![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Wat lijkt het meest aangewezen? | |||
Twee vliegen in één klap slaan |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Méér vliegen in één klap slaan |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,88% |
Langer werken voor minder loon |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Harder werken voor minder loon |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
werklozen laten werken voor minder loon |
![]() ![]() ![]() |
3 | 17,65% |
verplichte tewerkstelling voor minder loon |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,88% |
verplichte vrijwilligersarbeid voor geen loon |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
niet of nooit meer werken naar keus |
![]() ![]() ![]() |
3 | 17,65% |
intermitterend werken naar keus |
![]() ![]() ![]() |
6 | 35,29% |
iedereen op prepensioen op vijftig |
![]() ![]() ![]() |
6 | 35,29% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zouden sommige dan willen hé,heel de dag op je luie krent zitten,en onderhouden worden door de slaven,wat een kromme redenatie is dat zeg ......
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#226 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ken de reden van jullie meningsverschil niet, maar ik doe niet mee ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor wiens schone ogen doe jij het? Als we natuurlijk de mensen moeten geloven die pertinent tegen werk zijn maar niet tegen een uitkering, dan zal er niet veel meer gewerkt worden en nog minder uitgekeerd worden.
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() juist ²
![]() |
#230 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik zit liever tot over mijn oren in de stront dan mentaal in de middeleeuwen - die stront is er zo afgewassen namelijk - dat mentaal middeleeuwersschap is veel moeilijker om vanaf te geraken.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
|
![]() Citaat:
iemand die bereidt is om aan eender welke voorwaarde te werken is een rat die de belangen van al zijn klassegenoten schaadt door slavernij te bepleiten en mee in stand te houden - meer valt daarover niet te zeggen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
|
![]() iemand die bereidt is om aan eender welk loon te werken - iemand die slavernij aanvaard heeft geen eigenwaarde en geen zelfrrespect en heeft dientegevolge van zijn lotgenoten ook geen respect te verwachten
waarom zou er begot respect moeten zijn voor mensen die zichzelf niet respecteren ![]() bovendien geven ratten zelf aan dwang te willen en een harde aanpak nodig te hebben - dus weerom geen reden om te zagen wanneer ze dan datgene krijgen wat ze zelf vragen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 juni 2008 om 16:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
|
![]() dubbel
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 juni 2008 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijden komen nu vrij snel verwacht ik dat ze met luie mensen niet meer gaan lachen,de vergrijzing zal hier ook wel zijn rol beginnen spelen
Beperken van uitkeringen in de tijd staat voor de deur,weze gewaarschuwd ![]()
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet de bemanning. De dag dat de bemanning bij de ratten verstekeling kunnen spelen krijg je gelijk.
![]() |
![]() |
#236 |
|
![]() die dag zal komen als we zo verder gaan en mijn schuld zal het niet zijn - precies omdat ik mij ertegen verzet heb - ik zou daar trouwens maar al te graag ongelijk in krijgen maar vrees het ergste.
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles begint nu te versnellen. Al dat slecht is wel te verstaan. Maar wie kan er nu wat verliezen als hij al niks had? Voor die mensen is de storm een scheet in een fles. Meestal gaan op zulke momenten de ratten van het zinkend schip af.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 27 juni 2008 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
|
![]() als we dus het werk willen hervormen dan moeten we iets doen aan het zelfrespect van de arbeiders - en zelfrespect begint met te leren nee zeggen - te leren weigeren - te leren om voorwaarden te stellen
wie vind dat zijn werk niets waard is (omdat het tegen eender welke prijs verricht moet worden ) kan toch onmogelijk verwachten dat een ander gaat vinden dat het wel iets waard is en er dus een deftig loon voor gaat uitbetalen eigenwaarde is iets dat je enkel jezelf kan geven en dat moeten we de arbeiders leren - we moeten ze heropvoeden tot ze zich mentaal boven de middeleeuwen uit kunnen verheffen en ook de verlichting kunnen bereiken die onze denker reeds 300 jaar geleden bereikten.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 juni 2008 om 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms voel ik de wind langst twee zijden waaien,wat een rare Wereld hé,wit is zwat en zwart wordt dan weer wit
![]()
![]() |
#240 |
|
![]() oorzaak van dat gebrek aan zelfrespect en gebrek aan eigenwaarde bij onze laagste slavenkaste is bovendien het gevolg van 2000 jaar indoctrinatie en verheerlijking van het lijden vanwege de kerk
veel arbeiders denken dat ze heel stoer en slim zijn door ongelovig te zijn en te durven zeggen dat god niet bestaat enzo maar dat verheerlijken van het lijden; daarin zijn ze nog steeds aanhangers van die ouderwetse kerk ps hersenspoeling daar van ben je je nooit bewust he je kan je ervan bewust worden echter - maar dan moet je wel braaf luisteren naar diegenen die niet gehersenspoeld werden - in plaats van erop te spugen - zoals op bedelaars bvb enne denk er aan dat er niets is dat meer waard is dan eigenwaarde - dus als die bedelaar je daar inzichten rond verschaft geef hem dan maar een vet aalmoes - zelfs al gaf je hem een berg goud dan nog heb je hem niet gecompenseerd voor wat je in dat geval van hem kreeg.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 juni 2008 om 17:18. |
![]() |
![]() |