![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Anderlechtsupporters richtten zich tot een grote groep Noord-Afrikanen, staat hier wel degelijk.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 23 mei 2008 om 22:13. |
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De harde kern van Beerschot zou nu onderweg zijn om mee te doen, hoorde ik. Laatst gewijzigd door filosoof : 23 mei 2008 om 22:23. |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Banneling
|
Schande is dat, die skins vallen wagens aan met daarin weerloze allochtonen... vanwaar komt al die vreemdelingenhaat ?
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...derlecht.dhtml |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het lijkt er eerder op dat er zondag iets misgelopen is tussen die supporters en allochtonen en dat die allochtonen zich via internet hadden georganiseerd om vanavond wraak te nemen. Wat er zondag gebeurd is, weet ik niet, en zou goed de schuld van die supporters kunnen geweest zijn. Wat vanavond geburd is, lijkt in de eerste plaats georganiseerd te zijn door de allochtonen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Minister-President
|
Goed nieuws! Werd tijd dat er eens een revanche kwam.
Laatst gewijzigd door longhorn : 23 mei 2008 om 22:47. |
|
|
|
|
|
#127 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
|
|
|
#128 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja en nee. Mijn eerste reactie was ook zo maar ge moet daar toch maar gaan staan hé, voor zo'n rotloontje. Moest ik flik zijn, ik ging mijn platieke schild aan de voordeur leggen van de Premier met een briefje er bij dat hij het zelf mocht gaan oplossen en stuurde mijn kat naar Anderlecht.
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#130 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#132 | |
|
|
Citaat:
Je zou er maar toevallig nietsvermoedend voorbijlopen en in betrokken raken. En dat allemaal omdat god weet welke snotneus met een internetverbinding heeft opgeroepen tot geweld. Ik kan het niet genoeg herhalen: het zou geen kwaad zijn als er één instantie was die even de rommel die op internet geplaatst wordt zou controleren.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 23 mei 2008 om 23:07. |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Bhairav is anarchist, weet zelf amper wat dat inhoudt en besef af en toe eens dat zijn anarchisme niet eens in de buurt komt van de oorspronkelijke anarchisten. Uit frustratie werkt hij zich dus wat af op alles zonder ooit een degelijk onderbouwd antwoord te kunnen geven. Dat soort volk is anti-alles, maar nooit pro-iets.
|
|
|
#134 |
|
|
Dit is hoe het zondag allemaal is begonnen. Hier een oggetuigeverslag van iemand die zondag het begin van de rellen beschrijft. De Marokkanen hadden slaag gekregen nadat 1 van hun broeders een portefeuille trachtte te stelen en waren vandaag uit op een revanche om maar trachten aan te tonen wie er in de wijk de baas is. Zij hebben zich duidelijk misrekend. In ieder geval de berichtgeving als zouden skinheads de rellen met 'jongeren' hebben uitgelokt klopt van geen kanten. De bedoeling van de verslaggeving is duidelijk om de uitgelokte rellen door 'jongeren' weer trachten te minimaliseren en goed te praten.
"En dan moet je weten hoe het ontstaan is hé? . . Een Noord-Afrikaan wil iemand zijn portefeuille stelen, die draait zich om en verweert zich. De Marrokaan krijgt slaag er komen vriendjes van beide partijen bij, de marrokanen krijgen nog meer slaag en dan dit. Als ze niet zo crimineel doen, dan gebeurt dit niet. Het wordt tijd dat die gasten eens aangepakt worden! Of moeten we ons dan zomaar laten bestelen misschien?" http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...t-kalmte.dhtml
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 23 mei 2008 om 23:12. |
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#136 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#137 | |
|
|
Citaat:
Ik ben een meisje bovendien. En ik hou niet van mensen die persoonlijk worden.
|
|
|
|
|
#138 |
|
|
Alle beetjes helpen zeg ik dan maar, het VB gaat vandaag weer wat vooruit.
|
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ach echte neo nazi skinheads bestaan niet meer, in die zin dat enkel duitsers neo nazi kunnen zijn. Het zijn gewoon amokmakers. Maar het begon met de noord Afrikanen die de politie begonnen uit te dagen. Mensen die auto's inbrand steken voor geen reden verdienen slaag, hetzij door de politie hetzij door ons burgers. |
|
|
|
|
|
|
#140 | |
|
|
Citaat:
|