Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 juli 2008, 17:17   #1
Pierette
Banneling

Standaard Toelating Staat nodig om eigen kind te kussen en te knuffelen

Overheidstoestemming nodig om eigen kinderen kusje te geven

vertaling :

Vanaf 2009 in Engeland niet meer zonder toestemming in het openbaar

Een kwart van de volwassen bevolking in Engeland krijgt vanaf 2009 te maken met een nieuwe overheidsinstelling, de Independent Safeguarding Authority. Ouders hebben vanaf volgend jaar speciaal toestemming van de ISA nodig om hun kind, jonger dan 16, in het openbaar gedag te zoenen of te omhelzen.

Ook voor een schijnbaar gewoon uitje met je kinderen naar het zwembad is dan toestemming vereist. Volgens de gerespecteerde socioloog professor Frank Furedi zullen deze maatregelen, die in het kader van anti-pedofiliebestrijding worden genomen, de verhoudingen tussen de verschillende generaties 'vergiftigen'.

Hoewel het aantal ontvoeringszaken in Engeland door 'kinderlokkers' sinds de jaren '70 voortdurend daalt, hebben diverse overheids- en mediacampagnes de bevolking steeds meer angst aangejaagd met het idee dat op iedere hoek van de straat een pedofiel op je kinderen loert.

De realiteit is echter dat de hoogste kindermisbruikcijfers juist te vinden zijn in overheidsinstellingen en andere, door de staat geleide programma's om kinderen 'te beschermen'.

Vreselijke voorbeelden hiervan zijn niet alleen in Groot Brittannië te vinden, maar ook in andere landen. In de VS worden medewerkers van CPS, 'Child Protective Services', niet eens bestraft als ze kinderen weer overgeven aan hun misbruikende ouders / gezagsdragers.

Aangetoond is bijvoorbeeld dat CIA- en andere overheidsofficials betrokken zijn bij kinderseks'rings', wat onofficiële organisaties zijn waarbij kinderen aan elkaar worden doorgespeeld en/of uitgewisseld.

In landen zoals Chili, Australië, Bosnië, Portugal en België zijn diverse gevallen bekend dat gerechtelijke onderzoeken worden gesaboteerd of zelfs stopgezet als politici, rechters en andere hoge ambtenaren worden verdacht van pedofilie.

De nieuwe maatregelen ontneemt het recht van ouders op fysiek kontakt met hun eigen kind in het openbaar, en zorgt er dus voor dat kinderen steeds jonger in de macht van de overheid komen. Diezelfde overheid, waarin de meeste kindermisbruikers rondlopen.

Met het invoeren van dit soort wetten begint de staat steeds meer op een tyrannie te lijken, en worden de fundamenten van onze vrije samenleving kapot gemaakt.

http://www.prisonplanet.com/articles...permission.htm

Waarheid als een koe, in de gerechtelijke wereld, weeshuizen, medici, psychiatrie, scholen, overheid,OCMW's, sociale diensten... zit het vergeven van de pedofielen,maar het meeste komt niet uit omwille van de netwerken, onderlinge bescherming, chantage, slachtoffers en getuigen die worden opgeruimd of gedwongen worden opgesloten in de psychiatrie.

België staat er ook bij !

Laatst gewijzigd door Pierette : 7 juli 2008 om 17:24.
Pierette is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2008, 17:22   #2
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dit kan toch niet??
Zijn die Engelsen zot geworden?
Dat is volslagen idioot, pedofelie verdwijnt natuurlijk niet als ouders hun kroost in het openbaar niet meer knuffelen; het heeft er zelfs niets mee te maken!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2008, 18:03   #3
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

ach, dat zal wel loslopen, das maar eenmaal een papiertje aanvragen en dan is dat in orde. trouwens, wie knuffelt er nu in het openbaar
Oud 7 juli 2008, 18:15   #4
Dope
Gouverneur

Dope's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
ach, dat zal wel loslopen, das maar eenmaal een papiertje aanvragen en dan is dat in orde.
je zet de dingen op hun kop

Citaat:
trouwens, wie knuffelt er nu in het openbaar
ik
Dope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2008, 18:17   #5
Dope
Gouverneur

Dope's schermafbeelding

Standaard

de openingspost vind ik wel tendentieus
ik hoef daarvoor niet eens 'alex jones' te zien staan
Dope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2008, 19:50   #6
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In landen zoals Chili, Australië, Bosnië, Portugal en België zijn diverse gevallen bekend dat gerechtelijke onderzoeken worden gesaboteerd of zelfs stopgezet als politici, rechters en andere hoge ambtenaren worden verdacht van pedofilie.
Ook in Nederland:
http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=6416
Het Nederlandse Dutroux-pedonetwerk: aangenaam!
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2008, 17:13   #7
freespirit
Minister-President

freespirit's schermafbeelding

Standaard

Een zieke, paranoïde samenleving. Dat zijn we aan het creeëren ! En het lost inderdaad de pedoschandalen niet op, wel integendeel. Je moet (als overheid) goed ziek zijn om zulke wetgeving uit te vaardigen. Dus achtereen is het strafbaar dat een buurman zijn buurkinderen meeneemt naar een openbaar zwembad? Een bizarre, tirannieke maatregel. En dan te bedenken dat ik vroeger als kind in mijn blootje in het plonsbad van de buren ging spelen. En dat de mensen daar toen geen punt van maakten, dat is nu wel effe anders, zelfs tot in het absurde toe.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2008, 17:15   #8
freespirit
Minister-President

Standaard

Schitterende en gepaste post, overigens ! Kaart een zeer prangend maatschappelijk probleem aan , wat over meer dan de helft van de posts hier niet kan worden gezegd.
Oud 8 juli 2008, 17:17   #9
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Oud 8 juli 2008, 17:30   #10
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

prisonplanet.com...

