![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 24 mei 2008 om 19:47. |
|
|
|
|
|
|
#242 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar begrijpelijk is dat wel. |
|
|
|
|
|
|
#243 | |
|
|
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
|
|
|
|
|
#244 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#245 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
gij zijt goed gij... het waren anders wel zijn die een anderlecht-supporters cafe gingen kapotslaan... ik ben niet voor geweld... maar daar hebben ze een onzichtbare lijn overschreden... hun statement is erover... Blanken bedreigen omdat ze zelf een portefeuille wouden rippen in ons eigen land... wees maar zeker moest het in Gent gebeurd zijn en ze zouden een café aan den OT viseren dar er ook 100-den of duizenden aan den Ot gestaan zouden hebben... BTW, alle duizenden gent supporters moesten langs Oceade passeren, staan er tochwel 10-15 Noord-afrikaanse gasten in zwembroek leeftijd 12-18 voor de ruit, vunzige tekens te doen en de duizende buffulo's sups uit te dagen... geen enkel mens met deftig verstand zou dat doen... tot ze een steentje tegen de ruit krijgen dan was het wat minder... sorry aan integratie zijn er grenzen, als wij al bedreigd worden in onze eigen land door mensen met vreemde origine dan hebben ze de grens overschreden...Wat de anderlechtsupps nu doen is normaal, en gelijk waar dat dat zou gebeuren zouden er mensen op straat zijn gekomen, buiten de mensen die braaf achter hun pc-tje zitten, tot ze zelf geviseerd worden natuurlijk... en zokne ik 10tallen voorbeelden, over mensen die langs de zijlijn staan of die iets afkeuren tot ze er zelf mee in contact komen... zoals ik al zei: 10% neemt initiatief, 80% staat langs de zijlijn, 10% vlucht weg en is bang...Dit keer gaat mijn respect naar die 10%... Ik ben Belg, en zou mij nooit laten doen door andere mensen die niet recht in hun schoenen staan, en zeker niet door mensen met vreemde origine... In Gent hebben we wel geen problemen met de Turken en wrm is borgerocco en charleroi zo gekend, waarom durven de flieken zelfs in bepaalde wijken niet meer patrouilleren hoe is het zover kunnen komen dat we al geen baas meer zijn in ons eigen land en begrijp mij niet verkeerd, ik ben zeker geen Vlaams Belanger... maar er zijn grenzen aan integratie, of juist niet: er zijn grenzen aan de Niet-integratie van sommige mensen (bevolkingsgroepn?) |
|
|
|
|
|
|
#246 | ||||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
#247 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#248 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
2: zo dat ze via een blog afspraken maakten en zo statements zetten was ook allemaal gelogen... wat mij ook opvalt is dat de mensen hun mening plaatsgebonden is... ben benieuwd waar jij woont filosoof... |
|
|
|
|
|
|
#249 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav ALtijd dat HER in heropvoeden. Begin gewoon met opvoeden. Gij weet helemaal niet hoe mensen in elkaar zitten. Als ze thuis wèl worden opgevoed dan is het toch nodig ze HER op te voeden als ze nog steeds de crimineel uithangen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#250 |
|
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Allee Bhairav, zegt dan eens waar jij VOOR bent. Je bent tegen politieagenten die relschoppers oppakken, je bent tegen misdaadpreventie, maar zeg eens waar je VOOR bent.
|
|
|
#251 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is er begrijpelijk. |
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#253 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://firms-rsca.skyrock.com/ Laatst gewijzigd door filosoof : 24 mei 2008 om 19:57. |
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Ik zou zijn concept van vrijheid wel eens willen zien. Blijkbaar moet ik vrijheid genoeg hebben om de vitrine van winkel hier naast de deur kapot te gaan stampen.
|
|
|
#255 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#256 | ||||||
|
|
Citaat:
U daarentegen, en sommige anderen hier, doen hun uiterste best om het wangedrag van die blanke hooligans dood te zwijgen... Citaat:
Citaat:
Citaat:
U is misschien selectief blind? Beide groepen hebben zich schuldig gemaakt en geweld en vandalisme, en hebben de politie (en de belastingbetaler!) vele manuren gekost... Citaat:
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 24 mei 2008 om 20:05. |
||||||
|
|
|
|
|
#257 |
|
Gouverneur
|
Ja,onheil stichten,die vreemdelingen,onder het mon we hebben geen werk.
Wel nu is er werk te over...Wat zal het nu weer zijn,slechte baas?Te weinig betaald?Te ver van het werk?Discriminatie? Het is altijd wat met die gasten,zoals jean-marie zegt,steekt ze in kampen,desnoods voor meer dan jaar,drillen van s'morgens vroeg tot s'avonds met de nodige opvoeding,dwz,belonen voor iets goeds,straffen voor iets slechts.Daar sta ik op! Het zijn gasten van rond 18 jaar hé! Laatst gewijzigd door fabianen : 24 mei 2008 om 20:23. |
|
|
|
|
|
#258 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#259 | |
|
Minister
|
Pogingen tot overname openbare orde door allochtone criminelen:
Borgerhout: 2002 (rellen aangestoken door AEL-criminelen) delen van stad Brussel: 2005 (Parijs geweld sloeg even over) Sint-Joost-ten-Noode: 2007 (rellen door Turken, Verhofstadt moest tussenkomen) Anderlecht: 2008 Citaat:
|
|
|
|
|
#260 | |
|
|
Citaat:
De hooligans en skinheads daarentegen kwamen van zowat overal (met als bedoeling geweld te gebruiken!)...
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 24 mei 2008 om 20:02. |
|
|
|
|