Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 mei 2008, 22:04   #2301
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azert Bekijk bericht
Te veel overdrijvingen en onjuistheden op een hoopje.
Zozo ,gaan we wéér de azertiaanse toer op....
Een overvloed aan valabele argumenten zullen er dan zeker niet bij zijn wat U betreft....
Alleen maar een beetje gemekker om het feit dat de waarheid gezegd wordt ,en U daar volstrekt niets zinnigs hebt tegen in te brengen....
178 jaar belgische geschiedenis en het jarenlang volgen van de politieke scene leren mij méér over het francofone gedrag en doelstelling dan Uw volkomen inhoudsloze posten die U hier plaatst en die in vrijwel alle gevallen noch kant ,noch wal raken....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2008, 22:07   #2302
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar wat doe je dan met Brussel waar veel die lijnen samenkomen en rond Brussel waar de sporen de ene keer in Wallonië liggen en wat verder weer in Vlaanderen en vice versa.

Lijkt me een onontwarbaar kluwen.
Welke kaart gebruik jij?

Brussel ligt in VLAANDEREN hoor! Rond Brussel ligt géén Wallonie.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2008, 22:08   #2303
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar wat doe je dan met Brussel waar veel die lijnen samenkomen en rond Brussel waar de sporen de ene keer in Wallonië liggen en wat verder weer in Vlaanderen en vice versa.

Lijkt me een onontwarbaar kluwen.
we leven in Europa, vrijheid van vervoer, geen enkel probleem dus. Europa zal nog kunnen leren van ons, schitterend toch?
Oud 30 mei 2008, 22:09   #2304
De Waal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Zozo ,gaan we wéér de azertiaanse toer op....
Een overvloed aan valabele argumenten zullen er dan zeker niet bij zijn wat U betreft....
Alleen maar een beetje gemekker om het feit dat de waarheid gezegd wordt ,en U daar volstrekt niets zinnigs hebt tegen in te brengen....
178 jaar belgische geschiedenis en het jarenlang volgen van de politieke scene leren mij méér over het francofone gedrag en doelstelling dan Uw volkomen inhoudsloze posten die U hier plaatst en die in vrijwel alle gevallen noch kant ,noch wal raken....
jaja en Adam en Eva waren verzekers ook vlamingen
De Waal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2008, 22:09   #2305
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Splitsen om daarna vast te stellen dat men het beter unitair had gelaten.

Milquet huldigt eerste samenwerkingscentrum VDAB-Forem in

Vrijdag 30 mei 2008
(Belga) Federaal minister van Werk Joëlle Milquet heeft vrijdag in Moeskroen het nieuwe samenwerkingscentrum van VDAB en Forem ingehuldigd.

Het gaat om het eerste platform waar de Vlaamse en Waalse dienst voor arbeidsbemiddeling actief samenwerken. In totaal zijn er drie dergelijke centra. De twee andere liggen in Sint-Pieters-Leeuw en Luik. "Het gaat hier om een steun aan het eerste proefproject naar de mobiliteit van werkzoekenden", stelde Joëlle Milquet.

http://nieuws.skynet.be/index.html?l...post_comment=1
hoooo ik kon even niet volgen.Je hebt het over dat project waarbij Walen EXTRA MOETEN BETAALD WORDEN als ze de taalgrens moeten oversteken om te gaan werken? toch?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2008, 22:12   #2306
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Waal Bekijk bericht
Kunt u niet een andere nick bedenken?

Of probeert u doelbewust de Walen belachelijk te maken met uw van weinig intelligentie getuigende bijdragen?
-> "Fight The Power!" (Public Enemy)
-> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro)
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2008, 22:16   #2307
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Welke kaart gebruik jij?

Brussel ligt in VLAANDEREN hoor! Rond Brussel ligt géén Wallonie.

Helemaal juist.
Brussel is niet meer dan een eiland omringd door Vlaanderen inplaats van water.
Oud 30 mei 2008, 22:17   #2308
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
hoooo ik kon even niet volgen.Je hebt het over dat project waarbij Walen EXTRA MOETEN BETAALD WORDEN als ze de taalgrens moeten oversteken om te gaan werken? toch?
En dat klopt ook!
Oud 30 mei 2008, 22:18   #2309
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
en dat men dus eigenlijk niet had moeten splitsen.
Ojawel mijn beste,de beste reden om het land te splitsen is dat we dan verlost zijn van de inmenging van de francofone politici die steeds wéér eenzijdig vlaamstalige iniatieven op vlaams grondgebied kunnen blokkeren ,en dit nét zolang totdat zij méér dan voldoende compensaties krijgen toegewezen in fondsen die zij steeds weer weten te verkwisten in melagomane projecten die meer het doel hebben om de desbetreffende politici te verheerlijken dan dat zij van enig nut blijken te zijn voor het waalse gewest ( strepy)...
Na een splitsing kunnen wij eindelijk ons vlaamstalig gedeelte besturen zoals wij het willen,en jullie mogen dan voor mijn part in de bomen gaan hangen...
Oud 30 mei 2008, 22:26   #2310
De Waal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Kunt u niet een andere nick bedenken?

Of probeert u doelbewust de Walen belachelijk te maken met uw van weinig intelligentie getuigende bijdragen?

lezen wat er staat kunt ge nu ook al niet meer, kortaf/rob roy heeft zijn werk goed gedaan. allee nog een klein duwtje en ge zijt ook een blokkertje geworden!!!!!!!!!!!!

ps de zever van 178 jaar onderdrukking word wel een klein beetje afgezaagd......
vele groeten aan uw fascistische vrienden.......
De Waal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2008, 22:36   #2311
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

lezen wat er staat kunt ge nu ook al niet meer, kortaf/rob roy heeft zijn werk goed gedaan. allee nog een klein duwtje en ge zijt ook een blokkertje geworden!!!!!!!!!!!!

ps de zever van 178 jaar onderdrukking word wel een klein beetje afgezaagd......
Ik heb Rob Roy niet nodig om te kunnen lezen, en ik laat me door niemand in welke richting dan ook duwen, wees gerust.

Ik heb het voor zover ik weet nog nooit over 178 jaar onderdrukking gehad, maar ik merk wel dat bepaalde mensen in dit land het blijkbaar heel moeilijk hebben om te aanvaarden dat een meerderheid een meerderheid is.

Waar u het vandaan haalt dat ik fascistische vrienden zou hebben, is mij een raadsel.
Oud 30 mei 2008, 22:44   #2312
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb Rob Roy niet nodig om te kunnen lezen, en ik laat me door niemand in welke richting dan ook duwen, wees gerust.

Ik heb het voor zover ik weet nog nooit over 178 jaar onderdrukking gehad, maar ik merk wel dat bepaalde mensen in dit land het blijkbaar heel moeilijk hebben om te aanvaarden dat een meerderheid een meerderheid is.

Waar u het vandaan haalt dat ik fascistische vrienden zou hebben, is mij een raadsel.
Hehe, djimi ,inderdaad,het pleit voorzeker voor hun intelligentie dat ze Uw post en de mijne niet uiteen kunnen houden aangezien ik het was die over die 178 jaar heb gepost....
Met zoveel "intelligentie" kunnen wij in vlaanderen helaas niets doen en misschien is dit ook de reden dat het in wallonië maar niet wil vlotten met de economie........
Oud 30 mei 2008, 22:50   #2313
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hehe, djimi ,inderdaad,het pleit voorzeker voor hun intelligentie dat ze Uw post en de mijne niet uiteen kunnen houden aangezien ik het was die over die 178 jaar heb gepost....
Met zoveel "intelligentie" kunnen wij in vlaanderen helaas niets doen en misschien is dit ook de reden dat het in wallonië maar niet wil vlotten met de economie........
Hey, Svennies, ik ga maar niet reageren op uw bijdrage, want wie weet zijdegij wel ne fascist, en laat ik me door u in een bepaalde richting duwen, en dan word ik voor ik het besef een blokkertje !

Laatst gewijzigd door djimi : 30 mei 2008 om 23:18.
Oud 30 mei 2008, 22:57   #2314
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hey, Svennies, ik ga maar niet reageren op uw bijdrage, want wie weet zijdegij wel ne fascist, en laat ik me door u in een bepaalde richting duwen, en dan word ik voor het ik besef een blokkertje !
roflol...
Oud 30 mei 2008, 23:05   #2315
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

lezen wat er staat kunt ge nu ook al niet meer,
Heb jij dat ooit gedaan? Of geantwoord op wat er staat?
Kijk anders eens waarop jij dit als antwoord gaf:

Citaat:

Citaat:
kortaf/rob roy heeft zijn werk goed gedaan. allee nog een klein duwtje en ge zijt ook een blokkertje geworden!!!!!!!!!!!!
Iedereen die het niet met jouw overloze gezever eens is uitschelden voor blokkertje is het kenmerk van jouw soort, maar jullie soort ziet van zichzelf niet dat het zélf volledig beantwoord aan het imago dat het VB werd opgedrongen. Roepen aan de kant, in de slachtofferrol kruipen en eigen volk eerst zijn daar slechts drie kenmerken van.

Citaat:
er de zever van 178 jaar onderdrukking word wel een klein beetje afgezaagd......
Mag jij vinden. Maar dat maakt het niet minder waar.

Citaat:
Jij en azert hebben de fascistische trekjes die djimi en Rob Rob totaal vreemd zijn. JULLIE zijn immers de staatsnationalisten die hun imperialistische meesters slaafs volgen inplaats van hun schandelijke houding tegenover Vlaanderen met één woord te bekritiseren.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 30 mei 2008 om 23:19.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2008, 23:17   #2316
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Nee, dat is blijkbaar wat de Vlamingen willen, als ze de niet-benoeming van die 3 burgemeesters omdat ze ocharme eens een brief in het Frans verstuurd hebben belangrijker vinden dan de staatshervorming, is dat hun beslissing.

Het is absurd om daarom die burgemeesters niet te benoemen, dat is ook de conclusie van de commissie van de raad van Europa. Volgens de commissie staat deze beslissing totaal niet in verhouding tot de inbreuk. Een geldige reden om die burgemeesters niet te laten benoemen zou bvb. corruptie zijn, of ernstig machtsmisbruik, maar geen accefietje zoals dit (niet eens een inbreuk op de taalwetgeving, maar op de circulaire Peeters). de burgemeesters zelf hebben trouwens verklaard dat ze bereid zijn tot een compromis te komen en in het vervolg geen kiesbrieven meer in het Frans te sturen. Keulen weigert echter om de wil van de democratisch verkozen meerderheid goed te keuren

Het gaat wel veel verder dan het overtreden van de taalwetten alleen
De drie kanditaat burgemeesters hebben altijd gezegd dat ze ook na hun benoeming nooit de omzendbrief Peeters zullen erkennen en ook de wettelijke bemoeienissen van Marino Keulen niet aanvaarden.

Deze week nog maar hoorde en zag ik een van die drie op tv nogal luid zeggen, meer roepen eigenlijk....JAMAIS!!!!!!

Moet je mij eens zeggen wie hier moelijk doet..... Keulen of die drie?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2008, 06:21   #2317
azert
Perm. Vertegenwoordiger VN

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ojawel mijn beste,de beste reden om het land te splitsen is dat we dan verlost zijn van de inmenging van de francofone politici die steeds wéér eenzijdig vlaamstalige iniatieven op vlaams grondgebied kunnen blokkeren ,en dit nét zolang totdat zij méér dan voldoende compensaties krijgen toegewezen in fondsen die zij steeds weer weten te verkwisten in melagomane projecten die meer het doel hebben om de desbetreffende politici te verheerlijken dan dat zij van enig nut blijken te zijn voor het waalse gewest ( strepy)...
Na een splitsing kunnen wij eindelijk ons vlaamstalig gedeelte besturen zoals wij het willen,en jullie mogen dan voor mijn part in de bomen gaan hangen...
Is er hier al 1 Franstalige geweest om het melagomane Oosterweel op Vlaams grondgebied te verbieden?
azert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2008, 07:16   #2318
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is er hier al 1 Franstalige geweest om het melagomane Oosterweel op Vlaams grondgebied te verbieden?
Is dat betaald met Waals geld?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2008, 07:27   #2319
azert
Perm. Vertegenwoordiger VN

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Is dat betaald met Waals geld?
Reactie op de overdrijving van Svennies.
azert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2008, 21:22   #2320
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Als europa vindt dat de Franstalige gelijk hebben, en de Vlamingen nog maar eens op hun kop moeten laten schijten, dan behoort Vlaanderen niet tot Europa te behoren en moeten ze de band met Europa opblazen.

Vlaanderen zal binnen het huidige Europa altijd het kind van de rekening zijn. Het kan beter een nieuw verbond sluiten met Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Noorwergen, Denemarken, Finland en Zweden.

Het verenigde Noord Europa

Laatst gewijzigd door Garry : 31 mei 2008 om 21:30.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be