![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#263 | |
|
Banneling
|
Citaat:
actie: allochtonen roepen op om blanke Anderlecht-supporters een lesje te leren en café's en dergelijke kort en klein te slaan omdat ze zich niet lieten bestelen door diezelfde allochtonen reactie: Anderlecht-supporters gaan zich ook organiseren - en terecht Als jij mij in het volgende theoretisch geval zou vertellen dat je dan-en-dan bij mij thuis de boel kort en klein komt slaan, inclusief mijn persoontje zelf, omdat ik je je gang niet liet gaan toen je mijn eigendommen aan het ontvreemden was (wat die allochtonen feitenlijk deden), dan kun je er zeker van zijn dat ik jou met een eind hout in mijn handen bij mij thuis sta op te wachten, ja, en dat ik er alles aan zal doen om het gevaar dat jij klaarblijkelijk voor mij wenst te vormen, zo snel mogelijk te elimineren (wat die Anderlecht-supporters deden). |
|
|
|
|
|
|
#264 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#265 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Zeg Jo,waar ben je eigenlijk met die gevangenissen bouwen?Straffen waar dat moet gestraft worden,het lijkt meer en meer op het wilde westen van vroeger te worden,ieder voor zich.Je bent toch niet bezig te verzilveren wat je kan als minister? En bedankt groen voor een veiliger belgie...Grrrrr Laatst gewijzigd door fabianen : 24 mei 2008 om 20:31. |
|
|
|
|
|
|
#266 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
die is goed Parijs vorig jaar al vergeten, 100-den auto's in de fik steken enzo... In België krijgen ze teveel vrijheid, ze denken dat ze hun alles mogen permiteren... Noord-afrikanen meest vertegenwoordigde buitenlander in de gevangenis Bendevorming en overvallekes en bedreiging op straat: al 3keer meegemaakt, drie keer door Belgen met allochtone afkomst buschauffeurs in elkaar slaan, NMBS problemen bijna altijd met mensen van vreemde afkomst... vrijheid te weinig??? waar leefde gij jong? |
|
|
|
|
|
|
#267 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
193 man adminstratief aangehouden, lees vanavond al weer vrij om te kunnen gaan vechten... |
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alleen al het feit dat die voetbal-hooligans (zuipen,vechten en keet schoppen behoren tot hun voornaamste bezigheden) zijn ingegaan op de provocatie van die allochtonen (een robbertje vechten is altijd meegenomen voor een zichzelf respecterende voetbalhooligan) bewijst dat ze geen haar beter zijn.
|
|
|
#269 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
2) wtf zou het gevolg zijn als ze dat cafe kort en klein geslaan hadden, daar al bijna gedacht? of te gebrand op het zoeken van racisten en skinheads, terwijl ze gewoon hun eigen verdedigen, dat er geen skinheads bijzitten ga ik niet ontkennen, maar dit keer oogsten de allochtonen wat ze zelf gedaan hebben... |
|
|
|
|
|
|
#270 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Maar neen, in plaats van met één gewelddadige bende moest de politie met twee gewelddadige bendes afrekenen... en wij zullen wel betalen...
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 24 mei 2008 om 20:27. |
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Maar allee kom, wees nu eens concreet over je vrijheid.
|
|
|
#272 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
|
Ik denk dat ik concreet genoeg ben.
Jullie redeneringen kloppen lang geen kanten en jullie kunnen zich niet inleven in "hun" kant. |
|
|
|
|
|
#274 |
|
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Allee, weerleg mijn redenering eens.
|
|
|
#275 |
|
Vreemdeling
|
|
|
|
|
|
|
#276 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Als ja A zegt moet je ook B durven zeggen!
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 24 mei 2008 om 20:46. |
|
|
|
|
|
|
#277 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ge moet u eerst laten toetakelen, dan krijg je de zegening van Pietje en de zijnen. Zoiets als de heksenjacht: diegenen die verzopen waren vrijgepleit. hoe verkeerd kunt ge zijn? |
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#279 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Inderdaad, geen vrijheid... Hebben wij die dan? Hun vrijheid eindigt waar de mijne begint.
|
|
|
|
|
#280 | |
|
|
Citaat:
Ben benieuwd naar de volgende. |
|