Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 juli 2008, 11:54   #101
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoom Bekijk bericht
Gewoon wachten tot ze uit de kraan komen en hop, politiewagen in en rechtstreeks naar het vliegveld, bestemming thuisland.

Tzal rap gedaan zijn met kranen bezetten.
Ik heb een idee. We plaatsen overal nepkranen op wielen, die aan de trekhaak van een auto vastgemaakt kunnen worden. Al kraanbezettend de grens over.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2008, 11:55   #102
schwungman
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renesse Bekijk bericht
Of handtastrekken bij oude vrouwen als protest tegen de criminaliteit? Of vrouwen afslaan als protest tegen de positie van de vrouw in de islam? Of vreemdelingen martelen als protest tegen het gebrek aan mensenrechten in die regimes?
Of een partijbureau openen met een hoofddoek op om te protesteren tegen het verbod daarrond?
schwungman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2008, 13:27   #103
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Arme onderdrukte Vlaming toch. Je mag overal je taal spreken, je verdient meer dan je Franstalige landgenoot, je onderwijs gebeurt in het Nederlands. Ik begrijp je radicalisme als je ziet hoe jij onderdrukt wordt.
Altijd maar dat ik-ik-ik-ik-ik. Omdat er in mijn gemeente geen verfransing is, omdat mijn gemeente niet wordt opgeëist door Franskiljons, omdat ik goed geld verdien... dien ik me niets aantrekken van wat er in Vlaams-Brabant gebeurt. Want dat is ver van mijn bed en ik heb daar geen last van. 'Sois riche et tais-toi.' Tot zover de 'solidariteit' van Belgicisten. Want solidariteit met eigen volk, dat mag niet, want dat is 'racistisch'. Solidariteit, dat mag alleen maar met anderen, nietwaar? En dat kan enkel en alleen in geld uitgedrukt worden, want morele solidariteit? O, nog nooit van gehoord, hoor. En democratie? Wie geeft er nu een zak om democratie? 'We hebben toch geld?' Dacht je nu echt dat ik hier ook maar een seconde van mijn tijd zou aan verdoen indien het mij enkel maar om het geld te doen was? Maar van mensen als jou weten we onderhand ook al wel dat ze geen zak geven om democratie, transparantie, responsabilisering en échte, doeltreffende solidariteit. Zolang het maar 'België' is. Hoe dat België eruit ziet, kan jullie geen zak schelen. Doe dus gewoon verder zoals nu, blijf het status-quo verdedigen en blijf vooral de Franstalige zaak steunen. En laat je nog wat hersenspoelen door de regimemedia. Kom achteraf echter niet klagen wanneer je zult beseffen dat je juist door je eigen houding mee verantwoordelijk zult zijn aan het uiteenvallen van je geliefde België.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2008, 13:50   #104
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U zegt?
Wat ik zeg. Met mensen van uw kaliber stonden de Vlamingen gewoon nergens.
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2008, 15:39   #105
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

jamás será vencido's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers Bekijk bericht
We keuren in de eerste plaats de asielchantage af.
Om daarna zelf het zelfde te doen.

Zou zijn alsof de joden ineens alle duitsers in de gaskamer zouden stoppen...
Oud 31 juli 2008, 15:43   #106
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

al een geluk dat het zomer is.

tijdens de wintermaanden zijn het natuurlijk enkel de kraanmachinisten die in zo'n kranen willen kruipen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2008, 15:45   #107
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Benieuwd wat er op het nieuws zal komen. ActuaTV is aanwezig in ieder geval.
Ik wacht nu op een flinke windhoos windkracht 10 ofzo
roskam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2008, 15:46   #108
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Altijd maar dat ik-ik-ik-ik-ik. Omdat er in mijn gemeente geen verfransing is, omdat mijn gemeente niet wordt opgeëist door Franskiljons, omdat ik goed geld verdien... dien ik me niets aantrekken van wat er in Vlaams-Brabant gebeurt. Want dat is ver van mijn bed en ik heb daar geen last van. 'Sois riche et tais-toi.' Tot zover de 'solidariteit' van Belgicisten. Want solidariteit met eigen volk, dat mag niet, want dat is 'racistisch'. Solidariteit, dat mag alleen maar met anderen, nietwaar? En dat kan enkel en alleen in geld uitgedrukt worden, want morele solidariteit? O, nog nooit van gehoord, hoor. En democratie? Wie geeft er nu een zak om democratie? 'We hebben toch geld?' Dacht je nu echt dat ik hier ook maar een seconde van mijn tijd zou aan verdoen indien het mij enkel maar om het geld te doen was? Maar van mensen als jou weten we onderhand ook al wel dat ze geen zak geven om democratie, transparantie, responsabilisering en échte, doeltreffende solidariteit. Zolang het maar 'België' is. Hoe dat België eruit ziet, kan jullie geen zak schelen. Doe dus gewoon verder zoals nu, blijf het status-quo verdedigen en blijf vooral de Franstalige zaak steunen. En laat je nog wat hersenspoelen door de regimemedia. Kom achteraf echter niet klagen wanneer je zult beseffen dat je juist door je eigen houding mee verantwoordelijk zult zijn aan het uiteenvallen van je geliefde België.
Kort samengevat, je hebt véél, en je wil meer.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2008, 15:47   #109
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Zucht... Het heeft niets met ik-ik-ik te maken, mijn gewaardeerde frustro. Het heeft alles te maken dat de slachtofferrol die Vlamingen willen spelen hun niet staat omdat we de rijke meerderheid vormen. Om een karikatuur aan te halen: stel je even voor dat Amerikanen gaan protesteren tegen de 'driscriminerende en onderdrukkende' indianen. Belachelijk...
Maar goeie tactiek om van mensen die het niet met je eens zijn als egoïsten te bestempelen. Nu nog de buitenlandse media overtuigen dat Vlamingen geen schuimbekkende, onverdraagzame, taalfascistische, rijke neo-nazi's zijn en we krijgen als Nederlandstalige Belgen misschien nog wat sympathie om ons te helpen in de strijd tegen die 'verderfelijke Franstalige landgenoten'.
Oud 31 juli 2008, 15:47   #110
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Benieuwd wat er op het nieuws zal komen. ActuaTV is aanwezig in ieder geval.
Ik zag het op VRT (denk ik: actua zet ik niet op)

Laatst gewijzigd door filosoof : 31 juli 2008 om 15:48.
Oud 31 juli 2008, 16:04   #111
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zucht... Het heeft niets met ik-ik-ik te maken, mijn gewaardeerde frustro.
Wie heeft er hier een brandende vlag als avatar? Wie is er hier de frustro?

Citaat:
Het heeft alles te maken dat de slachtofferrol die Vlamingen willen spelen hun niet staat omdat we de rijke meerderheid vormen. Om een karikatuur aan te halen: stel je even voor dat Amerikanen gaan protesteren tegen de 'driscriminerende en onderdrukkende' indianen. Belachelijk...
Jij kunt echt geen twee zinnen volschrijven zonder het over geld te hebben, hé? Ik heb het je al gezegd: het gaat mij in de eerste plaats om democratie en rechtvaardigheid. Steek je geld voor mijn part daar waar de zon niet schijnt.

Citaat:
Maar goeie tactiek om van mensen die het niet met je eens zijn als egoïsten te bestempelen.
Ik heb mensen van jouw slag nog nooit één argument weten te bedenken hoe België beter zou kunnen werken en hoe we een beter en rechtvaardiger België zouden kunnen krijgen. Behalve dan dat afgekloven cliché 'de Vlamingen zijn rijk en moeten dus maar zwijgen.' Ik heb het in mijn vorige post al gezegd: het enige wat jou interesseert is 'België'. Hoe dat België er precies uit ziet en hoe het beter zou kunnen worden, zal je worst wezen. In dat opzicht ben je daadwerkelijk een egoïst van het ergste soort.

Citaat:
Nu nog de buitenlandse media overtuigen dat Vlamingen geen schuimbekkende, onverdraagzame, taalfascistische, rijke neo-nazi's zijn en we krijgen als Nederlandstalige Belgen misschien nog wat sympathie om ons te helpen in de strijd tegen die 'verderfelijke Franstalige landgenoten'.
En hop. De zoveelste keer de platitude 'Vlaamsgezindheid is synoniem voor Walenhaat en alles wat Frans is'. Lees de reacties van overtuigde nationalisten op dit forum hier eens en stel zelf vast hoeveel er daadwerkelijk tegen Wallonië of de Walen als volk ageren. Echt, met dat soort naïeve emobelgicisten als jou blijf je gewoon lachen.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2008, 16:18   #112
filosoof
Banneling

Standaard

Ik stel voor dat het blokbestuur gezamenlijk de adem inhoudt tot al hun eisen vervuld zijn en dit uiteraard vrijwillig doet, om te tonen wat ze waard zijn, dat ze échte Kerels zijn, met vijf minuten politieke moed.
De eerste die ademt is een laffe Vlaming, een verrader, een poco, een linkse of nog zoiets en de laatste krijgt mond aan mondbeademing van Alexandra Coolen.
Oud 2 augustus 2008, 17:37   #113
born2bewild
Banneling

Standaard

ga beter eens wandelen of zo
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2008, 21:38   #114
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Ik heb de actie gezien op Actua TV waarbij Verreyt aan het woord kwam.
Het Vlaams Belang heeft hierin gelijk vind ik. Die gast dat van de kraan viel zat 2 jaar in de gevangenis wegens drugsfeiten dus het excuus dat die kraanbezetters er komen voor te werken klopt niet. Het is gewoon emotionele chantage wat ze proberen te doen en door in een kraan te kruipen trekken ze aandacht. Als je er 1 toelaat ga je de anderen ook moeten toelaten. Ze vragen een snoepje en daarna vragen ze de ganse zak.
Vreemdelingenzaken heeft hierin gelijk, je moet ergens consequent zijn.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2008, 21:47   #115
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die bezetting van die asielzoekers? Inderdaad. Of dat had ge nog niet door zeker?
hij bedoelt de debiele acties van de vbjongeren

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be