Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 februari 2004, 22:28   #41
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rainman
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Op het einde gingen ze met hun tegenstanders en het publiek op de vuist. De schepenen van integratie moest met de beker onder de arm de benen nemen. Leuk toch zo'n multiculturele namiddag.
Zo moesten er meer zijn. De mensen zouden dan wel hun ogen beginnen te openen...
Inderdaad, men had ze moeten laten spelen en elke match met verborge camera filmen. Zou een leuk filpje worden om ze in een goed daglicht te zetten want ze deden toch niets verkeerd.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2004, 20:45   #42
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Hendrik
De kern van de zaak is dat men niet kan dulden dat sport ontaardt in een vechtpartij, bedreigingen enz.
Het kan mij niet schelen of het om Turken gaat of om Belgen.
Het kan mij niet schelen of het om Brugge, Anderlecht of Anadol gaat.

Wat ik wel niet neem is dat men met onnozele argumenten afkomt als 'het is omdat ik een Turk ben'.
Voor die onnozele argumenten zijn er dan wel weer verzachtende omstandigheden: ze worden uitgelokt door het misselijke klimaat van politieke correctheid, een uitvinding van mensen die met goede bedoelingen elke ordening binnen een maatschappij om zeep helpen.
Wat van belang is, is hoe wij omgaan met elkaar. Soms zijn daar regels voor nodig. Die regels kunnen niet gebaseerd worden op afkomst, nationaliteit of wat dan ook maar moeten enkel gebaseerd worden op een gezonde samenleving.
Een overtreding van die regels kan dus ook niet vergoelijkt worden met een verwijzing naar afkomst, nationaliteit of wat dan ook.
Kan mij perfect aansluiten op deze argumenten. Geen woor extra aan toe te voegen. Prima gezegd.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2004, 20:52   #43
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel
Citaat:
De kern van de zaak is dat men niet kan dulden dat sport ontaardt in een vechtpartij, bedreigingen enz.

Wat ik wel niet neem is dat men met onnozele argumenten afkomt als 'het is omdat ik een Turk ben'.
Voor die onnozele argumenten zijn er dan wel weer verzachtende omstandigheden: ze worden uitgelokt door het misselijke klimaat van politieke correctheid, een uitvinding van mensen die met goede bedoelingen elke ordening binnen een maatschappij om zeep helpen.
Wat van belang is, is hoe wij omgaan met elkaar. Soms zijn daar regels voor nodig. Die regels kunnen niet gebaseerd worden op afkomst, nationaliteit of wat dan ook maar moeten enkel gebaseerd worden op een gezonde samenleving.
Een overtreding van die regels kan dus ook niet vergoelijkt worden met een verwijzing naar afkomst, nationaliteit of wat dan ook.
Kan mij perfect aansluiten op deze argumenten. Geen woor extra aan toe te voegen. Prima gezegd.
Vind ik ook!
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2004, 21:03   #44
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:

Moest de voetbalbond dezelfde regels opstellen voor de eerste ploegen dan hadden die turken geen been om op te staan. Een been hebben ze nu ook niet maar wel een mank pootje waar zij een been proberen te maken. Hoe zou je zelf zijn als jij een parkeerboete krijgt met je Lada Samara en de dikke mercedes naast je niet bij dezelfde overtreding?

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2004, 16:52   #45
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

'k zou der nog effe aan willen toevoegen dat als er 1 vereniging in dit land al jaren bezig is met de strijd tegen racisme dat wel de KBVB is.

Stank voor dank zeker dat ze nu net van racisme worden beschuldigd ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be