![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier kan je jezelf eens testen of dat je goed bezig bent op het gebied van uw geldzaken.
Moet geld rollen of op een spaarboekje staan? Zeg ons wat je met je geld doet, en we zullen zeggen wie je bent. http://mediafin.foreach.be/survey/Index.ashx?poll_id=1 Laatst gewijzigd door daiwa : 8 juli 2008 om 01:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent van het ambitieuze type
U probeert het beste te halen uit uw geld. Een comfortabele levensstijl is voor u belangrijk. Sparen is een evidentie. Maar u hebt anderzijds geen moeite met een grote uitgave. Een goed gespreide beleggingsportefeuille is eveneens van tel. Vastgoed is voor u een zekere waarde, u bezit mogelijk zelfs nog onroerend goed naast uw eigen woning. Uw bankier is er voor u, niet omgekeerd. Geldzaken zijn voor u geen last, eerder een lust. Geldzorgen heeft u niet. U bent best tevreden met uw financiële situatie vandaag. Maar u denkt ook aan morgen. Ik begrijp niet waarom bij die uitleg gesproken wordt van een "ambitieus type". Soit.
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U bent van het ‘geld moet rollen’-type
Geld moet rollen, vindt u. Hebt u geld over op het einde van de maand, dan gebruikt u het liever om een nieuwe aankoop te doen. Beleggen is niet aan u besteed. Een eenvoudig product, zoals een spaarboekje, volstaat ruimschoots. Geld is voor u echt een middel, geen doel. Een flinke spaarpot opbouwen voor later is dan ook geen prioriteit. U leeft nu, morgen zien we wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geldversmosser!!!!! Wij gaan later je pensioen niet betalen hoor. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 8 juli 2008 om 01:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() U bent van het hoopvolle type
U wilt vooruit geraken in het leven. U hebt momenteel misschien nog geen ‘overschot’, maar u wilt er wel toekomen. U gaat daarom voorzichtig om met uw financiële middelen. U weet dat u vandaag de basis moet leggen voor een comfortabele financiële situatie (over)morgen. U spaart wat u kunt en u denkt doorgaans twee keer na vooraleer u grote uitgaven doet. Het verwerven van een eigen huis is belangrijk voor u. Aandelenbeleggingen zijn momenteel niet aan u besteed. Tip: Keuzes maken is belangrijk in deze fase van uw financiële levenscyclus. Probeer naast uw behoeftes op korte termijn ook uw doelstellingen op lange termijn niet uit het oog te verliezen.
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() "Hoopvolle" type.
Ik heb geen consumptiereflex. Ik gebruik goederen zolang ze voldoen. Op een hype spring ik nooit op. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Vreemd. Er is geen optie voor het gierige en inhalige type.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() U bent van het ambitieuze type
U probeert het beste te halen uit uw geld. Een comfortabele levensstijl is voor u belangrijk. Sparen is een evidentie. Maar u hebt anderzijds geen moeite met een grote uitgave. Een goed gespreide beleggingsportefeuille is eveneens van tel. Vastgoed is voor u een zekere waarde, u bezit mogelijk zelfs nog onroerend goed naast uw eigen woning. Uw bankier is er voor u, niet omgekeerd. Geldzaken zijn voor u geen last, eerder een lust. Geldzorgen heeft u niet. U bent best tevreden met uw financiële situatie vandaag. Maar u denkt ook aan morgen. Tip: Doe zo voort. U hebt het geluk weinig of geen geldzorgen te hebben en u gaat rationeel om met uw financiën. Vergeet echter ook niet te genieten van het leven! Ik doe godverdomme niks anders ![]()
Laatst gewijzigd door Maes_P : 8 juli 2008 om 11:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Die mensen zullen het toch wel beter weten Maes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ga vanmiddag eens naar de bank om een Brugse zot te drinken met mijn bankier.
Ga je mee? Ik trakteer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent van het hoopvolle type
U wilt vooruit geraken in het leven. U hebt momenteel misschien nog geen ‘overschot’, maar u wilt er wel toekomen. U gaat daarom voorzichtig om met uw financiële middelen. U weet dat u vandaag de basis moet leggen voor een comfortabele financiële situatie (over)morgen. U spaart wat u kunt en u denkt doorgaans twee keer na vooraleer u grote uitgaven doet. Het verwerven van een eigen huis is belangrijk voor u. Aandelenbeleggingen zijn momenteel niet aan u besteed. Tip: Keuzes maken is belangrijk in deze fase van uw financiële levenscyclus. Probeer naast uw behoeftes op korte termijn ook uw doelstellingen op lange termijn niet uit het oog te verliezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Moet me zogezegd meer concentreren op 'sparen', terwijl ik dat wel degelijk zeer consequent doe.
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Bij mij staan er twee resultaten: ambitieus en geld moet rollen. Dat tweede klopt totaal niet want buiten drank, eten, wat belwaarde en twee broeken per jaar koop ik nooit iets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 8 juli 2008 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |