Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juli 2008, 11:24   #561
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roskam Bekijk bericht
Hierboven schrijf je letterlijk dat je weigert je te distancieren van De SS-Beest. Ik ben blij dat je volhard in dwaasheid en bewust bevestigt wat wij al jaren zeggen en aanklagen. I rest my case
miauw...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2008, 11:25   #562
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
miauw...
Uw replieken worden korter naarmate de discussie verder loopt. Met deze wanhoopskreet keert u duidelijk terug naar uw roots.
roskam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2008, 11:26   #563
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk dat P.N. bedoelt - en ik geef hem daarmee onwillig het voordeel van de twijfel - dat de Holocaust (Shoah is een beter woord) op industriële machinematige methode werd uitgevoerd. Dwz, moord aan de lopende band, voordien nooit gezien en sindsdien ook nooit meer. Waarmee nogmaals de uniciteit van de Shoah werd benadrukt.
U hoeft niet namens mij te denken.
Ik deel uw mening over de uniciteit van de Holocaust niet. Ik kijk trouwens uit naar uw antwoord op de vragen die System (geloof ik) in het forum Internationaal daarover aan u richtte.
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2008, 11:27   #564
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Citaat:
Omdat die extremisten waar jij het over hebt, zich ook Vlaams-nationalisten heten. Ook die kerels van Blood & Honour Vlaanderen vinden dat van zichzelf. Blijkbaar mis jij een stukje geschiedenis. Heeft jouw moeder je nooit verteld dat duizenden Vlaams-nationalisten tijdens WOI en WOII met de Duitsers collaboreerden? Samenwerkten met de bezetter en zelfs de wapens opnamen tegen eigen volk.
Ik krijg gewoon de indruk dat je redeneert van "Het zijn neonazi's dus ze zijn Vlaams nationalisten" , ik redeneer van "Het zijn neonazi's die toevallig ook Vlaams nationalisten zijn". Ik ontbreek geen stuk van mijn geschiedenis, er hebben Vlamingen gecollaboreerd, punt zijnde? Ik ga me niet schamen om voor de Vlaamse onafhankelijkheid te zijn om iets dat bijna 70 jaar geleden gebeurd is, lijkt me trouwens ook belangrijk om in gedachten te houden dat de Vlaming minder geneigd zou zijn zo te handelen als België Vlamingen en Walen gelijkwaardig had behandeld, maar we mogen zeker geend eel van de schuld daarbij leggen? Trouwens, wil je soms beweren dat er geen Waalse collaborateurs waren? Ik heb anders geleerd.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2008, 11:30   #565
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Ik krijg gewoon de indruk dat je redeneert van "Het zijn neonazi's dus ze zijn Vlaams nationalisten" , .

Dat is de boodschap die hij zonder succes probeert te verkopen. Slechts eentje heeft hij kunnen intimideren, en dat is Giserke.
Oud 27 juli 2008, 11:31   #566
Gwyndion
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick Bekijk bericht
Dat is de boodschap die hij zonder succes probeert te verkopen. Slechts eentje heeft hij kunnen intimideren, en dat is Giserke.
Bwa ik heb geen probleem om te zeggen dat het een slecht idee was van de uitbater maar verwachetn dat iedereen dat zegt lijkt me belachelijk, zeker door de omgekeerde redenering van sommigen.
Oud 27 juli 2008, 11:37   #567
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw replieken worden korter naarmate de discussie verder loopt. Met deze wanhoopskreet keert u duidelijk terug naar uw roots.
Kijk, het zijn dergelijk replieken die mij overtuigen dat Roskam's emo-gedoe niets maar dan ook niets te maken hebben met zogezegde gekwetste gevoelens om een letter s in een verkeerd lettertype.
Oud 27 juli 2008, 11:46   #568
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het was niet echt een wanhoopskreet

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 27 juli 2008, 11:49   #569
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick Bekijk bericht
Slechts eentje heeft hij kunnen intimideren, en dat is Giserke.
Pardon ? Vlaamsgezinden die zich distantiëren van neo-nazi's laten zich intimideren?! Ik ken er een paar die u graag gaan horen

Neen , nu maak je het toch wel erg bont , ben ik ff blij dat jij niet tot dezelfde idologische stroming hoort as ik.
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2008, 11:54   #570
Gwyndion
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Pardon ? Vlaamsgezinden die zich distantiëren van neo-nazi's laten zich intimideren?! Ik ken er een paar die u graag gaan horen

Neen , nu maak je het toch wel erg bont , ben ik ff blij dat jij niet tot dezelfde idologische stroming hoort as ik.
Waarom moet men zich distansiëren van iets waar men totaal niets mee te maken heeft? Distantiëren is niet hetzelfde als zegen dat men er tegen is.
Oud 27 juli 2008, 11:56   #571
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Je snapt het niet.

Het punt is dat er als Vlaams-nationalist altijd wordt geeist dat je je van dit of dat moet gaan distantieren. Moet ik straks een helpdesk gaan installeren waarin ik mezelf distantieer van alles waarvoor gebeld wordt?

