Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juni 2008, 22:23   #19001
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Dat Pindar een leugen in het rood citeert maakt daar geen waarheid van.
Neen, wat Pindar in het rood benadrukt is dat de protocollen juist niet antisemitisch zijn. Herlees het mss.

Citaat:
Lees de Protocollen zelf, het is een antisemitische vervalsing, die zogezegd het Groot Eeuwig Joods Complot beschrijft.
En welke versie heb jij gelezen? De russische?

Citaat:
Het zijn dus Pindar en zijn "bron" die liegen.
Straffe bewering, niet? Dat moet kunnen gestaafd worden na het boek gelezen te hebben, niet?

Citaat:
Inderdaad zielig dat er nog altijd mensen zijn in deze vervalsing geloven.
Ja, zielig dat jij Pindar zomaar een haatzaaier mag noemen, maar wanneer hij darentegen de term 'vuurmug' gebruikt is dat zooo schokkerend...
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2008, 22:31   #19002
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Neen, wat Pindar in het rood benadrukt is dat de protocollen juist niet antisemitisch zijn. Herlees het mss.
En dat is dus zonder meer een leugen.
Het volstaat nochtans de tekst te lezen om het te weten.

Citaat:
Straffe bewering, niet? Dat moet kunnen gestaafd worden na het boek gelezen te hebben, niet?
Ja, doe het dan. ik heb het jaren geleden al gedaan.
Het is een stupiede conspirationistische vervalsing. Dat mensen geloven dat het authentiek is is onthutsend. Maar helaas ...

Citaat:
Ja, zielig dat jij Pindar zomaar een haatzaaier mag noemen, maar wanneer hij darentegen de term 'vuurmug' gebruikt is dat zooo schokkerend...
Haatzaaiers verspreiden al vele jaren het gif van de Protocollen. Pindar doet dat nu.
D?*t is wat ik schrijf. Dat ik Pindar een haatzaaier noem verzin je.
Op een leugen meer of minder komt het niet aan.

Het onderscheid tussen schieten op mensen en schieten op "argumenten" blijft je ontgaan.

Over "vuurmuug" schreef ik trouwens nergens dat het schokkerend zou zijn. Wel dat het van een wel heel bedenkelijk niveau getuigt. Iets wat we spijtig genoeg van Pindar's posts gewoon zijn.

Laatst gewijzigd door Firestone : 5 juni 2008 om 22:39.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2008, 23:13   #19003
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dat is dus zonder meer een leugen.
Het volstaat nochtans de tekst te lezen om het te weten.

Ja, doe het dan. ik heb het jaren geleden al gedaan.
Het is een stupiede conspirationistische vervalsing. Dat mensen geloven dat het authentiek is is onthutsend. Maar helaas ...
Wow. En ik die een hele reeks links verwachtte...
Kan het niet dat het hele 'joden zijn de slechtdoeners' de vervalsing is, die dan gebruikt wordt voor antisemitische doeleinden, en dat de rest van de protocollen authentische informatie bevat omtrent plannen voor de NWO?

Citaat:
Haatzaaiers verspreiden al vele jaren het gif van de Protocollen. Pindar doet dat nu.
D?*t is wat ik schrijf. Dat ik Pindar een haatzaaier noem verzin je.
je schreef;
Citaat:
EDIT: en inmiddels zie ik dat Pindar opnieuw afkomt met de smerige antisemitische vervalsing "De Protocollen van de Wijzen van Sion".
Het is werkelijk hemeltergend dat deze vervalsing in 2008 nog altijd door haatzaaiers gebruikt wordt.
Is dat geen belediging tov Pindar?
Waar is er haatzaaiing in zijn tekst???
Moest je het gemist hebben, je hebt DPVDWVS en DPVDWVS ontsluierd.
Heb je dat boek gelezen?
Citaat:
Op een leugen meer of minder komt het niet aan.
Leugen? Geef mij één leugen van mij.
is dat geen smerige insinuatie?

Citaat:
Het onderscheid tussen schieten op mensen en schieten op "argumenten" blijft je ontgaan.
Maar het ontgaat me niet dat jij maar blijft herladen en herladen.
Ok, we maken af en toe foutjes of te snelle conclusies(ik althans). Bij mij op 't werk zeggen we "hoe meer je werkt, hoe meer kans op fouten"...

