![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3441 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Leve Vlaanderen!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal het nog maar eens herhalen. Algemeen: een vaststaand feit behoeft geen argumenten of discussie. Je kan de zon niet wegdiscussiëren, nietwaar? België is zo een feit. België behoeft geen argumenten om te bestaan: het is er. Een Vlaamse onafhankelijke staat is er niet. Iedereen mag proberen om die Vlaamse illusie dag na dag, week na week, maand na maand met argumenten te proberen verwezenlijken, ze bestaat vooralsnog niet. En zolang daar geen democratische meerderheid voor gevonden wordt: houwen zo.
![]() |
![]() |
![]() |
#3444 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar staat net duidelijk in dat de buitenlandse mogendheden veeleer druk zullen zetten om België te behouden. Citaat:
Citaat:
België nog langer. Als u voor 'aftrappen' een politieke meerderheid vindt, dan wens ik u een vrolijk byebye.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 27 juni 2008 om 18:48. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3445 |
Minister
|
![]() Wat is me dat hier voor een thread? En de "belgicisten" die ik hier zo rondkruipen lijken mij toch maar vreemde, onbetrouwbare en vooral inhoudsloze mensen te zijn. Geen wonder dat het land op ze gat ligt als dat soort mensen de laatste voorstanders zijn.
![]() |
![]() |
#3446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze thread wijst er de flaminganten op dat ze de realiteit ontkennen en in een illusie leven, op een droom hopen.
Realiteit = België. Illusie = onafhankelijk Vlaanderen Snap je? Citaat:
En van de realiteit. Die is Belgisch.
![]() |
![]() |
![]() |
#3447 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3448 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelooft ge waarlijk dat in een zelfstandig Vlaanderen de gebraden kiekens u in de muil zullen vliegen? Ge zijt dan misschien van de Walen af maar ge rekent edan wel buiten de Antwerpenaars, om van de Westvlamingen en de Limburgers maar te zwijgen. En de Gentenaars. Citaat:
Zo naast de kwestie lullen. 't Gaat er niet om of België probleemloos is (cfr. supra) en al evenmin of België groots is. Integendeel. Het is een apenland. Vraag het aan Eyskens jr. Waar gaat het om? België bestaat, en lijkt me nog altijd way ahead op het gelukkig illusoire Vlaanderen dat de mannen van Dewever, Boergeois, Vanhecke, Valkeniers en andere foempen van dat allooi voor ogen hebben. Trek uw ogen open, en voorzie dat uw Republiek Vlaanderen op de essentiële vlakken geen hol beter zal zijn als België. En dan spreek ik over echte democratie, volledige vrije meningsuiting, afgeslankte staat, etc. etc. Vergeet niet dat ge met dezelfde politieke zeikers zult voortmoeten die nu aan de onderhandelingstafel al meer dan een jaar zitten te stuntelen dat het geen naam heeft. Of ziet ge meer heil in het legertje slaapkoppen dat in het Vlaams parlement zijn centen zit op te trekken zonder een fuk uit te richten in hun nutteloze functie? Dwazekloterij blijft dwazekloterij. Zowel in België als in Vlaanderen als in Zimbabwe. Dat laatste land geeft trouwens een prima toekomstbeeld van een zelfstandig Vlaanderen: een patattenland vol zwartzakken. En in Zimbabwe hebben ze dan nog het voordeel dat het enkel Afrikaanse zwarte zijn, zonder die van het Belang er nog eens bij...........
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 27 juni 2008 om 23:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3449 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3450 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Benieuwd welke filosoof het bestaan van België publiekelijk durft ontkennen.
![]() |
![]() |
#3452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is het minste. Erger zijn die kortzichtige klootzakken die aan de vernietiging van hun land werken voor een hersenschim. Die slaan de toekomst naar de botten.
![]() |
![]() |
![]() |
#3453 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De status quo betekent stiltand. En stilstand is achteruitgang. Laatst gewijzigd door lomeanor : 27 juni 2008 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3454 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar swat, ik ga slapen.
Good evening, walgelijk land. Good evening, land dat ik haat. Gelukkig vertrek ik binnenkort voor een paar maanden naar Ierland. Ver weg van dit verschrikkelijke régime. Wat tijd in een vrije republiek zal me goed doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een zelfstandig Vlaanderen is nog erger dan stilstand: terug naar de middeleeuwen. Gelukkig is dat zelfstandig Vlaanderen slechts de belachelijke hersenschim van een kleine minderheid in dit land.
![]() |
![]() |
![]() |
#3456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Belgische good evening gewenst.
Citaat:
Twee uurtjes rijden, en ge zijt hier al niet meer........... Ge zijt nog niet in Ierland of we zien u al niet meer. Weer een nutteloze dromer minder op ons grondgebied. Good evening Belgium.
![]() |
![]() |
![]() |
#3457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een 'land' (een politieke entiteit) haten is maar zielig, niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#3458 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3459 |
Minister-President
|
![]() Ierland? Let maar op...3,5 miljoen mensen...dat is een geïsoleerd dwergland volgens onze Belgistische vrienden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3460 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Den alle problemen wegwuiven onder de schaapachtige, retorische vraag naat een probleemloos land is volkomen naast de kwestie. De rest van Uw berichten heb ik weggelaten omdat het vuilbekkerij is. Ik raad U dan ook aan U te gedragen in een discussie die U naar eigen zeggen aan België hebt gewijd. ![]()
![]() |
![]() |