![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#361 | |
|
President van Europa
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#362 |
|
President van Europa
Europees Commissaris
|
Die 15 man neonazi's van b&b zullen nu niet een direct voor de omzet hebben gemaakt...
|
|
|
#363 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#364 |
|
President van Europa
Europees Commissaris
|
En de vlaamse leeuw ook. Met die geweldenaars van de gulden sporenslag.
|
|
|
#365 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#366 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#367 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In feite bleek al spoedig dat De Beest maar een klein bang muisje te zijn. Zo snel iemand zien capituleren heb ik nog maar zelden meegemaakt. Van ware Vlaamse Heldenmoed is sinds de Guldensporenslag niet veel meer overgebleven. Je zou nog bijna respect krijgen voor Bert Eriksson die decennialang zijn SS-zuipkroeg ODAL openhield, met de ODAL-rune boven de inkom. Vermits Den Bengel en Den Engel in Antwerpen al bestaan, doop ik dan ook plechtig De Beest vanaf heden in Den Bangerik. (ook gemerkt dat in Den Bangerik geen 'S' voorkomt? Laatst gewijzigd door roskam : 26 juli 2008 om 17:20. |
|
|
|
|
|
|
#368 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#369 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#370 |
|
Minister-President
|
Ik zie het verband niet met Vlaamse nationalisme, ik neem aan dat je mij wel een Vlaams nationalist kan noemen omdat ik niet afkerig ben van het idee van een onafhankelijk Vlaanderen maar ik heb geen enkele band emt deze semi neo nazis. Dat gezegd zijnde ben ik verbaasd dat dit topic zolang bestaat, het is nu niet bepaald een echt schokkend of belangrijk gegeven, ze gaan in de fout, ze moeten terecht gewezen worden, that's it, lijkt me dat sommige deze kans wat te lang willen uitrekken om iets te bekladden dat er helemaal geen verband mee heeft.
|
|
|
|
|
|
#371 |
|
Banneling
|
Dat komt omdat je blijkbaar niets weet van de geschiedenis van De Beest en het soort clienteel dat daar al jarenlang over de vloer komt. Van ex-SS mannen, collaborateurs, Oostfronters tot neonazi's en skinheads. Dan zijn Filip Dewinter en Bart De Wever nog van de braafsten.
|
|
|
|
|
|
#372 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
jij weet dat zo goed , ben er vaste klant misschien .................. dan zou ik je wel is kunnen kennen
|
|
|
|
#373 | |
|
Minister
|
Citaat:
Links is hypocriet, en dat zullen ze altijd blijven. |
|
|
|
|
|
|
#374 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Jij bent echt niet te volgen, is dit hoe de gemiddelde vlaams-nationalist denkt? Ik hoop het niet. Wat hebben Antwerpse Joden die vervolgd zijn te maken met vermeende misdaden in Israël (waarvoor de soldaten meestal bestraft worden, zelfs die keer dat het 12-jarige jochie later door palestijnen bleek doodgeschoten te zijn)??? Oh ja, helemaal niets.
|
|
|
|
|
|
#375 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Politieke visie kun je kiezen. Als ik zie dat de politieke beweging waar ik toebehoor vol idioten zit , dan stel ik me daar vragen bij en distantieer ik me van die mensen hun gedachtengoed. Als het echt te gortig wordt schaaf ik desnoods mijn visie een beetje bij aangezien er daar toch veel teveel mensen tussen zitten waar ik niks mee wil te maken hebben en het dan toch duidelijk teken is dat er iets schort. De 2 vergelijken is dus appels met peren vergelijken. Ik wou dat gewoon eventjes aanstippen. edit:foutje Laatst gewijzigd door moser : 26 juli 2008 om 17:55. |
|
|
|
|
|
|
#376 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik vond een paar linkjes:
http://www.joodsactueel.be/p21.html ![]() ![]() Citaat:
http://www.fjo.be/ http://bartdebie.typepad.com/over_ou...umenten-v.html
|
|
|
|
#377 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#378 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#379 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#380 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
WTF die petjes lijken wel van die jaren 20 dingen, lopen daar veel mensen mee?
|
|
|
|