Laatst gewijzigd door eti1777 : 5 juni 2008 om 23:30.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2008, 00:35   #19004
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pindar is hier bewust aan het liegen. Het is namelijk niet de eerste keer dat we het er hier over hebben.

De Protocollen zijn een vervalsing. De pamfletten en boeken waarop ze gebaseerd zijn zijn bekend, er is uitgebreid onderzoek naar gedaan. Pindar wéét dit. De bewijzen staan namelijk in deze draad en Pindar heeft ze gelezen. Pindar liegt dus bewust.

De Protocollen zijn antisemitisch. Er zijn al voor WO2 twee rechtzaken over geweest, in Zwitserland en Zuid-Afrika. Pindar wéét dit. De bewijzen staan namelijk in deze draad en Pindar heeft ze gelezen. Pindar liegt dus weer bewust.

De oorsprong: http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=11072
De rechtzaken: http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=11484
Tekstvergelijking: http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=11485
Een Zwitserse uitspraak:
Citaat:
The Bern Trial, 1934-1935

In 1934, Dr. A. Zander, a Swiss follower of Nazism, published a series of articles accepting the Protocols as fact. He was sued in what has come to be known as the Berne Trial. The trial began in the Cantonal Court of Bern on October 29, 1934, the plaintiffs were Dr. J. Dreyfus-Brodsky, Dr. Marcus Cohen and Dr. Marcus Ehrenpreis. On May 19, 1935 the court, after full investigation, declared the Protocols to be forgeries, plagiarisms, and obscene literature. Judge Walter Meyer, a Christian who had not heard of the Protocols earlier, said in conclusion:
"I hope, the time will come when nobody will be able to understand how in 1935 nearly a dozen sane and responsible men were able for two weeks to mock the intellect of the Bern court discussing the authenticity of the so-called Protocols, the very Protocols that, harmful as they have been and will be, are nothing but laughable nonsense"
Nog wat bewijs: http://www.geocities.com/net3431/Dialogues_In_Hell.html
Voor de hardnekkigen:
Citaat:
A list of independent investigations:
1905 Stolypin's investigation
1921 Exposure in The Times
1934-1935 The Berne Trial
1993 The Pamyat libel suit
United States Congress, Senate. Committee on the Judiciary. Protocols of the Elders of Zion: a fabricated "historic" document. A report prepared by the Subcommittee to Investigate the Administration of the Internal Security Act and Other Internal Security Laws (Washington, U.S. Govt. Printing Office, 1964)
Alles te vinden op deze draad, met Pindar die er af en toe op reageert.

Anderhalf jaar geleden zei ik dit al:
Citaat:
Okay.

Ik merk dat het weer eens stilvalt voor wat betreft de protocollen. Ik neem aan dat niemand op dit moment durft vol te houden dat ze authentiek zijn?

Dan pak ik de berichtjes in voor pakweg over een maand als de zoveelste nitwit gaat lopen beweren dat ze 'zuiver', authentiek en 'de waarheid'' zijn.
Edit: Nog een toegiftje over het boek van Pindar:http://www.gebladerte.nl/11332f85.htm

Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 6 juni 2008 om 00:42.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2008, 06:29   #19005
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Pindar is hier bewust aan het liegen. Het is namelijk niet de eerste keer dat we het er hier over hebben.

De Protocollen zijn een vervalsing. De pamfletten en boeken waarop ze gebaseerd zijn zijn bekend, er is uitgebreid onderzoek naar gedaan. Pindar wéét dit. De bewijzen staan namelijk in deze draad en Pindar heeft ze gelezen. Pindar liegt dus bewust.

De Protocollen zijn antisemitisch. Er zijn al voor WO2 twee rechtzaken over geweest, in Zwitserland en Zuid-Afrika. Pindar wéét dit. De bewijzen staan namelijk in deze draad en Pindar heeft ze gelezen. Pindar liegt dus weer bewust.

De oorsprong: http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=11072
De rechtzaken: http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=11484
Tekstvergelijking: http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=11485
Een Zwitserse uitspraak:

Nog wat bewijs: http://www.geocities.com/net3431/Dialogues_In_Hell.html
Voor de hardnekkigen:

Alles te vinden op deze draad, met Pindar die er af en toe op reageert.

