![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u het eens met het voorstel om de groei van de Islam te stoppen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
45 | 62,50% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
21 | 29,17% |
Ja, maar... |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,17% |
Nee, maar... |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,17% |
Aantal stemmers: 72. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Blijft de vraag of jouw voorstel daar een oplossing voor kan bieden, wat mij extreem onwaarschijnlijk lijkt.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Ook het verbod op gezinshereniging en het invoeren van een selectieve immigratie zou helpen. Dat laatste is helaas niet grondwettelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ander geval is religie, waarbij kinderen verteld wordt dat God de wereld geschapen heeft, dat hij alles ziet wat je doet, dat alles rond seks taboe is, en het kind wordt banggemaakt met de doemscenario's van de hel, de kracht van Satan, en de kwade invloed van minder gelovige medemensen. Dus nu zie je wáár precies mijn probleem ligt. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij is het juist omgekeerd. Mogen trouwen met wie je maar wilt is een mensenrecht. Mensen binnenlaten op hun specificaties is wel legitiem. Zo mag je selecteren met bijv. green-cards wie de grootste economische bijdrage aan het land zal leveren, met natuurlijk een quotum aan het aantal te vergeven green-cards.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
![]() En toon mij eens aan wat het verschil is in "de aard van indoctrinatie" tussen ideologie, levensbeschouwing en geloof. Citaat:
Misschien moeten ouders die zo zwart-wit denken ook uit de ouderlijke macht ontzet worden? ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 31 juli 2008 om 19:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig zijn er wel mensen die zich weten los te wrikken van het haast genetisch (lijkt het wel) overgedragen geestensvirus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Neen, dat heb je niet gedaan. Waarom zou de staat "indoctrinatie" met christelijke waarden moeten verbieden en "indoctrinatie" met, bijvoorbeeld, humanistische waarden toestaan? Maar bon, het blijkt duidelijk dat jij in je blinde haat voor alles wat met geloof te maken heeft zo ver gaat dat je zelfs bereid bent de mensenrechten aan je laars te lappen. En dan beweer jij haat te willen tegengaan...
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik had beter familiehereniging gebruikt want ik heb het over broers, zussen, oma en opa, moeder, vader. Alleen de echtgenoot(e) mag binnen. Ik ben voorstander van een selectieve immigratie zoals in de VS met het green card systeem of het H-1 visum. Vooraleer je binnen mag, moet je bewijzen dat je een job hebt. Verder ook geen uitkeringen noch OCMW-steun aan niet-Belgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nee, ik ben niet voor een gelijke behandeling van alles, simpelweg omdat niet alles hetzelfde is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik keur het gedachtegoed van het VB af, maar toch hoor je mij hier niet voorstellen dat VB'ers geen kinderen mogen grootbrengen. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 31 juli 2008 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Dat zal niet veel helpen denk ik, enkel een verlichting kan dit teweeg brengen.
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan de andere kant zie ik ook in de maatschappij zelf positieve ontwikkelingen; voornamelijk Turkse jongeren zien geen reden om te (veel) te geloven, en zij hebben zich geheel aangepast aan onze manier van leven. Maar het gaat hier om de politieke Islam, die oorlog voert tegen het westen door de moslimgemeenschap te misbruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() @ Liberalist NL
Wat een zielpoot ben jij toch, levend in een zwarte doos gevuld met haat. Hoe durft u zeggen dat wij moslims opgevoed worden om Joden te haten? U hebt werkelijk geen flauw idee hoe wij Moslims onze kinderen opvoeden. Waar haalt u deze afschuwelijke stelling vandaan? Kom aub niet af met neppe koran-artikels, geplukt van een anti-Islamitische site die zogezegd erkend wordt. Vindt u het niet te makkelijk om alle problemen van de wereld op de Islam af te schuiven? Marokko en co schurkenstaten? Ben je stand-up comedian of bent u seriues bezig? Als u het mij vraagt bent u een contradictie op zich, die haat met haat probeert te bestrijden. NOg veel succes met uw zinloze missie, moge god u op het juiste pad leiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Alle kinderen in Iran (en dat zijn er best veel) krijgen opvoedkundige zaken aangeboden via de TV.
Een voorbeeld is de cartoon serie: http://www.memritv.org/clip/en/1715.htm Let wel: dit is niet gemaakt door een anti-islam site maar wordt uitgezonden op de Iraanse Staats-TV. Als je belangstelling hebt kan ik ook de nodige TV kinderprogramma's van Hamas (Gaza) voor je opzoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forums.marokko.nl/archive/ind.../t-986908.html http://www.nujij.nl/marokkanen-gooie...r.168480.lynkx http://www.tijd.be/artikel/'Tv-z...t'.6268970 Ik vind het christendom even idioot als de Islam, maar je moet toegeven dat de Islam een strafblad heeft om U tegen te zeggen; als je snapt wat ik bedoel. ![]() http://www.novatv.nl/novaplayer/play...301-0&x=29&y=6 Hoop dat u een bijdrage wilt leveren aan de dialoog door niet continue de fouten van uw religie te verdedigen, maar die fouten tegen te spreken; want die fouten doen uw religie veel schade. En nog iets, Marokko is wel een bemoeizuchtige schurkenstaat. Het staat op de democracy-index genoteerd als een authoritarian regime, en wil opnieuw bloedzuigende imams naar Nederland sturen: http://www.volkskrant.nl/binnenland/...ms_uit_Marokko Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 31 juli 2008 om 23:33. |
|
![]() |
![]() |