![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1261 | |
|
President van Europa
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dus ook iedere partij die opkwam voor een 'oui' voor de ruopese grondwet of een 'ja' in nederland zijn nazi's. Kom dan liever met duidelijke voorbeelden af: ![]() ![]() zoals de affishe die de oud-nsv-ers inéén knutselden...
|
|
|
|
#1262 | |
|
President van Europa
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#1263 | |
|
President van Europa
Europees Commissaris
|
Citaat:
Waarom niet een ander minder controversieel runeteken voor de s gebruiken? Keuze uit zeer veel verschillende mogelijkheden? Wat heeft het runeteken van de zon te maken met 'het beest'? Waarom niet het runeteken symboliseren dat 'beest' of 'monster' betekent, zou meer van toepassing zijn? Waarom vandaag de dag nog runetekens gebruiken? Waarom niet het ander runeteken dat zon betekent? (allemaal reeds vroeger gepost die tekens, maar blijkbaar hebben sommige die post gemist dus)
|
|
|
|
#1264 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Elke vorm van enig fatsoen is Droso vreemd. Kijk maar naar die topic waarin dat meisje in het station van Brussel werd verkracht door 2 allochtonen en Droso er als de kippen bij was om het als een 'fait divers' te classificeren. Het lettertype van het uithangbord in één of ander café in het Antwerpse is voor mevrouw dan natuurlijk wel weer een urgent en keihard probleem.
|
|
|
|
|
|
#1265 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Roskam bedankt om mijn fouten te verbeteren,ik wil altijd bijleren. Je hebt geen idee wie ik ben,ik ben ver van zo'n bangerikske. Ik zal meer uitleg verschaffen. Over de situatie in Israel ben ik tevreden dat er mensen zijn(Joden en niet-Joden) die hun mening geven en zich niet laten doen. Want als een Belg de situatie moet volgen door alleen Vtm nieuws te kijken zal hij geen idee hebben van de situatie. Een zelfmoordterrorist blaast een bus op met 22 onschuldige mensen en vtm laat liever een panda zien die zopas geboren is in Australie. Maar wanneer een Israelische soldaat een vrouw vermoord die in de buurt was van een Hamas terrorist krijgt Conny Mus 10 minuten tijd om zijn harde opinie te geven.Een koelblodige moord op een Joodse unief enkele maanden geleden en de "Nieuwe Gazet" vond het niet belangrijk(geen woord over),een artikel van een inbraak in Merksem was blijkbaar belangrijker. Zonder weer een nieuwe discussie Israel-Palestina te openen wil ik je tonen dat ik belangrijk vind om verschillende opnies te horen. Maar hier in Belgie vind ik dat de FVJO overdrijft. Joods Actueel doet mee om zijn blad gratis publiciteit te geven. Ik heb me op deze forum ingeschreven na het incident Agnew.(je kan het nakijken) Ik kan bergrijpen als er klacht komt wanneer iemand in de Jodenbuurt hakenkruisen schildert of een racist fysiek geweld gebruikt. Maar toch niet voor elke domme zaak een aanklacht,ze bereiken er niks mee en meestal krijg je de reactie :"Hier zijn de Joden weer." Alex Agnew is voor mij een goedkoop Britisch komiek(soms enkele goede moppen tussen) en als hij iets in de genre zegt van:"Waarom moeten we aan de Joden maar sorry blijven zeggen voor het feit dat ze zich hebben laten afmaken in concentratiekampen, in plaats van te sterven met een geweer in hun handen zoals mijn overgrootvader?",wel vind ik een reactie onwaardig. Laat die vent maar verder lullen.En als die paar Vlamingen zich stoer voelen om "SS" te schilderen,ik slaap er niet slechter door. En ik excuseer me niet voor alles. Als iemand beweert dat ik lieg over een bepaalde foto of tekst dan mag ik toch terugantwoorden op een fijne manier. Of moet ik iedereen negeren of vloeken zoals sommige leden al doen ? Ik herhaal ik ben fier op wie ik ben en schaam me zeker niet voor. Ik laat me zeker niet doen,zie de Internationale topics. Laatst gewijzigd door Fiere Jood : 29 juli 2008 om 11:57. |
|
|
|
|
|
|
#1266 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
waarom staat het engelse woord Flanders in een duitse zin?
|
|
|
#1267 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
is Pick Nick's ban tijdelijk?
