![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19001 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19002 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volstaat nochtans de tekst te lezen om het te weten. Citaat:
Het is een stupiede conspirationistische vervalsing. Dat mensen geloven dat het authentiek is is onthutsend. Maar helaas ... Citaat:
D?*t is wat ik schrijf. Dat ik Pindar een haatzaaier noem verzin je. Op een leugen meer of minder komt het niet aan. Het onderscheid tussen schieten op mensen en schieten op "argumenten" blijft je ontgaan. Over "vuurmuug" schreef ik trouwens nergens dat het schokkerend zou zijn. Wel dat het van een wel heel bedenkelijk niveau getuigt. Iets wat we spijtig genoeg van Pindar's posts gewoon zijn.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 5 juni 2008 om 22:39. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19003 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Kan het niet dat het hele 'joden zijn de slechtdoeners' de vervalsing is, die dan gebruikt wordt voor antisemitische doeleinden, en dat de rest van de protocollen authentische informatie bevat omtrent plannen voor de NWO? Citaat:
Citaat:
Waar is er haatzaaiing in zijn tekst??? Moest je het gemist hebben, je hebt DPVDWVS en DPVDWVS ontsluierd. Heb je dat boek gelezen? Citaat:
is dat geen smerige insinuatie? Citaat:
Ok, we maken af en toe foutjes of te snelle conclusies(ik althans). Bij mij op 't werk zeggen we "hoe meer je werkt, hoe meer kans op fouten"... Laatst gewijzigd door eti1777 : 5 juni 2008 om 23:30. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19004 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De Protocollen zijn een vervalsing. De pamfletten en boeken waarop ze gebaseerd zijn zijn bekend, er is uitgebreid onderzoek naar gedaan. Pindar wéét dit. De bewijzen staan namelijk in deze draad en Pindar heeft ze gelezen. Pindar liegt dus bewust. De Protocollen zijn antisemitisch. Er zijn al voor WO2 twee rechtzaken over geweest, in Zwitserland en Zuid-Afrika. Pindar wéét dit. De bewijzen staan namelijk in deze draad en Pindar heeft ze gelezen. Pindar liegt dus weer bewust. De oorsprong: http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=11072 De rechtzaken: http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=11484 Tekstvergelijking: http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=11485 Een Zwitserse uitspraak: Citaat:
Voor de hardnekkigen: Citaat:
Anderhalf jaar geleden zei ik dit al: Citaat:
Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 6 juni 2008 om 00:42. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19005 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er wordt hier een boel verkondigd zonder het boek gelezen te hebben! Je hoeft maar te schrijven :"De prot... en je wordt bijkans afgemaakt zonder dat je inhoudelijk iets hebt kunnen zeggen. Maar het wordt voor velen geloof ik wel duidelijker dat het sommigen mensen hier alleen maar bedoeld is een smeer campagne te voeren, want inhoudelijk wordt het minder en minder. En die negeerknop kunnen ze duidelijk ook nog steeds niet vinden. ![]() Ook is , als je de postings goed bekijkt, duidelijk dat sommige mensen zich 'rationeel' voordoen (ikkie williee bewijsiiie ikie dan aanvaardie die) En kom je er mee dan stelt men alles in het werk om het zo te verdraaien dat het in hun wereldbeeld past, en het bewijs niet aanvaard hoeft te worden. Het is zo doorzichtig. verder is het gewoon een meningsverschil, ik wil absoluut geen haatzaaien en mensen die me echt kennen weten dat heel goed, en sommige denken dat als mensen er mee aan komen zetten dat ze moedwillig haat willen zaaien. so be it! Maar maakt me niet uit, modder of geen modder. ik ga gewoon door, en hopelijk anderen met mij. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 6 juni 2008 om 06:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19006 |
Banneling
|
![]() ![]() btw deze tekenaar was in Brixton afgelopen lezing van Icke Pin d"Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#19008 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19009 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19010 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schema van deze "discussie":
B: X is een moordenaar! X is een moordenaar! X is een moordenaar! R: Wat heb je tegen X? B: Ik? Helemaal niets! X is een moordenaar! X is een moordenaar! X is een moordenaar! R: Als je niets tegen X hebt, waarom zeg je dan dat hij een moordenaar is? B: Dat zeg ik toch niet! X is een moordenaar! X is een moordenaar! X is een moordenaar! R: Hoezo. Je zei toch net "X is een moordenaar!". Zelfs meerdere keren. B: Ah, d?*t bedoel je. Ik bedoel uiteraard Y, niet X. X is een moordenaar! X is een moordenaar! X is een moordenaar! R: Als je Y bedoelt, waarom zeg je dan niet "Y is een moordenaar"? B: Schaap. Doe je eigen onderzoek. X is een moordenaar! X is een moordenaar! X is een moordenaar!
