![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ergernis: brieven van advocaten of notarisen die een 'afspraak' met u maken:
die dag, daar om dat uur. Geen discussie... Hey! Wie is hier de fucking klant!? ![]()
![]() |
![]() |
#523 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() You don't want to know... Geniet van de 'splendid isolation'... een vlaamse vriend heeft me hier ooit vijftien seconden van laten zien.
![]() |
![]() |
#524 |
Minister
|
![]() Vandaag is half Vlaanderen in de Gentse binnenstad te vinden nav de serie Sara op VTM. Er is een zoektocht, look-a-like contest, signeersessies, je kan de laatste afleveringen in avant-première bekijken...
tof voor de fans zenne, daar niet van... maar niet aangenaam voor de middenstanders, de mensen komen niet shoppen he, ze willen Simon een tong draaien of Britt in de billen knijpen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Van uw vrienden moet ge het hebben hé... ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ge een programma tof vindt, ok, maar waarom zoudt ge die mensen in het echt willen zien?! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
|
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Blij dat ik niet naar Gent gegaan ben vandaag dan. Hier in de buurt is er denk ik ook iets met een programma. Fata Morgana of zoiets? Voor wie verbaasd zou reageren dat ik dat allemaal niet ken: ik heb geen TV! ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik zie er ook het nut niet van in om te slikken wat men mij voorkauwt, zeker niet in tijden van een (voorlopig nog redelijk-) vrij internet.
Laatst gewijzigd door Animalman : 21 juni 2008 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Warme Barbãr
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dit moet wel de moeder aller ergernissen zijn:
Bier dat niet op de juiste temperatuur, in het juiste glas met eveneens de juiste of aanvaardbare temperatuur wordt geschonken.
![]() |
![]() |
#534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik werd vanmorgen wakker en vond dat ik te veel belastingen betaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#538 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
|
![]() das die actrice die haar pa onlangs verloren is ook een acteur (de buur in flodder de serie) is inderdaad nog een lekker ding en in haar billen knijpen zie ik dus ook wel zitten ja...
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen die mijn cover verknallen op een ander forum met mijne nick
|
![]() |
![]() |