Anderhalf jaar geleden zei ik dit al:

Edit: Nog een toegiftje over het boek van Pindar:http://www.gebladerte.nl/11332f85.htm

Er wordt hier een boel verkondigd zonder het boek gelezen te hebben!

Je hoeft maar te schrijven :"De prot...

en je wordt bijkans afgemaakt zonder dat je inhoudelijk iets hebt kunnen zeggen.

Maar het wordt voor velen geloof ik wel duidelijker dat het sommigen mensen
hier alleen maar bedoeld is een smeer campagne te voeren, want inhoudelijk wordt het minder en minder.
En die negeerknop kunnen ze duidelijk ook nog steeds niet vinden.

Ook is , als je de postings goed bekijkt, duidelijk dat sommige mensen zich
'rationeel' voordoen (ikkie williee bewijsiiie ikie dan aanvaardie die)
En kom je er mee dan stelt men alles in het werk om het zo te verdraaien dat het in hun wereldbeeld past, en het bewijs niet aanvaard hoeft te worden.
Het is zo doorzichtig.

verder is het gewoon een meningsverschil, ik wil absoluut geen haatzaaien en mensen die me echt kennen weten dat heel goed, en sommige denken dat als mensen er mee aan komen zetten dat ze moedwillig haat willen zaaien.

so be it!

Maar maakt me niet uit, modder of geen modder.

ik ga gewoon door, en hopelijk anderen met mij.

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 6 juni 2008 om 06:37.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2008, 06:38   #19006
Pindar
Banneling

Standaard

btw deze tekenaar was in Brixton afgelopen lezing van Icke

Pin d"Ar
Oud 6 juni 2008, 06:39   #19007
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Secret History: The CIA Drug Ops Conspiracy

An unaired documentary.
video

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 6 juni 2008 om 06:40.
Oud 6 juni 2008, 06:45   #19008
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Councils using 'anti-terrorist' laws to spy on population

'Local Councils have used laws designed to combat terrorism to access more than 900 people's private phone and email records in the latest example of Britain's growing surveillance state. Town hall spies found out who residents were phoning and emailing as they investigated such misdemeanours as dog quarantine breaches and unlicensed storage of petrol.'

It was always going to happen because it was planned from the start to happen.
http://www.telegraph.co.uk/news/2075...one-bills.html

Pin d"Ar
Oud 6 juni 2008, 06:47   #19009
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Council snoopers access 900 phone bills

Councils have used laws designed to combat terrorism to access more than 900 people's private phone and email records in the latest example of Britain's growing surveillance state.
Town hall spies found out who residents were phoning and emailing as they investigated such misdemeanours as dog quarantine breaches and unlicensed storage of petrol.

The news prompted fresh calls from civil rights groups for a reform of the Regulation of Investigatory Powers Act (Ripa), which was originally brought in to combat terrorism and serious crime but is increasingly being used by councils to snoop on members of the public.

In April a council in Dorset used Ripa powers to spy for weeks on a family it wrongly suspected of breaking rules on school catchment areas. Other local authorities have used covert surveillance to investigate such petty offences as dog fouling and under-age smoking.
http://www.telegraph.co.uk/news/2075...one-bills.html

Pin d"Ar
Oud 6 juni 2008, 06:48   #19010
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Schema van deze "discussie":

B: X is een moordenaar! X is een moordenaar! X is een moordenaar!

R: Wat heb je tegen X?

B: Ik? Helemaal niets! X is een moordenaar! X is een moordenaar! X is een moordenaar!

R: Als je niets tegen X hebt, waarom zeg je dan dat hij een moordenaar is?

B: Dat zeg ik toch niet! X is een moordenaar! X is een moordenaar! X is een moordenaar!

R: Hoezo. Je zei toch net "X is een moordenaar!". Zelfs meerdere keren.

B: Ah, d?*t bedoel je. Ik bedoel uiteraard Y, niet X. X is een moordenaar! X is een moordenaar! X is een moordenaar!

R: Als je Y bedoelt, waarom zeg je dan niet "Y is een moordenaar"?

B: Schaap. Doe je eigen onderzoek. X is een moordenaar! X is een moordenaar! X is een moordenaar!
Oud 6 juni 2008, 06:50   #19011
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...blunders.dhtml

en zo eindigd een mislukt wereld staatsgreep, na maanden onderhandelen hebben ze de kop van jut gevonden
Welk nieuw baantje en mooie villa zou hij krijgen voor de schuld op zich te nemen?

Cheney heeft zelf clearances moeten geven voor de nukes van stal te kunnen halen
protocol is driedubbel waterdicht.
6 mensen stierven aan het klokkeluiders virus in Barksdale en op hoog niveau van wapenhandel. Ook een vader van drie kinderen
Erg.
Wat heeft dat in hemelsnaam te maken met de NWO ?

Of nee, laat maar.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2008, 07:09   #19012
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
en je wordt bijkans afgemaakt zonder dat je inhoudelijk iets hebt kunnen zeggen.
Je liegt. Niemand wordt hier afgemaakt. Het zijn de leugens die je post die worden afgemaakt.

Citaat:
Maar het wordt voor velen geloof ik wel duidelijker dat het sommigen mensen
hier alleen maar bedoeld is een smeer campagne te voeren, want inhoudelijk wordt het minder en minder.
Heel juist. De Protocollen zijn antisemitische haatpropaganda, en sommigen vinden het nodig ze te verspreiden.
Inhoudelijk zou het leuk zijn mocht jij af en toe eens één van jouw straffe beweringen en smerige beschuldigingen hardmaken. Lukt blijkbaar nog altijd niet.

Citaat:
Ook is , als je de postings goed bekijkt, duidelijk dat sommige mensen zich
'rationeel' voordoen (ikkie williee bewijsiiie ikie dan aanvaardie die)
En kom je er mee dan stelt men alles in het werk om het zo te verdraaien dat het in hun wereldbeeld past, en het bewijs niet aanvaard hoeft te worden.
Het is zo doorzichtig.
Inderdaad heel doorzichtig dat jij eeuwenoude roddels blijft verspreiden.
Citaat:
verder is het gewoon een meningsverschil, ik wil absoluut geen haatzaaien en mensen die me echt kennen weten dat heel goed, en sommige denken dat als mensen er mee aan komen zetten dat ze moedwillig haat willen zaaien.
Een tipje: verspreid geen haatpropaganda, en niemand zal je verwijten dat je haatpropaganda verspreidt.

Citaat:
Wel modder. De Protocollen waar jij mee afkomt zijn modder van de ergste soort.

Citaat:
Dat jij zal doorgaan, daar twijfel ik niet aan. Dat enkele andere believers je zullen volgen evenmin. Gelukkig doorzien de meeste rationele mensen jouw zever voor wat het is.
Oud 6 juni 2008, 08:39   #19013
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allang gedaan, spieces, net als veel anderen. Trouwens, Firestone is daar veel consequenter in dan ik. Ik zal je twee voorbeelden geven:
- Cymatics: De believers beweerden dat door klankfrequenties er Hebreeuwse klinkers ontstaan in het zand. Bewijsbaar onjuist, zie link hierboven. Ten eerste kent het Hebreeuws geen klinkers, ten tweede ging het niet om Hebreeuws en ten derde bleek het helemáál niet waar.
Ik denk dat dat al vroeg in de discussie verlaten was, en niet door iedereen geopperd. Het echte discussiepunt was dat de sri yantra gevormd werd in het zand door er ohm in te zingen. Jij geeft ook alleen jouw versie van de feiten.
Citaat:
- Cooper: Kán niet waar zijn want Cooper spreekt zichzelf tegen. Cooper heeft twee versies van hetzelfde verhaal. De ene believer zegt dat versie 1 de waarheid is, de andere versie 2. Allebei kan niet want de versies zijn op veel punten tegenstrijdig. Als je Cooper analyseert blijkt hij zich te beroepen op de Protocollen, een bewezen vervalsing. Dus: vlek op vlek.
Aangezien jullie experts zijn op Cooper-gebied weet je dat ik gelijk heb, anders volg je maar de link hierboven.
Cooper zegt zelf dat het Joodse element er opzettelijke ingestoken is om de voordragers ervan te kunnen beschuldigen van antisemitisme en hij distantieeert zich van het antisemitisme. Iets wat jij maar niet wil geloven nochtans staat er het zwart op wit. Nu als jij Cooper niet wil geloven jouw goed recht, maar dat is het weer: happy believing.
Oud 6 juni 2008, 08:48   #19014
exodus

