![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#421 |
|
Banneling
|
Dat ze eerst eens hun bedenkingen maken over hun eigen extremisten. Die maken elke dag doden, veelal op onschuldige burgerslachtoffers en kinderen. De Vlamingen en de "Vlaamse extremisten" doen dat niet. Dat ze hun eigen extremisten maar eens aanpakken alvorens hier de betweters te komen uithangen.
Laatst gewijzigd door Pick Nick : 26 juli 2008 om 20:21. |
|
|
|
|
|
#422 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 26 juli 2008 om 20:19. |
||
|
|
|
|
|
#423 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#424 |
|
Minister-President
|
Inderdaad, maar ik kan me moeilijk inbeelden dat er zo'n grote groep naar een "katholieke" school zou gaan, (ik zeg "katholiek" omdat alhoewel het een katholieke school is het vrij open was, het was niet zo dat we echt strikt over de bijbel leerden). Als er +-75k in West Europa leven dan kan maar een kleine fractie hier wonen in België, nog een kleinere groep in mechelen dus de kans dat deze dan nog op dezelfde school zit is verwaarloosbaar. En zoals uit deze cijfers is is dit aantal vel te klein om alle eremoorden, mensen die actief tegen verwestering werken,... te verklaren. Ik ben me bewust dat niet elke moslim zo denkt maar men kan niet ontkennen dat deze er zijn.
|
|
|
|
|
|
#425 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 26 juli 2008 om 20:26. |
|
|
|
|
|
|
#426 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik walg van jullie bekrompen, hypocriete selectiviteit. Citaat:
En bovendien weet je even goed dan ik dat de Amerikaanse neo-cons die de grootste belangen hebben in de wapenindustrie in de overgrote meerderheid joden zijn. Vervang dat Amerikaanse "christelijke militairen" dan maar gerust met de "Amerikaanse-joodse Wolfowitzen" die de operaties in kaart zetten. Laatst gewijzigd door Pick Nick : 26 juli 2008 om 20:37. |
||
|
|
|
|
|
#427 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Mijn stelling is anders nog altijd dezelfde. Mensen beoordelen op de ideologie die ze aanhangen of de politieke voorkeur die ze hebben is iets totaal anders dan ze te beoordelen op hun origines of etnische afkomst wat simpelweg oneerlijk is. Maar we zijn nu echt wel afgeweken van diene S |
|
|
|
|
|
|
#428 |
|
Minister-President
|
Deze discussie is in ieder geval interresanter dan het opgeblazen gezever over een S.
|
|
|
|
|
|
#429 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Steeds weerkerende truuk van xtreem-rechts om een topic te verkloten.
|
|
|
#430 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat je iets zegt over de extremisten (diegenen die echt doden, niet diegenen die s-sen schilderen) uit de dezelfde religieuze groep als de klagers die hier een beetje selectief verontwaardigd zitten te doen maar muisstil blijven bij de schendigen van de mensenrechten door hun geloofsbroeders? |
|
|
|
|
|
|
#431 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar kan mij toch niet van den indruk ontdoen dat door de (gesubsidieerde) media, vlaams-nationalisten veel meer met hun extremistische broeders vergeleken worden, dan moslims met hun extremischtische broeders worden vergeleken. |
|
|
|
|
|
|
#432 |
|
Europees Commissaris
|
Idd. Ze willen de consequentie van het betoog testen dus slepen ze er moslims bij , altijd handig die mannen voor zo'n discussie. Alsof ze denken dat iemand die een probleem heeft met neo-nazituig , automatisch voor een of andere mysterieuze reden moslimextremisten wel zou tolereren. Niet dus. Haatzaaierij is haatzaaierij.
|
|
|
|
|
|
#433 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zelfs voor de meest extreme vormen van moslimterrorisme wringen jullie zich in 10.000 bochten om het toch maar uitgelegd of vergoeilijkt te krijgen. De Bijbel, de Middeleeuwen en het handige excuus Bush zijn jullie favoriete "argumenten" om het allemaal verschoond te krijgen. En als het dat niet is dan krijgen we de bekende excuses van kansarmheid geserveerd. Die argumenten halen jullie NOOIT boven bij akkefietjes als een letter in een verkeerd lettertype. Merkwaardig. Eigenlijk zou jij, en Pietje, en Filosoof zich eigenlijk al 23 bladzijden moeten uitputten met het aanhalen van de kansarmheid van die kroeggangers om die verkeerde s goed te praten. Laatst gewijzigd door Pick Nick : 26 juli 2008 om 21:11. |
|
|
|
|
|
|
#434 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#435 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#436 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar kijk , nu doe jij het ook. Het gaat niet meer over de neo-nazi's maar alweer over de moslimextremisten , wel handig dat afleidingsmanoeuvre. |
|
|
|
|
|
|
#437 | |
|
Minister
|
Citaat:
Een topic openen houdt nu eenmaal risico's in. Vooral wanneer je een onfatsoenlijk iets wilt opblazen tot het gruwelijkste wat er al in de 21ste eeuw gebeurd is. De klap van een boemerang kan dan niet uitblijven. |
|
|
|
|
|
|
#438 |
|
Europees Commissaris
|
Neen , Duym haalde er de migranten bij. Toen ik daarop inging zei Bob : "vervang dan migrant door moslim " en zo was het spel vertrokken.
|
|
|
|
|
|
#439 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Rare bewijsvoering in elk geval. De tienpuntenvraag is hier trouwens, wie hier haat zaait ? (dit laatste is dan niet op U bedoeld) Laatst gewijzigd door Bob : 26 juli 2008 om 21:20. |
|
|
|
|
|
|
#440 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Doe nou maar niet alsof je neus bloedt. |