Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juli 2008, 22:29   #1201
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Officieel zijn die Joodse organisaties natuurlijk allemaal tégen het VB. Maar een gewone Joodse Antwerpenaar ziet volgens mij ook wel met wat voor belachelijke zaken die tisten zich bezig houden.
De 'gewone Joodse Antwerpenaren' die ik ken, weten alvast wel waar het VB voor staat. Die vinden het incident dat het onderwerp van deze draad is geen toeval. Die vergeten ook niet dat sujets als Wim Verreycken (papa klop) een straat in de jodenbuurt willen vernoemen naar Ward Hermans (mocht u niet weten wie dat is, google maar eens - mijn Joodse vrienden in A'pen weten het wel degelijk)

Laatst gewijzigd door drosophila : 28 juli 2008 om 22:31.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2008, 22:30   #1202
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Officieel zijn die Joodse organisaties natuurlijk allemaal tégen het VB. Maar een gewone Joodse Antwerpenaar ziet volgens mij ook wel met wat voor belachelijke zaken die tisten zich bezig houden.
Ben ik nog niet zo zeker van (dat alle Joodse organisaties tegen het vb zijn). De Joden en het VB hebben meer punten van overeenkomst, dan (extreem)links en de Joden.
Trouwens de vroegere coalitie van extreemlinks (pvda) en den ael, was den wel een anti-amerikaanse/anti-joden coalitie.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2008, 22:32   #1203
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Deze draad heeft alvast een slachtoffer opgeleverd: Pick Nick werd gebannen en ik vermoed permanent.
Pick Nick heeft gisteren alleen al in deze draad 150 keer gepost, of zowat 15% van alle replieken in deze draad, waarvan de gemiddelde lengte van zijn replieken uit 4 tot 15 woorden bestond. Zoiets noemt men ook wel 'flooden'. Mikpunt van zijn woede was Drosophila. Ik begrijp nog steeds niet wat dat meisje hem had misdaan. Zoiets noemt men in real life: iemand afzeiken, in internettaal 'flooden'.

Betekenis van 'flooden':
Een "overstroming". Hiermee wordt vaak een aanval bedoeld om een systeem (of een ongewenste draad in een forum) plat te leggen of om mensen te plagen net zolang totdat ze afdruipen. Een flood is een zeer grote hoeveelheid nutteloze of zinloze dingen blijven typen om een chat of forum te overbelasten daardoor worden achteloze mensen vaak `gekickt` die er onbewust op ingaan en daardoor zelf beginnen te flooden. Dat is uiteindelijk het echte doel van de flooder: anderen in de val te laten trappen. Flooden is ook iemand heel veel berichten versturen zodat alles vastloopt enz.

Forumreglement:
Te vermijden op vraag van de moderatie:
- flooden
- schelden in de loop van een onderwerp gericht aan forumdeelnemer
- persoonlijke aanval in de loop van een onderwerp gericht op forumdeelnemers
Onmiddellijke verbanning:
- forumgangers die zich beperken tot one-liners, smileypostings, provocatie om de provocatie, copy-pastes, spam, eindeloos getrol, etc.

Laatst gewijzigd door roskam : 28 juli 2008 om 22:33.
roskam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2008, 22:32   #1204
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
De 'gewone Joodse Antwerpenaren' die ik ken, weten alvast wel waar het VB voor staat. Die vinden het incident dat het onderwerp van deze draad is geen toeval. Die vergeten ook niet dat sujets als Wim Verreycken (papa klop) een straat in de jodenbuurt willen vernoemen naar Ward Hermans (mocht u niet weten wie dat is, google maar eens - mijn Joodse vrienden in A'pen weten het wel degelijk)
...evenzeer als ze de coaltie pvda/ael zullen vergeten...
Oud 28 juli 2008, 22:36   #1205
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
...evenzeer als ze de coaltie pvda/ael zullen vergeten...
wtf hebben die ermee te maken? Jullie slagen er echt niet in om bij de zaak te blijven he?
Oud 28 juli 2008, 22:38   #1206
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roskam Bekijk bericht
Pick Nick heeft gisteren alleen al in deze draad 150 keer gepost, of zowat 15% van alle replieken in deze draad, waarvan de gemiddelde lengte van zijn replieken uit 4 tot 15 woorden bestond. Zoiets noemt men ook wel 'flooden'. Mikpunt van zijn woede was Drosophila. Ik begrijp nog steeds niet wat dat meisje hem had misdaan. Zoiets noemt men in real life: iemand afzeiken, in internettaal 'flooden'.
Ik kan dat alleen maar bevestigen.
Oud 28 juli 2008, 22:38   #1207
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
wtf hebben die ermee te maken? Jullie slagen er echt niet in om bij de zaak te blijven he?
Het ging hier wel om de verhouding tussen de joden en een (extreem)rechtse partij. Mijn standpunt daar is gewoonweg dat er meer overeenkomsten zijn tussen de joden en (extreem)rechts, dan tussen de joden en (extreem)links.
Probeer de zaken eens breder te zien.
Oud 28 juli 2008, 22:40   #1208
Pantoffeldiertje
Gouverneur

Pantoffeldiertje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over alle punten samen: ik zie nergens iemand beweren dat die foto genomen is op het terras van De BeeSSt. M.a.w. u was zich druk aan het maken over iets dat niet eens beweerd is.
* De Beest
Oud 28 juli 2008, 22:41   #1209
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik kan dat alleen maar bevestigen.
Ik ben blij dat je 't overleefd hebt!
Oud 28 juli 2008, 22:41   #1210
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pantoffeldiertje Bekijk bericht
* De Beest
O ja, is onlangs inderdaad van naam veranderd. Na een klacht. Was ik even vergeten.
Oud 28 juli 2008, 22:42   #1211
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik ben blij dat je 't overleefd hebt!
Ik heb mij wel geamuseerd, om eerlijk te zijn
Oud 28 juli 2008, 22:42   #1212
Pantoffeldiertje
Gouverneur

Pantoffeldiertje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
O ja, is onlangs inderdaad van naam veranderd. Na een klacht. Was ik even vergeten.
U lijkt Hans1 wel.
Oud 28 juli 2008, 22:43   #1213
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde

Fiere Jood's schermafbeelding

Standaard

Ik heb de foto met tekst overgenomen van een ander privé-forum.
Wat precies gebeurde weet ik niet,zoals ik zei heb ik dat vandaag(net als jullie) voor het eerst gelezen.
Ik heb een van de gasten herkent en opgebeld en hij vertelde me dat ze nadien naar een ander café gingen drinken waar ze wel welkom waren.
Dus waar de foto genomen is weet ik niet,ik ken die plaats niet.
On topic,Joods Actueel bemoeit zich in alles om hun blad te kunnen vullen en de Forum VJO reageert op alles wat antsemitisme kan zijn.
Ik ben er persoonlijk tegen,laat die gasten maar doen,zolang ze ermee plezier hebben.Zelfde met de affaire-Agnew,ik vond heel dat gedoe helemaal niet nodig.
En aan deze die mijn Nederlands niet perfect vinden stel ik voor om mij te verbeteren en me niet zomaar persoonlijk aanvallen.
Fiere Jood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2008, 22:44   #1214
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is uw punt, Manta?
Eigenlijk heb ik nog een puntje Drosofilia ...
Maar 't gaat me waarschijnlijk niet in dank afgenomen worden ...

Héél links zit de Vlaamse beweging maar te beschuldigen van nazisympathiën en dergelijke ... Men zet een cordon rond het VB en doet er alles aan om wat enkelingen doen te linken aan alles wat Vlaams en rechts is ...
Er is een makkelijke oplossing die er kan voor zorgen dat de liefhebbers van S'en en hakenkruisen niet meer aan 't VB gelinkt kunnen worden ...
Laat die hun eigen partij oprichten, dan weet je 100% zeker waar je ze kan vinden en dan moet je niet meer scheef naar de Vlaamse beweging kijken ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2008, 22:48   #1215
De Waal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pantoffeldiertje Bekijk bericht
* De Beest
* De Beesst *

je was een s vergeten denk ik.......
De Waal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2008, 22:48   #1216
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Joods Actueel bemoeit zich in alles om hun blad te kunnen vullen en de Forum VJO reageert op alles wat antsemitisme kan zijn.
Ik ben er persoonlijk tegen,laat die gasten maar doen,zolang ze ermee plezier hebben.Zelfde met de affaire-Agnew,ik vond heel dat gedoe helemaal niet nodig.
Dus, eigenlijk ben jij niet wie je suggereert dat je wèl bent, met name een Fiere Jood. Je wil dat nu aan ons 'outen' in de hoop dat we nu in de handjes gaan klappen, is dat het? Pech jongen, wij klappen alleen in de handen voor èchte Fiere Joden.

Laatst gewijzigd door roskam : 28 juli 2008 om 22:48.
Oud 28 juli 2008, 22:49   #1217
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat precies gebeurde weet ik niet,zoals ik zei heb ik dat vandaag(net als jullie) voor het eerst gelezen.
Ik heb een van de gasten herkent en opgebeld en hij vertelde me dat ze nadien naar een ander café gingen drinken waar ze wel welkom waren.
On topic,Joods Actueel bemoeit zich in alles om hun blad te kunnen vullen en de Forum VJO reageert op alles wat antsemitisme kan zijn.
En aan deze die mijn Nederlands niet perfect vinden stel ik voor om mij te verbeteren en me niet zomaar persoonlijk aanvallen.
Correct. En wat Uw Nederlands betreft hebt ge gelijk. Ik zou ook niet weten hoe ge het moet leren, als ge geen fouten moogt maken.
Oud 28 juli 2008, 22:51   #1218
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus, eigenlijk ben jij niet wie je suggereert dat je wèl bent, met name een Fiere Jood. Je wil dat nu aan ons 'outen' in de hoop dat we nu in de handjes gaan klappen, is dat het? Pech jongen, wij klappen alleen in de handen voor èchte Fiere Joden.
Toch gene schrik, dat de discussie over de enkele of dubbele s gaat stilvallen
Oud 28 juli 2008, 22:52   #1219
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pech jongen, wij klappen alleen in de handen voor èchte Fiere Joden.
En dan nog...

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2008, 22:54   #1220
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb een van de gasten herkent (herkend) en opgebeld en hij vertelde me dat ze nadien naar een ander café gingen drinken waar ze wel welkom waren.
On topic,Joods Actueel bemoeit zich in (met) alles om hun blad te kunnen vullen en de (het) Forum VJO reageert op alles wat antsemitisme (antisemitisme) kan zijn.
Ik ben er persoonlijk tegen,laat die gasten maar doen,zolang ze ermee plezier hebben (er plezier in hebben) .Zelfde met de affaire-Agnew,ik vond heel dat gedoe helemaal niet nodig.
En aan deze (diegenen) die mijn Nederlands niet perfect vinden stel ik voor om mij te verbeteren en me niet zomaar persoonlijk aanvallen.
Ik heb aan uw vraag beantwoord. De verbeterde tekst staat tussen haakjes achter elke fout. Zonder dank, niet zo Fiere Jood.

Laatst gewijzigd door roskam : 28 juli 2008 om 23:00.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be