![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...-vliegen.dhtml
Opnieuw UFO time. Enlighten us Pindar, exodus en Bronto. Wie/wat is het? |
![]() |
![]() |
![]() |
#982 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#983 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen idee, ik meen echter da de huidige UFO's aards zijn. Daarmee zeg ik niet dat er geen niet aardse UFO's zijn, maar de illuminati hebben het gebied rond de aarde afgesloten voor buitenaardse UFO's. Via een zeg maar soort electromagnetisch rooster. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#984 |
Europees Commissaris
|
![]() UFO's bestaan wel degelijk! Hoe denkte dat Geert Wilders hier anders geraakt is
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#985 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De kans dat iemand door een UFO geraakt wordt lijkt mij onbestaande.
![]() |
#986 | |
|
![]() Larry King spendeert weeral eens aandacht in zijn show aan het UFO fenomeen. Dit is al de zoveelste keer in een korte periode. Het valt op dat er in de mainstream media meer en meer aandacht wordt gegeven aan UFO's.
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=CEG5y2llsEo
Laatst gewijzigd door exodus : 7 juli 2008 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#987 | |
|
![]() En weeral spendeert Larry King aandacht aan het UFO fenomeen.
Op onderstaande link kan je een video bekijken waarin een voormalige legerman (Capt. Robert Salas) uitlegt hoe UFO's boven ondergrondse nucleaire silo's kwamen zweven en de raketten uischakelden. In de andere link kan je ook een Nederlandstalige uitleg van het incident vinden. Een stukje: Citaat:
http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/UFOsBovenICBMs.htm Video: http://www.niburu.nl/index.php?articleID=17585
![]() |
![]() |
![]() |
#988 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
volgens illumi. insiders wordt de 'staged alien invasion' verwacht rond augustus 2008.Ben benieuwd. Wat we zien op de media wordt ook gestuurd door ge-mind-controlde mensen, middels, ik heb het geloof ik wel eens genoemd hier, prohect Greenstar. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#989 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#990 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alhoewel bij nader inzien heb je daar wellicht de ballen niet voor. ![]() Het zal zoals gewoonlijk wel weer blijven bij goedkope uitvluchten: illuminati die plots beinvloed werden door oostwaarts trekkende vogelmigraties of subliminale boodschappen op TV die nog niet voldoende 'ingedrongen' waren of zoiets dergelijks. Ach, why bother? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#991 |
|
![]() Op onderstaande link kan je ene getuigenis zien van Clifford Stone die nog voor het US leger heeft gewerkt, en die zegt dat er reeds in 1989 al kennis was van 57 verschillende soorten (humanoïde) alien rassen.
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=14195
![]() |
![]() |
#992 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.netro.ca/disclosure/npccmenu.htm Laatst gewijzigd door system : 18 augustus 2008 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#993 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prachtig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#994 | ||
|
![]() Zouden ze zich ook soms weleens vermommen? Vreselijk idee toch,
Citaat:
Citaat:
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 7 september 2008 om 14:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#995 |
Banneling
|
![]() ga naast een ufo-club wonen in de usa , daar zijn ze er echt gek van
waarom is dat niet vanzelfsprekend ? omdat er daar geen bijstandshangmat is zoals hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#996 |
|
![]() Er gaan verschillende stemmen op data NASA de foto's van mars die het aan het publiek altijd manipuleert om het er minder aards te doen uitzien. Dit werd geopperd aan de hand van kleurenfoto's met een bepaalde filter om de echte kleuren eruit te halen.
Nu zijn er foto's opgedoken uit de archiven van NASA gelabeld als "ware kleur" die ook een heel ander mars laten zien dan dat NASA normaal laat zien. Blauwe lucht zoals op de aarde ipv rode lucht. ![]() http://www.youtube.com/watch?v=vtHoX...rticleID=18652
![]() |
![]() |
#997 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#998 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 8 september 2008 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#999 | |
|
![]() Citaat:
Het zou kunnen zijn dat men van begin af aan foto's en overige info heeft "griezelig" gehouden om te voorkomen dat ijveraars voortijdig gaan aandringen op versnelde emigratie-faciliteiten. Andersom echter kan het ook zijn dat die nieuwe plaatjes valselijk aantrekkelijk zijn gemaakt, bijvoorbeeld omdat men te weinig sollicitanten krijgt voor ruimtepersoneel. Of, rommelig: een dealtje met de Media om van tijd tot tijd voor Nieuws te zorgen en met name in komkommerperiodes. Veel maakt het overvloedig en misschien wel dwangmatig gelieg (ik ken de aanstellingseisen voor nieuwsvoorzieners niet en getrainde psychologen kunnen vast wel substromen creëren) mij niet uit want ik wil helemaal niet ergens anders heen en zeker niet in vliegdingen, voel mij veel te lekker thuis op het aardoppervlak. Degenen die dat youtube-filmpje hebben gemonteerd gaan in ieder geval al de fout in met hun "voorbeeld" van koude/bevroren grond want grondmateriaal van losse structuur zoals zand bevriest alleen maar zo stijf als er noemenswaardig water in zit en dat zou op Mars best veel minder kunnen zijn. Ik denk trouwens ook niet dat in een koude Sahara-nacht het zand noemenswaardig minder rul wordt. Lekker suggestieve achtergrondmuziek ook, vooral in de zanderige passages denk je meteen aan Marsarabieren. ![]()
![]() |
![]() |
#1000 |
Parlementslid
|
![]() Theo Maassen over aliens: "Er zijn maar 2 mogelijkheden: of ze slimmer dan wij, of ze zijn dommer dan wij. Als ze dommer zijn hoef ik er niks mee te maken te hebben, en als ze slimmer zijn dan vinden zij ons eerder dan wij hen!"