![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik had al zo'n vermoeden. ![]() Als bij vrouwen dezelfde evolutionaire eigenschappen belangrijk waren (wat me straf lijkt), weten we ineens waar de hoge echtscheidingscijfers vandaan komen. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 20 juni 2008 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Ach ja, "Nice boys don't play rock 'n roll" zullen we maar zeggen hé
![]()
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit die tekst een quote:
Jonason, die z’n werk voorstelde op een congres in Kyoto, zei dat vrouwenmagneet James Bond zowat de belichaming is van het type man uit z’n onderzoek. “Hij is humeurig, extravert en vindt het fantastisch om nieuwe dingen te proberen: het doden van tegenstanders en het versieren van een zoveelste nieuwe vriendin. Nu ben ik zelf zeker geen watje, maar dit vind ik toch maar onnozel. Ik stel me de vraag waarom vrouwen dan niet bijleren... En die echtscheidingscijfers, Groentje-18, bekijk ik vanuit sociologische invalshoek heel anders: verschuiving van "verstandshuwelijk" naar "emotioneel huwelijk".
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 20 juni 2008 om 10:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Hahah, Amerikaanse psychologen hebben Jung ontdekt.
Honderd jaar na de rest van de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik vond het grappig om te lezen dat er volgens dat artikel ook een evolutionaire reden is voor het hoog aantal echtscheidingen (of correcter: alleenstaande moeders). ![]() Wat "kansen op nageslacht betreft" en dit keer wel serieus: ik vind het bv belangrijk dat een man zelfzeker is. Dus er is wel ergens iets van aan misschien, als ik daar representatief in ben. Maar narcistisch ... toch liever niet. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 20 juni 2008 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik denk toch dat narcisme en echte zelfzekerheid niet samengaan. Iemand die zelfzeker is, heeft de behoefte niet om dat te tonen. Die is dat gewoon. En zelfzeker zijn, betekent ook dat die af en toe eens kan zeggen "ik weet het niet". We zijn nu eenmaal allemaal gewoon maar mensen en we weten niet alles. Nu, als ik dat op mezelf betrek, ben ik wel iemand die heel zelfzeker is en ook zo overkomt (volgens sommigen té). Maar narcistisch? Allesbehalve. Ik denk dan dat, om echt zelfzeker te kunnen zijn, iemand zichzelf een paar keer serieus moet tegenkomen en in situaties terechtkomen waarin de eigen innerlijke kracht op de proef wordt gelegd. En dat heb ik wel meer dan eens voorgehad. Leerrijk.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Shit!
Ik heb een dochter..... ![]() Ben ik nou stout ?
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 20 juni 2008 om 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
*Kort voor nationaal narcist |
|
![]() |
![]() |