Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 mei 2008, 19:10   #221
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseKracht Bekijk bericht
Ik moet u teleurstellen,uw allochtone vriendjes hebben serieus op hun bakkes gehad
Respect aan alle Firms die aanwezig waren!
Geweld verheerlijken, 't is ver gekomen.

En dat pretendeert dan te kunnen preken tegen allochtone geweldenaars.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2008, 19:13   #222
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Teletekst
Zaterdag blijft het voorlopig rustig in
Anderlecht. De politie is massaal
aanwezig, spreekt rondhangende jongeren
aan en controleert hun identiteit.

25 mensen zijn preventief opgepakt.

Veel winkels sloten zaterdag vroeger
hun deuren. Café-uitbaters hebben hun
terrassen binnengehaald.
Het doet denken aan scènes van tijdens de oorlog. Anderlecht is niet alleen belegerd maar blijkbaar ook ingenomen door vreemdelingen. De nieuwe bezetting gebeurt blijkbaar door moslims in plaats van een buitenlands leger. Belgen durven zelfs niet meer buiten komen!

Een fraai staaltje "multiculturele verrijking" waar we zoveel van over hebben gehoord, zeker? Diezelfde laffe, linkse politici zwijgen nu als vermoord natuurlijk.

Anderlecht kunnen we ook al, naast Schaarbeek, bij het lijstje van afgeschreven steden schrijven.

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2008, 19:16   #223
Geert C

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Het doet denken aan scènes van tijdens de oorlog. Anderlecht is niet alleen belegerd maar blijkbaar ook ingenomen door vreemdelingen. De nieuwe bezetting gebeurt blijkbaar door moslims in plaats van een buitenlands leger. Belgen durven zelfs niet meer buiten komen!

Een fraai staaltje "multiculturele verrijking" waar we zoveel van over hebben gehoord, zeker? Diezelfde laffe, linkse politici zwijgen nu als vermoord natuurlijk.

Anderlecht kunnen we ook al, naast Schaarbeek, bij het lijstje van afgeschreven steden schrijven.
Twee groepen gingen met elkaar op de vuist, en toch probeer je alle schuld bij de ene groep te leggen... Maar, it takes two to tango...
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Oud 24 mei 2008, 19:18   #224
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

*kuch*

ik bedoel, we kunnen die nu eens écht testen hé.
we produceren ze hier, we voeren ze uit naar amerika, maar hebben onze ordediensten die?
nee zeker...
een matrak en een schildje...
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2008, 19:21   #225
Geert C

Standaard

Sommige van de dingen die je hier leest zijn echt walgelijk. Niet alleen zijn er die het bestaan van een tweede groep relschoppers straal negeren, er zijn er zelfs die het gedrag van die tweede groep proberen goed te praten. Compleet onbegrijpelijk, maar ik verschiet van niets meer op dit forum.
Oud 24 mei 2008, 19:24   #226
Preuße
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Twee groepen gingen met elkaar op de vuist, en toch probeer je alle schuld bij de ene groep te leggen...
Wat een flauwe en apologistische reactie. Hoe laf en decadent is Vlaemsch-links niet geworden, als het het zelfs tégen eigen landgenoten opneemt of totaal in de steek laat? En dan nog dat doen alsof hun neus bloedt. De moslims hebben het uiteraard wéér eens niet gedaan, het is allemaal hun schuld niet. Het rookgordijn wordt hier meteen aangelegd om de schuld af te leiden van de toch o zo vereerde moslims, de nieuwe Übermenschen in de ogen van links.

Van waar komt die blinde en perverse moslimverheerlijking toch?

Citaat:
Maar, it takes two to tango...
Wat is dat voor een oppervlakkige en nietszeggende boutade? Daarmee kan je alles bewijzen.

Oud 24 mei 2008, 19:25   #227
Geert C

Standaard

Citaat:
Wat een flauwe en apologistische reactie. Hoe laf en decadent is Vlaemsch-links niet geworden, als het het zelfs tégen eigen landgenoten opneemt of totaal in de steek laat? En dan nog dat doen alsof hun neus bloedt. De moslims hebben het uiteraard wéér eens niet gedaan, het is allemaal hun schuld niet. Het rookgordijn wordt hier meteen aangelegd om de schuld af te leiden van de toch o zo vereerde moslims, de nieuwe Übermenschen in de ogen van links.

Van waar komt die blinde en perverse moslimverheerlijking toch?
Apologistisch? Omdat ik ALLE relschoppers en hun gedrag veroordeel?

