![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alsof dat wat uitmaakt, zo'n pistool laden duurt een kleine seconde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat een achterlijk gezwam ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hond in het verhaal vind ik het minst erge van de gebeurde feiten. Een politie-agent mag imo een hond afknallen zodra hij aangevallen (gebeten) wordt door een hond, maar als er kinderen in de directe nabijheid zijn (zoals hier het geval is), dan mag er niet gevuurd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongelooflijk. On-ge-loof-lijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als dit waar is, mag die geflipte gek wel een toepasselijke straf krijgen. Wat ik daaronder versta ga ik hier niet toelichten, het forumreglement indachtig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als hij je evenwel inhaalt, moet je dringend aan je conditie werken, en verdien je een beet. Een tip van een collga-dierenvriend WAF |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dan kun je evengoed die lijn doortrekken en denken dat elke voorbijganger de mogelijkheid heeft om op één seconde tijd een slagersmes tussen je ribben te planten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En duveltje.
Al bijt die hond de ballen van je lijf, dan nog mag u als agent nooit ofte nimmer je wapen trekken en ermee vuren in bijzijn van omstaanders omdat de veiligheid van die mensen niet meer gewaarborgd is door uw vuren. Een kogel kan namelijk de eigeznschap hebben om te ricocheren en dan loopt iedereen in die ruimte gevaar. Zo'n situatie is moeilijk....de agent had andere middelen moeten inzetten, maar zekers niet schieten met omstaanders zo dicht in de buurt. Voor't hetzelfde geld schiet hij in zijn eigen been of voet want zo'n kogel stopt niet onmiddelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze hadden dezelfde passie: een revolver met één loop om mee te schieten ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() T schijnt dat een revolver van een flik het verlengstuk is van hun .. omdat ze daar tekort hebben.
@Daiwa, met kameraden bedoel ik zoals @Schoofzak zegt, dat ze dezelfde passie hebben. "Revolvers en politiegeweld". |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er is maar 1 toepasselijke sanctie. Oneervol ontslag en een morele schadevergoeding van enkele 10.000 euro. Maar als je bekijkt welk niveau die idioten hebben moet je van dergelijke toestanden niet verschieten...een "hond met een hoedje op" kan flik worden...voelde hij zich bedreigd in zijn functie allicht?
Laatst gewijzigd door lantjes : 19 juni 2008 om 08:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ben ervan overtuigd van wel, zeker ter bescherming van je kinderen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar ook : een agent die zijn wapen trekt in mijn huis, in bijzijn van mijn kinderen, en dat dan nog gebruikt ook ... dat komt niet goed hoor...zoals je zegt , dat van die stoel komt al niet goed |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ben nog altijd tegenstander van die eengemaakte politie, net om die reden ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |