![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
een Europese studie van 2003 berekende het percentage van gewestelijke rijkdom dat de rijkste regio's van elk land afstond voor de nationale solidariteit. De regio South East (Groot-Brittannië) draagt 12,6% van zijn inkomsten af, de regio Skane (Zweden) 9,7%, Beieren en Baden-Wurttemberg (Duitsland) 10%. Vlaanderen: 3,6%; Dan valt het nog wel mee, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aaan alles wat extreem rechts denkt:
Veeg jullie mond af en ga je stemrecht inleveren ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
en http://www.trends.be/nl/4-479-41817/...wallonie-.html
![]() |
![]() |
#566 |
Europees Commissaris
|
![]() Alhoewel ik geen extreem rechtse ben (alleen een separatist) vind ik dat aanmatigend en arrogant toontje van jou totaal ongepast. Mijnheer is een klein weekje lid van het forum en voelt zich al geroepen anderen de les te komen lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
tabel 4.3 om u te dienen. En nu is het nog steeds wachten op de eerste bronvermelding van de separatisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Communiqués du 10/07/2008 Plan Langues du Plan Marshall : Un véritable succès qui impose un renforcement budgétaire Ce jeudi, le Gouvernement wallon a décidé d’encourager encore �* l’avenir la connaissance des langues étrangères au travers du Plan Langues. Le budget initialement prévu de 60 millions d’euros sur 4 ans a été porté �* 79 millions d’euros pour faire face au succès de cette mesure et notamment rencontrer les demandes croissantes de stages en immersion pour les étudiants. Entre les années scolaires 2006-2007 et 2007-2008, l’octroi de bourses d’immersion avait déj�* connu une progression importante (de 201 �* 656 étudiants). Cette augmentation significative se confirme pour la prochaine année scolaire (2008-2009) puisque 1.000 étudiants sont déj�* inscrits et la demande ne devrait pas fléchir pour l’année 2009-2010 pour laquelle les inscriptions commenceront en septembre prochain. http://gov.wallonie.be/spip.php?article274 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie betaalt er minder belastingen? De gewone werkmens alleszins niet. De belastingsverminderingen zijn doorgaans voor het patronaat en het grootkapitaal hoewel daar geen enkele garantie voor extra jobs tegenover staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Google draagt vandaag de driekleur, zijn ze nu ook Belgisch-nationalist? Reddesolidariteit is geen politieke organisatie. De driekleur wijst erop dat het om de Belgische solidariteit gaat, van en voor de Belgen. Het gaat hier nu eenmaal niet over de Nederlandse of de Europese sociale zekerheid. Wat zag je op welke manifestatie? Spraken ze zich ooit uit voor een staatsvorm voor België? Welke? Heb je nu een argument om te stellen dan reddesolidariteit Belgisch-nationalisten zijn? Of geraak je niet verder dan de driekleur in het logo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Bij werklozen heb je altijd twee groepen. Diegenen die echt willen werken en moeite doen, en diegenen die liever niet werken en profiteren. Zowel in Vlaanderen als Wallonië zul je deze twee groepen hebben. Ik ga hierover verder niets veronderstellen. Doch, als ik zie dat er vb. heel wat werkgelegenheid is in West-Vlaanderen, maar de jobs raken niet ingevuld terwijl er 20 km verder veel werkloosheid is, dan begin ik mij vragen te stellen. Er werken daar verdorie meer Noord-Fransen dan Walen! Dan zou ik toch wel ergens willen impliceren dat vele Walen zich niet geroepen voelen om te gaan werken in Vlaanderen, ondanks alle pogingen van VDAB en Forem. Jouw partij noemt zich "partij van de arbeid", wel hoe meer ik werk in dit land, hoe meer ik belast en gestraft wordt. Zo is de realiteit. Het is al zo ver gekomen dat het beter is volledig werkloos te blijven, dan halftime te gaan werken...
![]() |
![]() |
#575 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Als het echt om de solidariteit zou gaan zou men de kleuren groen en rood kiezen (van de vakbonden) en zich niet beperken tot Belgique. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Minister-President
|
![]() Ik ben pessimistisch, ik zie het eerder als "Zie, we maken wel vordering, blijf ons nog 30 jaar solidariteit geven en het is wel opgelost hoor (of welke termijn had Di Rupo nu weer voorgesteld? Ik ben zeker dat het tussen de 20 of 30 jaar was).
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 21 juli 2008 om 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Banneling
|
![]() Welke "autoriteit" heeft ZuSamEnsemble van het net doen plukken? Te opruiend, die Dirckx? Of was het geen autoriteit maar een DoSattack van separatistische "helden"
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 21 juli 2008 om 12:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Everytime : 21 juli 2008 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 21 juli 2008 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het imago van een Vlaanderen die de Franstaligen niet meer accepteert. Op de andere kant gaan de Franstaligen blijkbaar nog zo massaal naar de Vlaamse Kust maar ja, daar weten ze dat ze "heel toevallig" wel geaccepteerd zullen zijn.
|
![]() |
![]() |