![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Of De Wever zo'n negationistische uitspraak heeft gedaan weet ik niet. Maar uitsluiten doe ik het niet. Zeker niet van iemand die met Le Pen samen op de foto staat.
Laatst gewijzigd door system : 9 juli 2008 om 16:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie met Le Pen op de foto staat moet hangen Wie zijn vriend Fidel Castro gaat bezoeken mag zich tot gouverneur bevorderen.
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 9 juli 2008 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Hangen zeker niet. Maar soort zoekt soort. En Le Pen is toch wat dubieus inzake de Holocaust.
Laatst gewijzigd door system : 9 juli 2008 om 16:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
maar samen met iemand op de foto staan, dat wordt een heksenjacht! Fidel is uiteraard niet dubieus, maar we mogen niet afdwalen! Met wie zou system al op de foto gestaan hebben?
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 9 juli 2008 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als u het over Fidel wil hebben, moet u een nieuwe discussie openen in een andere draad. Laatst gewijzigd door system : 9 juli 2008 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Tuurlijk, dat past volledig in het "haat jezelf"-principe dat onze "elite" ons al jaren tracht op te leggen.
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() het valt me steeds meer op, dat al wie de Franstaligen tegen de haren instrijkt, een fascist of zelfs neo-nazi wordt genoemd. Ook Philippe Moureaux noemde onlangs een VLD-politicus een neo-fascist. Het is bedroevend hoe men de Tweede Wereldoorlog en zijn gruwel tegenwoordig MISBRUIKT voor de eigen politieke doeleinden.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Le Pen noemde de shoa een detail in de geschiedenis.
Hij werd hiervoor mediatiek én gerechtelijk veroordeeld. Madame Delvaux noemt een niet nazi een nazi en minimaliseert alzo de misdaden van de nazi's. Ik mag Delvaux aldus volgends een ijzersterke logica een negationiste noemen omdat zij de gruwel van de shoa minimaliseert tot een niveau van plat politiek gewauwel. Ook de CGKR noem ik effenaf racistisch omdat zij de ene bevolkingsgroep discrimineert tav de andere. Spijtig dat wij hier geen onafhankelijk gerecht hebben zoals in pakweg Amerika...dat zou vuurwerk geven...
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie de begrafenis van Karel Dillen bijwoont, heeft er helemaal gelegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ja lap.
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, hoe lang zal het nog duren eer het Weverke zich evenveel zal aantrekken van wat in Le Swaar staat als van wat in pakweg Le Figaro zal staan?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De ene (De Wever) papt aan met Le Pen, de andere met wijlen Degrelle en Bert Erikkson en de Vlaamse SS. Moet er nog zand zijn? Laatst gewijzigd door system : 9 juli 2008 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hoeveel beledigingen ga jij nog slikken Vlijm ? ik pik zulke beledigingen niet, van niemand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zo schatte ik het ook in ... maar BdW blijkbaar niet ... toch nog bruggen aan het bouwen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 9 juli 2008 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() mag KDillen de grootste visionair noemen van politiek Belgie in pakweg de laatste 50 jaar nog, of niet meer ? Laatst gewijzigd door Anna List : 9 juli 2008 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |