![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mag ik mij mij nu gediscrimineerd voelen omdat ik mij als Vlaamse belg meer moeten inzetten heb?? Of vind u het normaal dat de meerderheid wel frans moet leren en de minderheid geen nederlands.
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Andersom zou de lijst zo lang worden, dat het opsommen ervan onbegonnen werk zou zijn. Maar blijkbaar is dat voor U niet relevant. Laatst gewijzigd door schietboog : 22 juli 2008 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Is het u trouwens al opgevallen dat zoon Michel het Nederlands een p�*k minder vlot beheerst dan vader Michel? En Onckelinckx is nota bene van Vlaamse origine... Mij niet gelaten hoor: ik heb liever dat ze een poging doen dan helemaal geen Nederlands spreken. Maar dit ophemelen gaat wel te ver. Als je aan nationale politiek wilt doen in een land dat je persé in stand wilt houden, moet je maar uit respect ook alle (3!) de officiële talen beheersen. Laatst gewijzigd door kizzy : 22 juli 2008 om 21:17. Reden: dubbele vermelding |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En hoe zou jouw idee het BHV-probleem oplossen? Ik vrees dat we geen unitaire partijen zullen hebben tot de dag dat Vlaanderen Wallonië annexeert en alles Vlaams maakt ![]() En sowieso, zelfs indien er unitaire, Belgische kieslijsten bestonden, dan stemde ik nog op de Vlamingen op die lijst.
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb zoiets van
-afschaffen kiesdrempel, en vertegenwoordeging vanaf pakweg 0.5% vd stemmen -federale kieskring zonder ingebouwde minimum aantal zetels voor die of die gemeenschap -afschaffing grendelwetten -meer liefde voor de wereld |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zie me eerder op Ecolo stemmen dan op SP.a bv Laatst gewijzigd door toccata : 22 juli 2008 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Mijn eigen voorbeeld gaat niet goed op, geef ik toe, ik stem altijd op een Vlaams-nationalistische partij. Jammer genoeg hebben we geen linkse Vlaamsgezinde partijen, armoe troef wat dat betreft. Meer liefde voor de wereld vind ik wel belangrijker dan Vlaanderen onafhankelijk.
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat komt ervan als men het onderwijs op Vlaamse vraag splitst. Dan doet elke gemeenschap wat het wil, zonder inspraak van de andere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wie nu aan de macht is, heeft zijn opleiding 20 jaar geleden gekregen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 22 juli 2008 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementslid
|
![]() Misschien dat wij niet constant inspraak wensen. Autonomie noemt dat.
![]() |
#54 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Er zijn genoeg linksen die zich outen als Vlaamsgezind. Rechts heeft daar geen patent op hoor. Het zijn mensen zoals jij die alles wat Vlaamsminded is in een extreemrechtse hoek willen duwen.
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Altijd dom als je ergens een vinger in de pap hebt van die eruit te trekken. Hetzelfde geldt voor het verkeersbeleid; dat willen splitsen en dan klagen dat men over slechte Waalse wegen moet op weg naar de luchthaven van Charleroi. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Parlementslid
|
![]() Misschien juist wel.
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij eisten destijds volledige zeggenschap over hun onderwijs op... Toen men in vlaanderen destijds wat lerarenwedden betreft moest bezuinigen werd daar in walenland eens mee gelachen en bleven zij gewoon voortdoen... Nu is het onderwijs in wallonië minder efficiënt en kost het daarbovenop nog eens veel meer dan in vlaanderen,en wij die hier bezuinigd hebben in ons onderwijs worden dan maar verzocht om dat dure waals onderwijs te blijven financieren... Nou mooi niet mijn beste.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |