Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juli 2008, 00:29   #61
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick Bekijk bericht
Probeer dat respect voor ieders politieke eigenheid en overtuiging nu ook maar eens uit, want zo lang je daar niet aan toe zijt kom jij als zelf gedeclareerde vredesduif alleen maar als haatvol, onverdraagzaam en bekrompen over.
En voor Pick Nick is de vredesduif het symbool van haat, onverdraagzaamheid en bekrompenheid...
Zou Pick Nick iets tegen vrede hebben? Of tegen duiven?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2008, 06:33   #62
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666 Bekijk bericht
Als u dat zegt, met zo een naam,
Uiterst bizar dat iemand die een nick heeft dat voor een gedeelte verwijst naar de Egyptische mythologie een andere forummer verwijt een Afrikaans klinkende nick te voeren...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666 Bekijk bericht
dan vrees ik het ergste voor de échte Gentenaars...
Laat me eens raden. De Enige Echte Gentenaars zijn diegene die jouw gedachtengoed delen en de rest zijn bijgevolg V�*lse Gentenaars?

Laatst gewijzigd door Esperanza : 28 juli 2008 om 06:39.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2008, 07:05   #63
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Honoré gepluimd Bekijk bericht
De voorbije dagen was ik in Gent (was al enkele jaren geleden) en wat me vooral opviel was de aanwezigheid van massa's negers.
Blijkbaar is er daar de laatste jaren een serieuze kolonie negers aangekomen ?
Hangt er maar vanaf wat jij verstaat onder "massa." Ik vertoef iedere dag in Gent en ik heb nog geen "massa's negers" bespeurd.

Oh ja, toch wel. Gisteren een gezin op straat ontmoet. Man, vrouw, twee kinderen. Een enorme massa! Onvoorstelbaar.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 28 juli 2008 om 07:09.
Oud 28 juli 2008, 07:07   #64
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Gent is de multi culturele stad bij uitstek. Daar kan je toch geen problemen mee hebben? het is wel zo dat vele autochtone Gentenaars af en toe beginnen de klagen over de onverdraagzaamheid van de moslims...tja...wie niet he
Uiteraard. Afrikanen zijn per definitie moslims. Heb je zo nog meer van die ... euh ... wijsheden?
Oud 28 juli 2008, 09:15   #65
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
De negerinvasie in de grote steden is me inderdaad ook opgevallen. En niet alleen hier. Toen ik in het buitenland was en mijn geliefde dorpje binnen reed, was het eerste wat ik zag zo'n verwilderd Bob Marley-type met bijhorende vodden die ze kleren noemen. Ik dacht dat ik niet goed zag en wreef me de ogen uit. Maar helaas, ik zag het echt. De vakantie was volledig in 't water natuurlijk. De pletwals van de globalisering is bezig met één grote multikul-smeerboel te maken van Europa. Alle cultuur en eigenheid worden uitgewist door een dictatuur van linkse vreemdelingenimportatie met bijhorende meningsdiktatuur.
herr preuse,

Jawohl, es ist nich allemaal monocoeltoer in die Bayerische dorpe.

Laatst gewijzigd door goodwill : 28 juli 2008 om 09:15.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2008, 09:18   #66
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Heu, hebben jullie geen socialehuisvesting?
Ik woon in een heel klein dorpke tegen Turnhout en wij hebben buiten het normale uitschot hier in de wijk, marocanen, negers, Iranezen, en nog zo wat rimram.
Daar vreemde daklozen (lees nieuw aangekomenen) voorrang krijgen blijven deVlaamse daklozen in de kou staan.
Vlaamse daklozen worden door het ocmw niet geholpen omdat ze geen adres hebben en zijn veroordeeld tot een leven op straat, ik vraag mij af die nieuwkomers hebben toch ook geen adres?
wat bedoel je met rimram ?

"deVlaamse daklozen" willen vaak geen woning en hebben hun eigen redenen om op straat te leven. De anderen "deVlaamse daklozen" worden heus geholpen. Informeer je eens (= doe moeite)
Oud 28 juli 2008, 09:20   #67
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mbeya Bekijk bericht
amai, gij zijt ook nen echte levensgenieter zie ik

, die Herr Peuse is er één hahaha
Oud 28 juli 2008, 09:21   #68
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Inderdaad, maar ik ben blij haar maar te lezen. Ik durf er niet aan denken d�*t IRL te moten aanhoren, al die haat...Schrijf het rustig van je af, Shaddy, bij wijze van therapie, misschien lukt het. Misschien.
Wat een geluk filo dat je me alleen maar moet lezen. IRL zou ik u onder tafel praten met mijn filo kennis. De echte filosofen praten helemaal anders. Enne de haat mijn beste die komt van de poco en de moslims. Ik heb geen enkele haat in mij. Ik strijd voor mijn vrijheid en dat voor mijn nakomelingen, dat is mijn recht(tot hiertoe - jammer dat je dat niet kan stoppen he). Ja mensen verwijten dat ze hatelijk zijn terwijl ze bij onderdrukking van vrouwen en het kelen van dieren zonder verdoving geen krimp geven. ahahahahahahaha jaja Want daar gaan mijn posts over : de rechten van dieren en de onverdraagzaamheid van de moslims.

Laatst gewijzigd door shaddy : 28 juli 2008 om 09:25.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2008, 09:23   #69
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Uiteraard. Afrikanen zijn per definitie moslims. Heb je zo nog meer van die ... euh ... wijsheden?
U leest weer selectief mijn beste. Ik heb nooit gezegd dat afrikanen per definitie moslims zijn. Goed lezen en dan commentaar geven.

Laatst gewijzigd door shaddy : 28 juli 2008 om 09:26.
Oud 28 juli 2008, 09:24   #70
Astar
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Heu, hebben jullie geen socialehuisvesting?
Ik woon in een heel klein dorpke tegen Turnhout en wij hebben buiten het normale uitschot hier in de wijk, marocanen, negers, Iranezen, en nog zo wat rimram.
Daar vreemde daklozen (lees nieuw aangekomenen) voorrang krijgen blijven deVlaamse daklozen in de kou staan.
Vlaamse daklozen worden door het ocmw niet geholpen omdat ze geen adres hebben en zijn veroordeeld tot een leven op straat, ik vraag mij af die nieuwkomers hebben toch ook geen adres?

Over welke nieuwkomers heb je het ? Als het asielzoekers zijn hebben ze wel degelijk een adres zijnde een opvangcentrum, als het in kader van gezinshereniging is hebben ze ook een adres.
Trouwens ik woon in datzelfde klein dorpje als jij tegen Turnhout maar "rimrammers" ben ik nog niet tegengekomen
Astar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2008, 09:24   #71
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
wat bedoel je met rimram ?

"deVlaamse daklozen" willen vaak geen woning en hebben hun eigen redenen om op straat te leven. De anderen "deVlaamse daklozen" worden heus geholpen. Informeer je eens (= doe moeite)
Grof zulle. Onze armen willen niet allemaal op straat leven. heb je al eens vrijwilligerswerk gedaan? Hoe kom je erbij?
Oud 28 juli 2008, 09:30   #72
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Grof zulle. Onze armen willen niet allemaal op straat leven. heb je al eens vrijwilligerswerk gedaan? Hoe kom je erbij?
Shaddieke, het gaat over daklozen ,die er bewust voor kiezen.
Oud 28 juli 2008, 09:35   #73
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
Shaddieke, het gaat over daklozen ,die er bewust voor kiezen.
Hij heeft ze volgens mij allemaal op 1 hoop gegooid ahahahaaa
Oud 28 juli 2008, 09:37   #74
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Hij heeft ze volgens mij allemaal op 1 hoop gegooid ahahahaaa
allee, we begrijpen elkaar
Oud 28 juli 2008, 09:38   #75
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
U leest weer selectief mijn beste. Ik heb nooit gezegd dat afrikanen per definitie moslims zijn. Goed lezen en dan commentaar geven.
Jij bent écht grappig, wist je dat?

Er wordt een specifieke topic geopend over negers in Gent waarop jij metéén - tweede post! - al begint over moslims.

En dan ben ik degene die goed moet leren lezen...?

PS. Je bent je mantraatje vergeten te vermelden.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 28 juli 2008 om 09:58.
Oud 28 juli 2008, 11:23   #76
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Honoré gepluimd Bekijk bericht
De voorbije dagen was ik in Gent (was al enkele jaren geleden) en wat me vooral opviel was de aanwezigheid van massa's negers.
Blijkbaar is er daar de laatste jaren een serieuze kolonie negers aangekomen ?
Niet enkel in Gent Honoré...Na een invasie van Islamieten allerhande is ook Aalst, het boerengat tussen Gent en Brussel, hetzelfde lot beschoren. Gisterenmorgen, zondag, ben ik twee keer door Aalst gereden en heb, zonder zeveren, op het zicht meer allochtonen gezien dan blanken....waarvan je dan ook nog niet zeker bent waar ze vandaan komen. De laatste paar jaar kommen ze, negers, blijkbaar met busladingen vol toe. Volgens "horen zeggen" zijn het er nogal wat uit het Brusselse die daar gaan lopen omdat het daar "niet meer te doen" is....dat beloofd voor de toekomst, gepluimd worden we allemaal.
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2008, 11:29   #77
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Niet enkel in Gent Honoré...Na een invasie van Islamieten allerhande is ook Aalst, het boerengat tussen Gent en Brussel, hetzelfde lot beschoren. Gisterenmorgen, zondag, ben ik twee keer door Aalst gereden en heb, zonder zeveren, op het zicht meer allochtonen gezien dan blanken....waarvan je dan ook nog niet zeker bent waar ze vandaan komen. De laatste paar jaar kommen ze, negers, blijkbaar met busladingen vol toe. Volgens "horen zeggen" zijn het er nogal wat uit het Brusselse die daar gaan lopen omdat het daar "niet meer te doen" is....dat beloofd voor de toekomst, gepluimd worden we allemaal.
hahaha
Oud 28 juli 2008, 11:31   #78
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

In mijn dorp wonen geen buitenlanders, maar soms is er wel overlast. Zouden het wolven (Afrikanen) in schapenkleren (blanken) zijn?
BenIsaac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2008, 11:40   #79
Mbeya
Provinciaal Statenlid

Standaard

hoe heet dat syndroom waarbij vrouwen met een kinderwens opeens alleen maar zwangere vrouwen zien rondlopen?
Volgens mij zijn een paar forumleden hier zo geobsedeerd door hun vreemdelingen- of islamhaat dat ze alleen nog die zien rondlopen
Oud 28 juli 2008, 12:34   #80
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Hoe heet dat syndroom waarbij men de multicultuur enkel door een roze bril bekijkt en er enkel de "voordelen" van ziet?
Volgens mij lopen er hier een paar forumleden die door hun roze bril of hun hoofd in het zand niet zien dat ze de aboriginal in eigen land aan het worden zijn en hun generaties lang opgebouwd cultureel en maatschappelijk niveau te grabbel aan het gooien zijn .

Teveel is teveel.
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be