Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juli 2008, 15:13   #1
Kingsale
Partijlid

Standaard deurwaarders en plattelanddokters

Het is algemeen geweten dat deurwaarders het meeste antiek bezitten hoe zou dat komen ook huisdokters op de boerenbuiten is dat ook zo
Kingsale is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2008, 15:37   #2
Don Quichote
Banneling

Standaard

Huisdokters?
Geen verklaring voor.
De vrouw van mijn huisdokter is antiek.

Deurwaarders verdienen veel geld (ook zwart).
En krijgen de kans om bij inbeslagname en verkopen om antiek te verzamelen.
Nog voor dat Jan Publiek er aan kan.

Dus van deurwaarders vind ik het logisch.
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2008, 21:28   #3
FDM
Banneling

Standaard

ook pastoors hebben antiek , leggen zij beslag op geld , doen zij medisch onderzoek ?

ja
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2008, 12:57   #4
ossaert
Minister-President

ossaert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kingsale Bekijk bericht
Het is algemeen geweten dat deurwaarders het meeste antiek bezitten hoe zou dat komen ook huisdokters op de boerenbuiten is dat ook zo
zeg gebruik jij geen leestekens dat zou de leesbaarheid van je tekst wel verbeteren ook zou het nuttig zijn je tekst eens na te lezen want die laatste zin is er eigenlijk geen nu on topic ik denk dat je wel met wat meer argumenten zal moeten komen voor je dergelijke beschuldigingen gaat uiten heb jij slechte ervaringen met huisdokters en deurwaarders misschien wat ik ook vreemd vind is dat mijn vader een huisdokter op de boerenbuiten is en geen antiek heeft zijn collega's trouwens ook niet enfin toch niet dat ik weet
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.

Laatst gewijzigd door ossaert : 30 juli 2008 om 12:59.
ossaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2008, 17:29   #5
Kingsale
Partijlid

Standaard in mijnen tijd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ossaert Bekijk bericht
zeg gebruik jij geen leestekens dat zou de leesbaarheid van je tekst wel verbeteren ook zou het nuttig zijn je tekst eens na te lezen want die laatste zin is er eigenlijk geen nu on topic ik denk dat je wel met wat meer argumenten zal moeten komen voor je dergelijke beschuldigingen gaat uiten heb jij slechte ervaringen met huisdokters en deurwaarders misschien wat ik ook vreemd vind is dat mijn vader een huisdokter op de boerenbuiten is en geen antiek heeft zijn collega's trouwens ook niet enfin toch niet dat ik weet
In mijnen tijd bestond dat niet commas eb punten
Kingsale is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2008, 20:01   #6
L. J. Brutus
Minister-President

L. J. Brutus's schermafbeelding

Standaard

Je mag je erfenis niet meer aan je huisdokter laten sinds een paar jaar, wettelijk gezien. Vroeger werd dat veel gedaan, vandaar misschien.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2008, 21:12   #7
Pierette
Banneling

Standaard

Vele huisartsen, zoeken opzettelijk oudjes die afgezonderd leven, veel geld en antiek en maken die beetje bij beetje kapot, sommigen zijn er volledig afhankelijk van. Ook bij de thuisverpleging is dit veelal het geval.
Let op van die lieve huisdoktertjes die u eens vastpakken, kusjes geven,complimentjes maken, altijd lachen,... de wet dat ze niet meer kunnen erven van patienten geeft hen nog altijd achterpoortjes.
Niets zo gevaarlijk of huisartsen, onthou dat goed, daarna advocaten en bankiers.
Pierette is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be