|
|
|
|
#1268 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1269 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1270 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Je kan het ook vanuit een andere invalshoek bekijken, tenzij je je liever blijft wentelen in duidelijk neurotische bekrompenheid. Na het lezen van deze draad, kan je ook stellen dat Pick Nick de moeite deed om te repliceren op het floods door Drosophila (en anderen), die wel ongeveer aan het zelfde aantal posts zal zitten waarvan de meesten regelrechte provocaties, scheldpartijen en smerige verdachtmakingen waren. Provocaties omdat ze de SS geschilderd door 1 Antwerpenaar met vermoedelijke neo-nazi sympathieën systematisch misbruikt om een ganse bevolkingsgroep te demoniseren, namelijk de Vlaams-Nationalisten, en later de VB-ers, daarbij geholpen door een stel fanatici, die evenmin als haar, konden en kunnen hardmaken dat alle Vlaams-Nationalisten en alle VB-ers neo-nazi’s zijn. Het systematisch demoniseren van bevolkingsgroepen, of dat nu allochtonen, joden, VB-ers of anderen zijn is me dunkt een strafbaar feit. Het is dan ook vreemd dat de moderatie deze draad niet sloot toen al snel de bestaansreden van deze draad duidelijk werd : het projecteren van de daad van 1 persoon op een ganse bevolkingsgroep (VB-ers) met het doel deze te culpabiliseren voor gebeurtenissen die plaats vonden lang voor de meesten van die mensen geboren werden. Zuivere smaad en laster dus. Het is dan ook niet verbazingwekkend dat Vlaams-Nationalisten, waaronder VB-ers, in deze val weigerden te trappen. Deze weigering werd vervolgens al op even smerige manier misbruikt door die wolven in schaapsvacht om zich nog meer in hun vermeende “grote gelijk” te wentelen en in haat- en furie te ontsteken. Hoe kinderlijk toch. Het aanhoudend zwartmaken gebeurde : -zonder enige bewijsvoering dat aantoont dat alle Vlaams-Nationalisten neo-nazis, collaboratuers of oorlogsmidadigers zijn -om het in Roskams woorden te zeggen : door het “afzeiken” van Vlaams-Nationalisten die het vertikken zich te distantiëren of te verontschuldigen voor zaken waarmee ze geen uitstaans hebben, voor zaken waarvoor ze zich niet aangesproken voelen maar waarop ze wel aangesproken worden, voor zaken waarvoor ze zich dus ook niet hoeven te distantiëren om uiteindelijk alleen maar aan de neurotische grieven van een reeks fanatieke VB-haters te voldoen. Aan de moderatie : vrijheid van meningsuiting is me heilig, maar wat hebben scheldpartijen als “extreem-rechtse zotjes”, “scum of the earth”, “getto-joodjes”, “zwartzakken” e.d. met vrijheid van meningsuiting te maken? Waarom geldt het forumreglement niet voor hun auteurs? Waarom kunnen sommige forummers ongestraft geweldoproepen posten zoals “koppen afknallen”. Geldt het forumreglement dan niet iedereen? Definitie van demoniseren : Demoniseren is het doelbewust negatief afbeelden van een zaak of persoon, met als doel de mening van anderen over het onderwerp te beïnvloeden. Het onderwerp wordt als het ware als een demon of iets demonisch voorgesteld. Demoniseren is een vorm van propaganda en de term demonisering heeft daardoor een negatieve klank. Het is nauw verwant met smaad en laster. Afhankelijk van iemands standpunt ten opzichte van de zaak of persoon die gedemoniseerd wordt, kan demonisering goed of slecht gevonden worden. |
|
|
|
|
|
|
#1271 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Je beseft toch dat je gescheld meer zegt over jou dan wat anders ... |
|
|
|
|
|
|
#1272 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1273 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Zou achter Kornijn niet Pick Nick schuilgaan? De stijl en het gescheld zijn alvast identiek.
|
|
|
|
|
|
#1274 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1275 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je gaat zelfs zover andere mensen te beschuldigen een moordenaar te zijn. http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=28 |
|
|
|
|
|
|
#1276 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Hoe dan ook heeft het geen kl*ten te maken met deze draad, noch met de ridicule beschuldigingen van Pick Nick alias Kornijn (en zijn trouwe volgelingen). |
|
|
|
|
|
|
#1277 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|