Je zal het misschien niet graag horen, maar die blanke hooligans zijn OOK in de fout gegaan.

De enige apologisten hier zijn zij die het geweld en vandalisme van een deel van die relschoppers goedpraten...

Laatst gewijzigd door Geert C : 24 mei 2008 om 19:28.
Oud 24 mei 2008, 19:28   #228
Preuße
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
*kuch*
ik bedoel, we kunnen die nu eens écht testen hé.
we produceren ze hier, we voeren ze uit naar amerika, maar hebben onze ordediensten die?
nee zeker...
een matrak en een schildje...
Zéér terechte opmerking! Verhofstadt bewapent prille democratieën die zich willen weren tegen moslimrebellen maar de eigen ordediensten moeten het stellen met matrak van niks en een schildje van plastiek?

Het stomste vond ik nog dat ze gewoon zaten te staren en kijken toen die vreemdelingen hun met kasseien begonnen te bekogelen. Er werd helemaal niets ondernomen. Elk ander land had het geweld meteen beëindigd door te laten zien wat recht en orde is maar in België dient de politie blijkbaar om bekogeld te worden door boefjes uit Noord-Afrika. En om boetes uit te schrijven natuurlijk, daarmee het gat in de begroting (= geld dat naar die jonge boefjes ging) gedicht kan worden.

Oud 24 mei 2008, 19:32   #229
morgen
Schepen

Standaard

Ge moet toch geen zware wapens gaan inzetten als dat niet echt noodzakelijk is zeker, dan escaleert de boel alleen maar. Nee kvind dat het nog allemaal goed verlopen is, toffe beelden enzo. In Zuid-Afrika is het veel erger
morgen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2008, 19:32   #230
Preuße
Minister

Standaard

Citaat:
Apologistisch? Omdat ik ALLE relschoppers en hun gedrag veroordeel?
Ik zie hier alleen wat losse flodders in de ijdele hoop het imago van de door u zo verheerlijkte vreemdelingen nog wat op te poetsen, nu zich wéér eens schuldig gemaakt hebben aan vernielingen en geweld.

Citaat:
Je zal het misschien niet graag horen, maar die blanke hooligans zijn OOK in de fout gegaan.
Zij hebben geen stenen naar de politie geworden en zijn ook niet overgegaan tot het vernielen van winkels. Uw probeert hier het gedrag van vreemdelingen goed te praten door een obscure groep van enkele hooligans mee in het bad te trekken.

Citaat:
De enige apologisten hier zijn zij die het geweld en vandalisme van een deel van die relschoppers goedpraten...
Precies wat de linksen hier dus doen. Ze reppen met geen woord over het feit dat hun geliefde moslims met kasseien gooiden naar mensen en winkelruiten.

Trouwens, denkt U nu werkelijk dat die moslims iets om u geven? Dat uw lippendienst door hen zal beloond worden? Dat men naar U niét met kasseien gegooid had?

Oud 24 mei 2008, 19:32   #231
Mbeya
Provinciaal Statenlid

Standaard

Oef, na 4 pg's ben ik blij om een reactie van Geert C te lezen, toch nog iemand met gezond verstand. Inderdaad, iedereen zit hier maar te klagen over die marokkaanse jongeren maar dat die hooligans net hetzelfde uithangen, dat kan blijkbaar....
het geweld en de vernielingen kwamen van beide kanten
soort zoekt soort
Oud 24 mei 2008, 19:34   #232
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sommige van de dingen die je hier leest zijn echt walgelijk. Niet alleen zijn er die het bestaan van een tweede groep relschoppers straal negeren, er zijn er zelfs die het gedrag van die tweede groep proberen goed te praten. Compleet onbegrijpelijk, maar ik verschiet van niets meer op dit forum.
Dat hebben er hier al veel gezegd.

Niet veel gewoon zeker.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2008, 19:35   #233
BladeToke
Gouverneur

BladeToke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mbeya Bekijk bericht
Oef, na 4 pg's ben ik blij om een reactie van Geert C te lezen, toch nog iemand met gezond verstand. Inderdaad, iedereen zit hier maar te klagen over die marokkaanse jongeren maar dat die hooligans net hetzelfde uithangen, dat kan blijkbaar....
het geweld en de vernielingen kwamen van beide kanten
soort zoekt soort
tjah
het is wel een noord-afrikaan die iets probeerde stelen van een anderlecht supp
het zijn wel de noord-afrikanen die afspraken maakten en die blanke anderlecht supporters een lesje leren...
die supporters doen wat ieder normaal mens zou doen als zijn persoonlijke levens'sfeer' verstoord of bedreigd wordt...

