![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 10 juli 2008 om 20:45. |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat schiet over? |
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn standpunten. Ik verdedig het partijstandpunt.Mijn partijstandpunt is dat we tegen de splitsing van België zijn en tegen de grote staatshervorming maar dat belet me niet om in te zien dat de meeste andere Vlaamse partijen dat standpunt niet delen net ik zie dat de meeste Franstalige partijen ons standpunt inzake Brussel niet delen. We zullen het niet voor het zeggen hebben voor de splitsing van België laat staan erna dus zal u het met de bestaande Franstalige politiekers moeten doen en niet met ons. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 10 juli 2008 om 20:48. |
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik haat de Vlaamse overheid helemaal niet, of niet meer dan de federale overheid of de Europese. We hebben helemaal geen probleem met een federale staat of zelfs de overdracht van bevoegdheden op zich alleen met de aanleiding en de motieven. |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heel goed... maar tussen belgicisten en Vlamingen zit er toch iets raars in de hersenen. Ik zou niet denken dat een Brussel zonder Vlaanderen nog levensvatbaar is. Dus... Laat Brussel maar aan Wallonie... maar ze krijgen geen corridor en ze moeten het zelf bekostigen. Binnen de 3 jaar komt Brussel aankloppen bij Vlaanderen om geld. En ik ben er nog niet uit of we dat moeten geven. Het zal van de voorwaarden afhangen, maar dat bezien we dan wel.
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Denk je dat de Brusselse Vlamingen het drie volledige jaren kunnen volhouden? |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Iemand met meer betere ideetjes heeft me ooit overtuigd om LSP een handtekening te geven voor de verkiezingen. Intussen zou ik het niet meer doen nu ik jou heb gehoord.
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
.. asemt die een bakluchtje uit?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vermoed niet dat mijn kameraad heeft gezegd dat we seperatisten waren of voorstanders van een staatshervorming. |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik? Tegen dan zit ik al lang in een Vlaams concentratiekamp voor volksvijandige elementen. Allé als ik geluk heb. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 10 juli 2008 om 20:57. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Bij mij mogen alle linkse groeperingen langskomen voor een handtekening voor te kunnen opkomen. Ik juich elke nieuwe linkse politieke partij toe, hoe meer fragmentatie langs die kant, hoe beter!
|
|
|
#115 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alleen géén corridor én geen eurocent Vlaams geld meer.
|
|
|
|
#116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Minister
|
Citaat:
van brussel. |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
|
Citaat:
Nu is er niet veel wrijving meer tussen Brussel en Straatsburg en andere kandidaat-steden. Men heeft al genoeg andere problemen in de EU, zonder dat men ook nog over de hoofdstad moet discussiëren. Trouiwens: welk klein land dat via zijn hoofdstad toch nog enig gewicht in de schaal werpt, zou er nu zo dom zijn om dat voordeel weg te gooien voor een taaltwistje. Indien er geld van VL naar Wallonië stroomt wordt dat zeker ruimschoots gecompenseerd door de opbrengsten van Brussel als hoofdstad van Europa. |
|
|
|
|
|
|
#119 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Een taaltwistje. Als dat de perceptie van de Franstaligen is; waarom doen ze dan zo moeilijk tijdens de onderhandelingen? Allez kom, voor een 'taaltwistje' zo moeilijk doen... Rare knullen, die Franstaligen. Citaat:
Welke absurde logica is dat??? Dus als morgen Europa niet meer opbrengt voor Brussel, moet Vlaanderen dan ook niet meer opbrengen voor Wallonie? |
||
|
|
|
|
|
#120 |
|
|
Europa en de rest van de wereld kijkt -zonder er iets van te begrijpen- naar wat in hun ogen een taaltwistje is.
Europa zal altijd veel opbrengen, al was het maar als uitstraling. Hoe zou de rest van de wereld anders de merknaam Brussel kennen? Laatst gewijzigd door azert : 11 juli 2008 om 06:26. |
|
|
|