Meer moet ik daar niet over zeggen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2008, 17:34   #11
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Schitterende en gepaste post, overigens ! Kaart een zeer prangend maatschappelijk probleem aan , wat over meer dan de helft van de posts hier niet kan worden gezegd.
Prisonplanet is een conspiracy theorie site.

Ga eens naar de bron: http://www.isa-gov.org.uk/Default.aspx?page=290

Klinkt al anders, niet?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2008, 18:17   #12
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Dus als je bevalt moet je aan je gemeente een aanvraag schrijven om je kind in het openbaar te mogen knuffelen de volgende zestien jaar? Is het zoiets?

Of moet je ook toestemming krijgen om het babytje zijn/haar pampertje te verversen en zo zijn blote SCHAAMDEELTJES te kunnen zien? of gaan ze binnenkort een systeem uitvinden waarbij je je kinder gewoon met pamper en al in een machien stopt dat de pamper verwijdert, met douchestraal het hele geval properspuit, dan met de droger alles terug droogt, inwrijft me babyolie en nieuwe pamper aandoet?
En dit liefst binnen de 26 seconden?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 8 juli 2008 om 18:18.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2008, 23:17   #13
freespirit
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Prisonplanet is een conspiracy theorie site.

Ga eens naar de bron: http://www.isa-gov.org.uk/Default.aspx?page=290

Klinkt al anders, niet?
Ik stel mij toch vragen bij de criteria van het al dan niet bepalen of een persoon te betrouwen is met kinderen of niet. Enfin, George Orwell met zijn '1984' is niet langer fictie meer, de tijden van de allescontolerende, totalitaire overheden zijn aangebroken. Waarmee ik niet wil zeggen dat mensen die met kinderen omgaan niet gescreend mogen worden, maar op deze manier dat komt mij toch al vrij 'facistisch' over.
Oud 9 juli 2008, 00:51   #14
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

het zijn juist de mensen die zoiets invoeren die een gevaar voor de samenleving vormen.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2008, 01:02   #15
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

De foto komt van The Onion, een satirische e-krant.
Oud 9 juli 2008, 01:13   #16
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Deze nachtmerry leeft al lang in België,zeker België
Ik blijf van mijn dochter van 18 jaar gewoonweg volledig af ,oei den 10de wordt zij 18 jaar goed dat ik er nu aan denk,morgen haar adres eens opzoeken
Oud 9 juli 2008, 13:13   #17
freespirit
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Deze nachtmerry leeft al lang in België,zeker België
Ik blijf van mijn dochter van 18 jaar gewoonweg volledig af ,oei den 10de wordt zij 18 jaar goed dat ik er nu aan denk,morgen haar adres eens opzoeken
Inderdaad, blijf maar van ze af, je riskeert van allerlei beschuldigingen en diaboliseringen. Het woord 'incest' zal dan wel vallen. Zieke wereld vandaag de dag. Mag ik wanneer ik kleine kinderen naar de bus begeleid ze voortaan nog een handje geven? Of wordt dit achtereen beschouwd als poging tot aanranding en verkrachting van kinderen?
Oud 9 juli 2008, 13:22   #18
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

tja. dit is nu in feite iets waar VROUWEN eindelijk eens met stip worden voorgetrokken.

Uiteindelijk hebben jullie mannen deze ridicule toestanden aan jullie eigen smerige sexegenoten te danken hé.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2008, 13:41   #19
freespirit
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
tja. dit is nu in feite iets waar VROUWEN eindelijk eens met stip worden voorgetrokken.

Uiteindelijk hebben jullie mannen deze ridicule toestanden aan jullie eigen smerige sexegenoten te danken hé.
Last van een portie penisnijd, Circe? En waarom moeten vrouwen, op eender welk vlak, worden voorgetrokken? Ik dacht dat feministen voor een gelijkwaardige behandeling tussen de seksen ijverden en niet om de ene groep boven de andere voor te trekken (als jullie daarvoor ijveren zijn jullie minstens even seksistisch als jullie ons, mannen, beschouwen). Jouw redenatie is belachelijk, RIDICUUL, en getuigt van vele haat- en jaloeziegevoelens. 'Wij hebben de toestand aan onszelf te danken', of wat? Dus als er bijvoorbeeld in Brussel een Marokkaanse bende actief is, mogen we plots alle Marokkanen gaan discrimineren, want ze hebben het aan hun 'soortgenoten' te danken? Even belachelijke redenering.

Sommige mensen zouden beter eens nadenken voor ze iets replyen (als dit met één hersencel tenminste lukt), voorgaande post van Circe is daarvan weereens een schrijnend voorbeeld.
Oud 9 juli 2008, 14:05   #20
Pierette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
prisonplanet.com...

Meer moet ik daar niet over zeggen.
Bedoel je dat dit al fake is ?
Pierette is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be