Laatst gewijzigd door BladeToke : 24 mei 2008 om 19:36.
BladeToke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2008, 19:40   #234
Mbeya
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BladeToke Bekijk bericht
die supporters doen wat ieder normaal mens zou doen als zijn persoonlijke levens'sfeer' verstoord of bedreigd wordt...
als iemand tegen u zegt: kom vrijdag naar dat café op de markt want ik ga op uw smoel slaan
ga je dan gaan....?
Oud 24 mei 2008, 19:40   #235
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

.Dit was een evidente foto, maar ik heb de indruk dat ze niet de "goede" waarheid liet zien....
Een klein beke weggecensureerd dus door HN

Laatst gewijzigd door filosoof : 24 mei 2008 om 19:48.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2008, 19:41   #236
Geert C

Standaard

Citaat:
Ik zie hier alleen wat losse flodders in de ijdele hoop het imago van de door u zo verheerlijkte vreemdelingen nog wat op te poetsen, nu zich wéér eens schuldig gemaakt hebben aan vernielingen en geweld.
Dus ik zou het imago van de ene groep oppoetsen doordat ik erken dat de andere groep zich ook misdragen heeft en doordat ik het wangedrag van beide groepen veroordeel?

Citaat:
Zij hebben geen stenen naar de politie geworden en zijn ook niet overgegaan tot het vernielen van winkels. Uw probeert hier het gedrag van vreemdelingen goed te praten door een obscure groep van enkele hooligans mee in het bad te trekken.
Ik probeer het gedrag van geen van beide groepen goed te praten, wel integendeel, ik veroordeel het gedrag van beide groepen! Als u een voorbeeld wil zien van iemand die dat wel het gedrag van één van beide groepen probeert goed te praten, dan stel ik voor dat u eens de berichten van VlaamseKracht leest. Hij (of zij, wat kan mij het schelen?) stelt letterlijk: "Respect aan alle Firms die aanwezig waren!" In ondubbelzinnige bewoordingen geeft hij dus te kennen dat hij het wangedrag van de blanke hooligans die aanwezig waren goedkeurt.

Citaat:
Precies wat de linksen hier dus doen. Ze reppen met geen woord over het feit dat hun geliefde moslims met kasseien gooiden naar mensen en winkelruiten.
Rep ik daar met geen woord over? Dan veroordeel ik het bij deze voor de zoveelste keer: zulk gedrag is ontoelaatbaar.

Citaat:
Trouwens, denkt U nu werkelijk dat die moslims iets om u geven? Dat uw lippendienst door hen zal beloond worden? Dat men naar U niét met kasseien gegooid had?
Lippendienst? Hoeveel keer moet ik het wangedrag van die allochtone relschoppers nog veroordelen?

Ik veroordeel het geweld en het wangedrag van BEIDE groepen, ik praat van GEEN ENKELE groep het gedrag goed. Is dat duidelijk genoeg?
Oud 24 mei 2008, 19:41   #237
Mbeya
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
waarschijnlijk vonden die noord-afrikanen ook dat hun levenssfeer verstoord of bedreigd werd... dus normaal gedrag volgens jou?
Oud 24 mei 2008, 19:42   #238
Geert C

Standaard

Citaat:
tjah
het is wel een noord-afrikaan die iets probeerde stelen van een anderlecht supp
het zijn wel de noord-afrikanen die afspraken maakten en die blanke anderlecht supporters een lesje leren...
Thuisblijven en de relschoppers aan de politie overlaten? Zich niet laten provoceren? Niet overgaan tot wangedrag, geweld en vandalisme?

Laatst gewijzigd door Geert C : 24 mei 2008 om 19:43.
Oud 24 mei 2008, 19:42   #239
BladeToke
Gouverneur

BladeToke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
als iemand tegen u zegt: kom vrijdag naar dat café op de markt want ik ga op uw smoel slaan
ga je dan gaan....?
moets iemand zeggen tegen u: ik ga u cafe kort en klein slaan en ik ga u en u vrienden een lesje leren...dat vindt gij normaal?
BladeToke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2008, 19:46   #240
Positiefke
Lokaal Raadslid

Positiefke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ga je dan gaan....?
Nee want van zodra hij zoiets zegt heeft hij het al tegen zijn bakkes!
Positiefke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be