![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 |
|
Minister-President
|
De overgrote merderheid is veel gezeged maar er zijn spijtig genoeg bepaalde moslims die effectief vijandig tegenover de Westerse cultuur staan, ik betwijfel dat je dit aan hun nationaliteit kan toewijzen. Wat deze dan hier komen doen snap ik niet (buiten mgoelijk geld ontvangen).
|
|
|
|
|
|
#402 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|||
|
|
|
|
|
#403 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik heb een (korte) tijd in een islamitisch land geleefd. In die tijd heb ik misschien 1 hoogstens 2 racistische of vijandige reacties naar mijn hoofd kregen , meer zal het niet zijn. Ik vind dat nog meevallen. |
|
|
|
|
|
|
#404 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#405 | |
|
|
Citaat:
Natuurlijk zal een meerderheid niet staan te dringen om agressie te plegen, zeker niet zolang er nog te verdienen valt aan/bij (anders)Denkenden maar zij blijven welwillend of minstens begripvol staan tegenover de "beteren" die zich daartoe wèl lenen.
|
|
|
|
#406 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#407 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Was gewoon een reactie op Mosers "Walen degoutant vinden en daar naar handelen is strafbaar.". Wat bedoelt u hiermee? Ik ben zeker geen fan van het CGKR als manier om meningen te verbieden, ik wijs Mosers er gewoon op dat een hekel hebben aan iemand omdat hij een Waal/Vlaming is alhoewel triest niet strafbaar is. |
|
|
|
|
|
|
#408 |
|
Europees Commissaris
|
Maar ze maken geen deel uit van het VB en die die jij opnoemt hebben er zelfs nooit geen deel van uitgemaakt. Dat is het hem net. Politiek is iets wat je kunt bijstellen , je afkomst niet. Iemand kan niet veranderen dat ie bvb een zwarte Afrikaan is , maar je kunt wel je lidmaatschap opzeggen van bvb een politieke partij omdat die rare standpunten inneemt. Dat was het verschil wat ik probeerde te verklaren. Politieke voorkeur en afkomst zijn totaal anders te beoordelen kenmerken.
|
|
|
|
|
|
#409 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#410 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
(poging tot) Eremoorden en een angst om te wasters te zijn (beide spijtig genoeg al meegemaakt, vader en broer die de zus wouden doden die was ondergedoken, de vader en broer waren haar op onze school komen zoeken en hebben de directeur toen verwond; moslims die op bepaalde activiteiten van hun ouders niet mochten meedoen omdat ze zonder ouderlijke controle zouden zijn etc.) kan je moeilijk anders dan aan de afkomst toewijzen. Laatst gewijzigd door Gwyndion : 26 juli 2008 om 19:46. |
|
|
|
|
|
|
#411 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#412 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#413 | |
|
|
Citaat:
Eremoorden worden in de islam niet gepropageerd; zelden gaat het dan ook om moslims maar meest om yezidi en nog een paar van die griezelige secten.
|
|
|
|
#414 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
ik heb in israel gewerkt. met veel respect voor de daar wonende joden. maar deze die hier steeds staan te bleiten , beginnen eerlijk op mijn zenuwen te werken. als ze alles en iedereen als nazi ,e fascist aanzien. dan ze het hem afbollen, en de fascisten gerust laten. |
|
|
|
|
|
|
#415 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb diezlfde bedenkingen. Jij mag het uiteraard ook "afbollen"... |
|
|
|
|
|
|
#416 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
...ge hebt wel twintig soorten communisten, en als ge het mij vraagt is de vlaams-nationalistische stroming ook zeer groot (er zitten er bij het vb, n-va, spirit, cvp...)... maar als ik het goed begrijp is het geen enkel probleem, dat wanneer ne islamiet van stroming a iets uitsteekt, heel de islamitische stroming a te demoniseren...
|
|
|
|
|
|
#417 |
|
Europees Commissaris
|
Het ging hem om de financiële slagkracht van die migranten en de financiële slagkracht van migranten die bij ons wonen of bvb Latijns-Amerikaanse migranten in de VS en de invloed dat dat heeft op eventuele negatieve gedragskenmerken. Maar u hebt er duidelijk geen fluit van begrepen.
|
|
|
|
|
|
#418 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|