Trouwens, heb je je al gedistantieerd van de CCC? Je bent immers toch ook een belg en nogal links ook? Heb je je al gedistantieerd van Stalin?

Natuurlijk heb je dat nog niet gedaan omdat het ook niet constant van je verwacht wordt.

En dat is het punt. De belgique-industrie die elke individuele Vlaams-nationalist steeds in discrediet probeert te brengen. In dit geval weer voor wat een schilderke mispeuterde. Want wat dat betreft is roskam al serieus over zijn woorden gevallen. Eerst was het een zatte schilder maar daarna ineens de uitbater en nu moet maar eens elke Vlaams-nationalist zich hiervoor gaan verexcuseren.

Ik heb beters te doen.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 27 juli 2008, 12:01   #572
Pick Nick
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Verdraai het nog maar een beetje.
Giserke heeft zich laten intimideren tot een soort indirecte 'bekentenis' opgedrongen door de hysterische Calimero's in deze draad: namelijk dat er een link bestaat tussen die neonazistische kroegbaas en het Vlaams-Nationialisme.
Niemand behalve Giserke (en een handvol Vlamingenhaters die hier met veel ijver hun diensten als nuttige idioten kwamen aanbieden) liet zich intimideren om in die val te trappen.
Oud 27 juli 2008, 12:02   #573
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Er stond een S die een beetje "verkeerd" geschreven was en nu is het ineens al een café vol neonazis...

Laatst gewijzigd door Jeronimo : 27 juli 2008 om 12:02.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2008, 12:03   #574
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Je snapt het niet.

Het punt is dat er als Vlaams-nationalist altijd wordt geeist dat je je van dit of dat moet gaan distantieren. Moet ik straks een helpdesk gaan installeren waarin ik mezelf distantieer van alles waarvoor gebeld wordt?

Trouwens, heb je je al gedistantieerd van de CCC? Je bent immers toch ook een belg en nogal links ook? Heb je je al gedistantieerd van Stalin?

Natuurlijk heb je dat nog niet gedaan omdat het ook niet constant van je verwacht wordt.

En dat is het punt. De belgique-industrie die elke individuele Vlaams-nationalist steeds in discrediet probeert te brengen. In dit geval weer voor wat een schilderke mispeuterde. Want wat dat betreft is roskam al serieus over zijn woorden gevallen. Eerst was het een zatte schilder maar daarna ineens de uitbater en nu moet maar eens elke Vlaams-nationalist zich hiervoor gaan verexcuseren.

Ik heb beters te doen.

Zo, hopelijk heeft hij het nu begrepen. Alhoewel ik mijn twijfels heb. Al te snugger zijn ze niet die emo-boys.
Oud 27 juli 2008, 12:26   #575
Grinderman
Vreemdeling

Grinderman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Er stond een S die een beetje "verkeerd" geschreven was en nu is het ineens al een café vol neonazis...
Het gaat in elk geval geen café zijn met open-minded mensen die openstaan voor andere culturen. Het feit dat die S "verkeerd" geschreven staat zoals U het zo mooi zegt is een signaal. Een signaal waar ik totaal niet achter sta en bijgevolg zal ik niet in dat café komen.
Mocht de S totaal geen betekenis hebben dan waarom zou men dan net de S een apart lettertype geven.

Is iedereen in dat café een neonazi? Waarschijnlijk niet, waarschijnlijk zitten zitten er zelfs een paar die niet weten wat neonazi betekent.
Grinderman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2008, 12:37   #576
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Exact. In het buitenland en in Wallonnië, staat Vlaams-nationalisme nog altijd synoniem met het Derde Rijk. Als we ooit van dat vergiftigde imago af willen zouden de Vlaams-nationalisten moeten leren zèlf in te grijpen als zich zoiets voordoet als wat met De Beest is gebeurd.
Wie zijn we? Reken je jezelf daarbij? Iemand die geen gelegenheid voorbij laat gaan om de Vlaams-nationalisten zwart te maken.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2008, 12:41   #577
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
In wat voor middens dat jij je allemaal ophoud. Wees maar voorzichtig, straks hangt er jou foto ook nog tussen. Ik ben daar nog nooit geweest hoor. Maar ja, ik ben dan ook een echte Vlaamsnationalist he.
Ik hou me niet op in die middens, ik wilde persoonlijk verifiëren of het idd daar zulke collaboratienostalgiekers waren als men me had verteld.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2008, 12:41   #578
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Want wat dat betreft is roskam al serieus over zijn woorden gevallen. Eerst was het een zatte schilder maar daarna ineens de uitbater
Misschien was die zatte schilder en de uitbater wel één en dezelfde persoon? Dat moeten we nog even uitzoeken.
roskam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2008, 12:54   #579
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

De wandluizen van het Vlaams-nationalisme.
Oud 27 juli 2008, 12:58   #580
De Waal
Banneling

Standaard

Citaat:
miauw...
Citaat:
Het was niet echt een wanhoopskreet
Citaat:
U heeft 1 dag de tijd om de moderatie te vragen om uw post te verwijderen.

och arme toch.
Het leven kan zuur zijn.
Bijgevoegde afbeelding(e)

De Waal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be