Standaard

Citaat:
Wow. En ik die een hele reeks links verwachtte...
Kan het niet dat het hele 'joden zijn de slechtdoeners' de vervalsing is, die dan gebruikt wordt voor antisemitische doeleinden, en dat de rest van de protocollen authentische informatie bevat omtrent plannen voor de NWO?
Inderdaad, dat willen en kunnen ze niet begrijpen, want dan zouden ze het antisemitische aspect aan de protocollen niet meer kunnen gebruiken als aanval.
Oud 6 juni 2008, 08:59   #19015
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik denk dat dat al vroeg in de discussie verlaten was, en niet door iedereen geopperd. Het echte discussiepunt was dat de sri yantra gevormd werd in het zand door er ohm in te zingen. Jij geeft ook alleen jouw versie van de feiten.

Moet ik echt het gescheld van de believers posten toen jullie verhaaltje over Hebreeuwse klinkers nep bleek?
Wat er gebeurde is dat jij van onderwerp veranderde, wat je wel vaker doet wanneer je inhoudelijk op je bek gaat.

Citaat:
Cooper zegt zelf dat het Joodse element er opzettelijke ingestoken is om de voordragers ervan te kunnen beschuldigen van antisemitisme en hij distantieeert zich van het antisemitisme. Iets wat jij maar niet wil geloven nochtans staat er het zwart op wit.
Waarna Cooper LETTERLIJK de tekst van de Protocollen geeft, met "Jews" erin, niet illuminati.
Hypocrieter kan echt niet.

Citaat:
Inderdaad, dat willen en kunnen ze niet begrijpen, want dan zouden ze het antisemitische aspect aan de protocollen niet meer kunnen gebruiken als aanval.
Een vervalsing die een vermeend Joods complot voorstelt is nu eenmaal een antisemitisch document.
De Protocollen worden al meer dan 100 jaar door antisemieten verspreid, en blijkbaar gaat dit nog altijd door.
De ontstaansgeschiedenis van de Protocollen is bekend (en hier ook al herhaaldelijk gepost), geen enkele echte historicus beschouwt ze als authentiek.
Enkel antisemitische charlatans blijven ze verspreiden.
Oud 6 juni 2008, 09:09   #19016
exodus

Standaard

Citaat:
Waarna Cooper LETTERLIJK de tekst van de Protocollen geeft, met "Jews" erin, niet illuminati.
Hypocrieter kan echt niet.
Cooper zegt dit vooraleer hij de protocollen citeert:

Citaat:
This is an exact reprint of the original text (The Protocols). This (The Protocols) has been written intentionally to deceive people. For clear understanding, the word `Zion' should be `Sion'; any reference to `Jews' should be replaced with the word `Illuminati'; and the word `goyim' should be replaced with the word `cattle.'
Niet echt wat een fervente antisemiet zou doen. Je zou kunnen zeggen dat het is om hem in te dekken maar dat trekt echt op niets. Cooper is totaal geen anti-semiet, dat is duidelijk in al zijn lezingen en teksten. Jullie willen van hem een anti-semiet maken. Zo simpel is het.

Citaat:
Een vervalsing die een vermeend Joods complot voorstelt is nu eenmaal een antisemitisch document.
De Protocollen worden al meer dan 100 jaar door antisemieten verspreid, en blijkbaar gaat dit nog altijd door.
De ontstaansgeschiedenis van de Protocollen is bekend (en hier ook al herhaaldelijk gepost), geen enkele echte historicus beschouwt ze als authentiek.
Enkel antisemitische charlatans blijven ze verspreiden.
DAt de protocollen door antisemieten worden gebruikt wil zeker niet zeggen dat al diegene die zeggen dat de protocollen expres geschreven zijn met Joden erin om ze als antisemitische te kunnen bestempelen, ook anti-semieten zijn. Wie neemt er hier een loopje met de logica.
Oud 6 juni 2008, 09:11   #19017
Pindar
Banneling

Standaard

idd Exodus

Het is DEZE truc:

