat de Vlaamse partijen zo stom zouden zijn om de mogelijkheid van ongrondwettelijke verkiezingen nog maar te overwegen. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 22 mei 2008 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben het wel eens dat weinig Vlaamse partijen dit zouden overwegen. Ik heb geen flauw idee hoeveel mensen principieel voor een splitsing van BHV zijn maar ik ben zeker dat het een te grote groep is om te negerena ls kiespubliek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Excuus van harte aanvaard ![]() Als een gewone meerderheid voor zo'n zelflegitimering volstaat, ziet het er niet zo goed uit. Als een 2/3 meerderheid vereist is, kan het nog spannend worden. Ik hoop alleszins dat er in dat geval een 'breed volksinitiatief' op touw wordt gezet (ik denk aan een petitie, op papier !!), of anders een regen van klachten en dagvaardingen. Ik hoop dat wat je in je edit denkt, met de werkelijkheid zal overeenstemmen. Het zou de Vlaamse partijen alleszins sieren mochten ze in dergelijk geval het been stijf houden. We zullen wel zien, hé. Vriendelijke groeten, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |