![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#441 |
|
Banneling
|
Zeg Linda, ga je nog eens antwoorden op mijn vragen?
Of ben je dat niet van plan en kan ik er derhalve van uit gaan dat je raaskalt? |
|
|
|
|
|
#442 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#443 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
mensen discussies worden gehouden over feiten, het waarom en het waarvoor, en over fictieve dingen die nog staan te gebeuren... feit 1: Noord-afrikaan probeert zondag anderlecht supporter te bestelen feit 2: Anderlechtsupporter heeft het door en slaat hem (zoals ik en nog vele andere ook zouden doen) op zijn bek feit 3: er ontstaat een schermutseling, aangezien Noord-Afrikanen van nature snel op hun paard zitten en nogal graag samenscholen, en supporters natuurlijk ook samen 'werken'. feit 4: allochtonen zwaar in de midnerheid, wraakzuchtig feit 5: zonder de aanleiding van de allochtoon was dit alles niet geburt en waren we er nu zelf niet over aan het discusiieren feit 6: allochtoon roept op op internet om de blanke supporter van anderlecht een lesje te leren en dat bepaald cafe kort en klein te slaan feit 7: andelrecht supps laten hun niet provoceren/bedreigen en spreken af aan dat cafe feit 8, zo wordt een duidelijk signaal gegeven aan de noord-afrikanen dat Belgen hun zomaar niet laten bedreigen feit 9: er dagen 100-den noord-afrikanen op tussen 12-18 waarvan 95% niets met de diefstal schermutseling te maken had.... feit 10: de Noord-afrikanen beginnen met stenen te gooien naar de politie feit 11: de media legt beelden vast van anderlechtsupps die marokkanen uit een auto sleuren feit 12: politie kan beide groepn uit elkaar houden... de moraal van het verhaal: dit zijn feiten, zo is het gebeurt, en wat leiden we er uit af, 2 dingen: 1 had de allochtoon (hmmm) geen portefeuille proberen stelen hadden we deze discussie gehad 2 had die (andere) allochtoon geen internetoproep geplaatst hadden we deze discussie nooit gehad 3 hadden die anderlechtsupporters er niet geweest, was het Marokkanen vs Politie, ik moet er geen tekenigske maken hoe rechts deze topic er dan had uitgezien zeker, maarnee zover denken die linkse ratten hier wss niet na... ge moogt juist blijzijn dat ge de anderlechtsupporters hebt, nu kunde de aandacht naar hun verschuiven... DUS de schuld ligt hier de volle 100% bij de allochtonen( en wss vooral hun laffe ouders) en ik zou net hetzelfde gehandeld hebben moest het met een gents café gebeurd zijn Ik sta open voor iedereen, ik ben een BELG in hart en nieren, ik kom enorm goed overeen met verscheidene allochtonen in Gent maar nooit of te nimmer laat ik mij op zo een manier bedreigen door een buitenlander in mijn eigen land, dat mag nen italiaan zijn, nen nederlander, of nen noord-afrikaan... Met plezier zou ik daarvoor afzakken naar mijn eigen stamcafe... zelf al ist om een signaal te sturen... en voor de mensen die zeggen: 'laat de politie het maar doen'; dan sturen we enkel en alleen het signaal dat we bang zijn en dat we niets durven doen... En btw als het zoverder gaat zal het komen tussen een machtsstrijd tussen geimmigreerde bevolkingselementen en de rasechte Belg... en neen ik zal dit allemaal niet aangrijpen om op het Vl B te stemmen, ik ben linkser dan dat het wss lijkt, maar zelf aan mijn linksheid zijn er grenzen en dit was een brug te ver, dat was erover...
Intelligence plus Character, That is the goal of true education (Martin Luther King) __________________________ Facebookpagina over Defensie Youtube kanaal Defensie Laatst gewijzigd door BladeToke : 26 mei 2008 om 19:36. |
|
|
|
|
|
|
#444 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
het enige wat ze de anderlechtsupporters kunen verwijten (buiten die paar stenengooiers) is dat ze gebruik maakten van een een aanval van d epolitie omzelf bij die mannen te geraken en de nodige gevolgen ervan... doe zo verder politie goed bezig...
|
|
|
|
#445 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik spreek me niet uit over haar IQ, maar ik denk dat haar houding typisch menselijk, namelijk hypocriet is. Verder mag ze van mij gerust verder doen zoals ze bezig is. Ze heeft inderdaad een hoog entertainmentgehalte. |
|
|
|
|
|
|
#446 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Wie zijn de slachtoffers van straatgeweld,diefstal,overvallen enz...ik dacht dat dit meestal autochtonen waren,dus geef mij eens een reden waarom die slachtoffers daar niet zouden mogen over klagen. Zoals ik al stelde veroordeel ik geenszins iedereen,maar als u nu stelt dat gespuis ook op uw medeleven kan rekenen dan discrimineert u de slachtoffers. Dus ik stel voor dat u uw medeleven niet alleen voorbehoudt voor onze allochtone medemens maar dat u ook eens oog heeft voor de brave mens van hier,die niet meer vraagt om in alle gemoedelijkheid en in alle veiligheid over straat te kunnen lopen. Kunt u dat niet dan wijst dat de richting aan die uw sympathie uitgaat en niet de richting van de gedupeerden. Probeer niet recht te spreken van scheef is mevr.Linda
|
|
|
|
#447 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#448 |
|
|
Zoveel argumenten als jullie willen.
Maar het blijft erbij dat het in de praktijk tamelijk kansloze mensen zijn. Of jullie het beu zijn of niet. |
|
|
|
|
|
#449 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Als ze al kansloos zijn, is dat voor het overgrote dele hun eigen schuld, en wel omdat ze het vertikken om naar school te gaan, omdat ze het vertikken hun kinderen fatsoenlijk op te voeden, omdat ze het vertikken het legale pad te bewandelen, en vooral: omdat ze het vertikken zich te schikken naar onze cultuur, naar onze taal, en naar onze normen en waarden.
|
|
|
|
|
|
#450 | |
|
|
Citaat:
Jullie het beu zijn dus. Altijd maar blind staren dat ze in theorie genoeg kansen hebben, altijd maar herhalend negeren. Omdat jullie het beu zijn. Die kleinburgerlijke meningen en visies altijd. Verdienen jullie weldemocratie? |
|
|
|
|
|
|
#451 |
|
Minister-President
|
Graag omkleedt men zwakke waarheden met krachtige woorden
|
|
|
#452 |
|
|
Jullie reacties zijn te vergelijken met Amerikanen discussieren over hun buitenlands beleid. Zijn ze beu dat hun land steeds beschuldigd word van alles, dan mag ineens gans het midden oosten gebombardeerd worden. Dezelfde irrationele mentaliteit.
|
|
|
|
|
|
#453 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Maar daar heb ik helaas te veel zelfrespect voor.
|
|
|
|
|
#454 | |
|
|
Citaat:
Leuk trouwens dat die mentaliteit nog maar eens bevestigd word... Laatst gewijzigd door Bhairav : 26 mei 2008 om 22:12. |
|
|
|
|
|
|
#455 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Zelfrespect haal ik uit het feit dat ik al meer gedaan heb en gezien heb voor anderen dan dat gij in heel uw leven nog zult doen, en dat ik al meer vergeten ben dan dat gij ooit zult weten. Maar vergelijken met iets gelijk gij is inderdaad niet echt serieus, maar gelukkig zijn er nog andere mensen, die effectief iets voorstellen en tenminste snappen waar ze voor staan. Gij verschilt geen haar van VB-stemmende marginalen, boy. Dat is al wat hier bevestigd is.
|
|
|
|
|
#456 |
|
|
Zelfrespect haal ik uit het niet opknappen van andermans vuile werkjes.
|
|
|
|
|
|
#457 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#458 |
|
Minister
|
Ja, daar had U even niet goed van terug hé? Al Uw ingestudeerde puberantwoordjes schoten even te kort om op zo'n volwassen bijdrage te reageren hé? Triestig.
|
|
|
|
#459 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#460 |
|
|
Niet van terug? Sorry maakte echt geen indruk op mij.
Wat vuiligheid gaan meemaken om dan wat over te stoeffen... |
|
|
|