![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Waarom was u zo achterlijk om op Leterme te stemmen? | |||
Ik was zo dom op Leterme te stemmen en liet me als een onnozel joenk verblinden door dat hilarische gerampetamp over “goed bestuur” |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik was zo dom op Leterme te stemmen en liet me diens irrealistische Vlaamse slogans door de strot rammen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik was zo dom op Leterme te stemmen omdat ik dacht dat de prutser in werkelijkheid competent was op alle vlakken |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik was zo dom op Leterme te stemmen omdat ik dacht dat men niet slechter kon regeren dan Paars; ik heb me dus schromelijk vergist |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,92% |
Ik was zo dom op Leterme te stemmen omdat ik altijd op tsjeven stem, los van het feit of ze capabel zijn of niet; ik ben een oer-tsjeef |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik ben een van de weinigen die niet zo achterlijk was om op Leterme stemmen; ik heb namelijk een werkend stel hersenen |
![]() ![]() ![]() |
51 | 98,08% |
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, jij als Standaard-abo hebt je waarschijnlijk laten hersenspoelen door hun spin. I pity you. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou iedereen kunnen laten stemmen na een kleine Quizz
vb Multiple Choice Milquet is van partij CD&V VLD CDH maak uw keuze Leterme is Spa CD&V Groen NVA en Spirit zijn kartel partijen of kleuter partijen VB is partij voor Cordon Sanitaire of voor Vlaanderen Zelfstandig .. Als je 2 op 4 haalt is uw stem geldig.. Die 4 vragen moeten genoeg zijn om alle idioten eruit te halen.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 7 juni 2008 om 16:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() waar zit de forumfilosoof in feite.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar eh. Jazeker, waar lees je zo uitdrukkelijk dat het kartel met 5 minuten politieke moed naar de kiezer ging ? We hebben het over de campagneperiode. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor wie ooit filosofie heeft gestudeerd en zich nog steeds afvraagt wat het Grote Niets is, zoek niet verder. U hebt het gevonden.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste C2C, draadopstarter en uitvinder van deze poll,
maak u aub bekend, met naam, toenaam en pollentieke partij; Vlaanderen, Wallonië en Brussel wachten met ongeduld op iemand met de intelligentie, het doorzicht en de zin voor praktijk zoals jij, om het land te leiden !!! ps: ik stuur sito presto een mail naar de demokraten in Amerika: het is wellicht nog tijd om Obama een stap opzij te laten zetten voor jou. Wellicht kan je dat dan kombineren met de taak van Bajkimoen, die bakt er in de VN niets van, vergeleken met wat we van jou zullen verwachten. C2C, leader of the world !! We shall over come !!!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik leef liever onder Adolf Hitler dan onder C2C.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb even getwijfeld of het wel de moeite waard is uitgebreid te reageren op deze stellingen. Uiteindelijk beperk ik me tot een vraag:
C2C, loop jij altijd zo simpel mee met beeldvorming en "versimpeling" van kwesties?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Sommigen zullen nogal ogen trekken als ze merken dat Iefke 95% van zijn beloftes realiseert...
95% is niet genoeg, zullen sommigen zeggen... En het heeft langer dan vijf minuten geduurd... ![]() Leterme = neferme... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Maar die 32 lijkt me gevaarlijk. Als je jong bent, ben je nog idealistisch en progressief. Hoe ouder je wordt, hoe meer andere waarden belangrijk worden (of beter: hoe meer het belang van politiek en bv het milieu voor je afneemt, maar het belang van met name je gezin, partner, kinderen, je portefeuille enz nemen toe ...). Een partij als SPA-SPIRIT en Groen! zal zeker stemmen verliezen dan denk ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Gemiddeld genomen is dit een waarheid denk ik. Pijnlijk genoeg. Maar om te zeggen dat ze niet meer mogen gaan stemmen ... je zou de antidiscriminatiepolitie ook op je geweten hebben. Maar het is waar: wat gaan deze mensen nog bijdragen. Laat ons eerlijk zijn: ze hebben weinig belang bij wat de toekomst brengt ...
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Burgemeester
|
![]() Neen, ik heb niet op Leterme gestemd. Wie gelooft er nu ook dat CD&V, die altijd al het staatsbelang voorop heeft gezet, een echte doorbraak zal realiseren. Als puntje bij paaltje komt kiezen ze toch voor België. Die partij is een zodanig samenraapsel van allerlei middenveldorganisaties dat je daar nooit een grote breuk met het verleden moet verwachten. Het machtsblok ACW/ACV alleen al houdt dat tegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu kijk... een "linkse" die toch niet slaafs de voeten van C2C likt. Mijn respect had je al, maar bij deze wordt die bevestigd.
|
![]() |
![]() |