![]() |
#19011 | |
|
![]() Citaat:
Of nee, laat maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19012 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Inhoudelijk zou het leuk zijn mocht jij af en toe eens één van jouw straffe beweringen en smerige beschuldigingen hardmaken. Lukt blijkbaar nog altijd niet. Citaat:
Citaat:
Wel modder. De Protocollen waar jij mee afkomt zijn modder van de ergste soort. Dat jij zal doorgaan, daar twijfel ik niet aan. Dat enkele andere believers je zullen volgen evenmin. Gelukkig doorzien de meeste rationele mensen jouw zever voor wat het is.
![]() |
![]() |
#19013 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19014 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19015 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Moet ik echt het gescheld van de believers posten toen jullie verhaaltje over Hebreeuwse klinkers nep bleek? Wat er gebeurde is dat jij van onderwerp veranderde, wat je wel vaker doet wanneer je inhoudelijk op je bek gaat. Citaat:
![]() Hypocrieter kan echt niet. Citaat:
De Protocollen worden al meer dan 100 jaar door antisemieten verspreid, en blijkbaar gaat dit nog altijd door. De ontstaansgeschiedenis van de Protocollen is bekend (en hier ook al herhaaldelijk gepost), geen enkele echte historicus beschouwt ze als authentiek. Enkel antisemitische charlatans blijven ze verspreiden.
![]() |
![]() |
#19016 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19017 | |
Banneling
|
![]() idd Exodus
Het is DEZE truc: Citaat:
CONSPIRACY,Gary Allen with Larry Abraham p24-25 Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19018 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de Protocollen een vervalsing zijn is BEWEZEN. Dat de Protocollen een antisemitische vervalsing zijn blijkt uit hun INHOUD. Dat mensen zich door deze 19-eeuwse vervalsing nog altijd laten vangen is bedroevend. Nu ja, het zijn "toevallig" nogal vaak dezelfde mensen die zich door de 19-eeuwse Rothschild-obsessie laten vangen. Jullie zeveren hier vaak over "open geest" en "onderzoek" en "wereldbeeld". Vreemd dat jullie met deze "open geest" en dit "onderzoek" niet verder raken dan het conspirationistisch en antisemitisch wereldbeeld uit de 19-de eeuw. Heel misschien dat jullie methodologie toch fout is. Wie weet? Onderzoek het misschien eens ...
![]() |
![]() |
#19019 | |
|
![]() Citaat:
De protocollen zijn je basis en je held Cooper borduurt er lustig op voort. Het stoort je niet dat het een vervalsing is, het stoort je niet dat je haat zaait, het stoort je zelfs niet dat jouw grote held zichzelf op alle punten tegenspreekt. Als jouw wereldbeeld maar intact blijft. Wat je hier plaatst zijn kwaadaardige leugens en elke keer dat ik het zie zal ik er weer op terugkomen mét overvloedig bewijs dat je liegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19020 |
|
![]() Totaaal onwaar. Maar, geloof gerust wat je wil.
![]() |