Citaat:
One major reason for the historical blackout on the role of the international bankers in political history is that the Rothschilds were Jewish. Anti-Semites have played into the hands of the conspiracy by trying to portray the entire conspiracy as Jewish. Nothing could be farther from the truth. The traditionally Anglo-Saxon J. P. Morgan and Rockefeller international banking institutions have played a key role in the conspiracy. But there is no denying the importance of the Rothschilds and their satellites. However, it is just as unreasonable and immoral to blame all Jews for the crimes of the Rothschilds as it is to hold all Baptists accountable for the crimes of the Rockefellers. The Jewish members of the conspiracy have used an organization called the Anti- Defamation League as an instrument to try to convince everyone that any mention of the Rothschilds or their allies is an attack on all Jews. In this way they have stifled almost allhonest scholarship on international bankers and made the subject taboo within universities.
Any individual or book exploring this subject is immediately attacked by hundreds of .D.L. committees all over the country. The A.D.L. has never let truth or logic interfere ith its highly professional smear jobs. When no evidence is apparent, the A.D.L., which taunchly opposed so-called "McCarthyism," accuses people of being "latent anti-Semites." Can you imagine how they would yowl and scream if someone accused them
of being "latent" Communists? ctually, nobody has a right to be more angry at the Rothschild clique than their fellow yews. The Warburgs, part of the Rothschild empire, helped finance Adolph Hitler. There
were few if any Rothschilds or Warburgs in the Nazi prison camps! They sat out the war in luxurious hotels in Paris or emigrated to the United States or England. As a group, Jews have suffered most at the hands of these power seekers. A Rothschild has much more in common with a Rockefeller than he does with a tailor from Budapest or the Bronx.
Uit: NONE DARE CALL IT
CONSPIRACY,Gary Allen
with Larry Abraham
p24-25

Pin d"Ar
Oud 6 juni 2008, 09:21   #19018
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
DAt de protocollen door antisemieten worden gebruikt wil zeker niet zeggen dat al diegene die zeggen dat de protocollen expres geschreven zijn met Joden erin om ze als antisemitische te kunnen bestempelen, ook anti-semieten zijn. Wie neemt er hier een loopje met de logica.
Jij neemt een loopje met de historische werkelijkheid.

Dat de Protocollen een vervalsing zijn is BEWEZEN.
Dat de Protocollen een antisemitische vervalsing zijn blijkt uit hun INHOUD.

Dat mensen zich door deze 19-eeuwse vervalsing nog altijd laten vangen is bedroevend.
Nu ja, het zijn "toevallig" nogal vaak dezelfde mensen die zich door de 19-eeuwse Rothschild-obsessie laten vangen.

Jullie zeveren hier vaak over "open geest" en "onderzoek" en "wereldbeeld".

Vreemd dat jullie met deze "open geest" en dit "onderzoek" niet verder raken dan het conspirationistisch en antisemitisch wereldbeeld uit de 19-de eeuw.

Heel misschien dat jullie methodologie toch fout is. Wie weet? Onderzoek het misschien eens ...
Oud 6 juni 2008, 09:37   #19019
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Pin d"Ar
Natuurlijk ga je door leugens te verspreiden, je kunt niet anders meer. Je hele wereldbeeld, en je geloof in de NWO is namelijk gebaseerd op deze antisemitische haatpropaganda. Dit loslaten zou betekenen dat je hele wereld op zijn kop staat.

De protocollen zijn je basis en je held Cooper borduurt er lustig op voort. Het stoort je niet dat het een vervalsing is, het stoort je niet dat je haat zaait, het stoort je zelfs niet dat jouw grote held zichzelf op alle punten tegenspreekt. Als jouw wereldbeeld maar intact blijft.

Wat je hier plaatst zijn kwaadaardige leugens en elke keer dat ik het zie zal ik er weer op terugkomen mét overvloedig bewijs dat je liegt.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2008, 09:43   #19020
exodus

Standaard

Citaat:
Natuurlijk ga je door leugens te verspreiden, je kunt niet anders meer. Je hele wereldbeeld, en je geloof in de NWO is namelijk gebaseerd op deze antisemitische haatpropaganda. Dit loslaten zou betekenen dat je hele wereld op zijn kop staat.
Totaaal onwaar. Maar, geloof gerust wat je wil.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be